Words: 520
Adan POV:
Nousin säkkituoliltani ja kävelin keittiöön ottaakseni lasin vettä sekä rauhoittumaan. Maria puhui kokoajan tämän sekä Roosan suhteesta sillä tytöt kyselivät. En osannut päättää että kyselivätkö tytöt Roosasta pelkästä kiinnostuksistaan vai halusivatko he myös kiusata minua. Tai siis hehän tietävät että tykkään Mariasta ja aina kun joku heistä kysyy jotain melkein kaikki katsovat minuun. "Onks kaikki hyvin?" Kuulin yhtäkkiä Joonaksen kysysvän. Vedin syvään henkeen, pakotin kasvoilleni hymyn ja käännyin sitten Joonakseen. "Joo tulin vaa hengähtää koska tuol Lucianan huonees on aika tunkkasta." Joonas naurahti ja sanoi sitten. "No ymmärrän, oon saanu kertoo sille jo monen monta kertaa et sen pitäis siivoo se sen huoneensa." Naurahdin ja nojasin sitten oveen katsoen Joonakseen joka istui pöydällä. Huonetta hetken valtasi hiljaisuus kunnes päätin avata suuni.
"Sä ja Luciana vaikutatte ilosilta kahestaan. Mä oon onnellinen et Luciana löys jonku niiku sinä." Joonas hymyili minulle ja sanoi "Nii no oli se vaikeeta. Et tiiäkkään kuinka kylmä toi tyttö oli mua kohtaan ennen ku alettiin seurustella."Naurahdin Joonakselle ja sanoin "Luota muhun, kyl mä tiiän" Joonas hymähti ja sanoi sitten katsoen ulos. "Sä ja Mariaki ootte tosi söpö pari." Meinasin sylkäistä vedet ulos suustani kuullessani tuon lauseen. "E- Ei me olla yhessä, Marialla on tyttöystävä." Joonas hymyili minulle ja sanoi sitten "No te sopisitte yhteen, ja näytätte ihan siltä et oisitte yhessä." Join veteni loppuun ja sanoin sitten kävellen istumaan Joonaksen viereen. "Hirveen moni ei tiedä tästä mut koska kuitenki Luciana, Nina ja Alexandra tietää nii must tuntuu et sunki pitäis. Mä tykkään Mariasta mut en oo uskaltanu kertoo sille koska se ja Roosa meni takas yhteen aika heti sen jälkeen ku mä ja Elsa erottiin." Joonas naurahti ja ojensi minulle mufinssin joka oli kulhossa tämän vieressä.
Otin muffinssin käteeni ja vedin syvään henkeen. "Jotenki jostain syystä oletin et jos vien Marian pois Suomesta Roosa vaa katois ja saisin Marian taas kokonaan ittelleni mut ei taida yllättääkää et mun suunnitelma epäonnistu." Joonas naurahti ja sanoi sitten. "Luota muhun, kyl Maria tai jos ei se, nii joku sulle vielä täydellisempi huomaa sut." Hymyilin Joonakselle mutta käännyin sitten Lucianan huonetta kohti huomatessani Alexandran tulevan ulos sieltä. "Tytöt käski tulla tarkistaa et mihin te oikeen katositte." Alexandra sanoi oviaukossa. "Me tullaan kohta, otan viel noi juomat ja tullaan sit." Joonas sanoi hypähtäen pöydältä alas seisomaan, Alexandran kävellessä takaisin Lucianan huoneeseen. "Oikeesti luota muhun, ja muutenki en yhtään luota tohon Roosan ja Marian juttuun. Ne eros jo kerran, eikä ees sen takii koska Roosa tai Maria ois tehny mitään järkyttävää vaan ne oli vaan nii erilaisii. Ei ne oo voinu muuttuu niin paljoo parissa vuodessa." Joonas sanoi tullen jääkaapin oven takaa.
Lähdimme kahdestaan Lucianan huonetta kohti mutta vähän ennen huonetta, minä käännyin katsomaan toista huonetta. "Eks sä tuukkaan vielä?" Joonas kysyi pysähtyen kohdalleni. "Kerro muille et tuun kohta, käyn vaa vessassa." Joonas nyökkäsi ja käveli sitten Lucianan huoneeseen. Kävelin peilin eteen lukiten oven perässäni ja vedin syvään henkeen. Pesin kasvoni viileällä vedellä ja käytin sitten vessaa. Avasin Lucianan huoneen oven ja istuin sitten viimein takaisin paikalleni. "No mennäänkö?" Kuulin Ninan kysyvän ja muut nyökkäsivät ja nousivat paikoiltaan. Nousin itsekkin paikaltani ja kävelin hämmentyneenä tyttöjen perässä ulos huoneesta.
A/N: Moi! Anteeks et täs taas kesti... Joulu on jo huomenna miettikää! Uhh mä niin rakastan jouluu, harmittaa kyl ku tääl ei oo lunta mut mikäs siinä. Toottaast tykkäsitte luvusta vaikka se nyt vähä lyhyt oliki. Nähään ja hyvää jouluu!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Hold Me Close// Valmis
Romance"Älä kato muhun tolleen, sä tiiät et mä en pysty vastuttaan tota sun hymyäs." Minä sanoin hymyillen tuolle punastuvalle blondille. Maria Aho on 18 vuotias suomalais tyttö jonka paras ystävä Ada Heinomäki on samaan aikaan tämän ihastus sekä tämän käm...