A/N
S nepříjemnou bolestí hlavy, mezi bednami, bez vzpomínek, bez sebe menšího tušení kde jsem. Jsem se vzbudila v kleci na způsob výtahu, ani jsem se neztihla rozkoukat, klec prudce zastavila a z červené barvy která byla jediným zdrojem světla se změnila na zelenou. Pak už jen tma a klučičí hlas "je to holka".
Gally
Dnes má přijet novej bažant zajímá mě jakej trotl to bude tentokrát. Možná bych na něj mohl být pro jednou hodný...ne nemohl. Pousmál jsem se nad svou myšlenkou. Z přemýšlení mě vytrhl zvuk bzučáku co značil nový přírustek a pár dalších zásob.
Šel jsem tedy ke kleci a otevřel ji. Skočil ksem dovnitř a najednou strnul. Pomalu jsem dívce odhrnul její hnědé vlasy z obličeje."Je to holka..." řekl jsem a podíval se na ostatní."Tak ji vzbuď" řekl Newt a začal vykládat věci z klece.
Chvíli jsem se na ni koukal a pak si všimnul papírku v její ruce. Opatrně jsem jí ho vzal a rozložil ho.
Možná jste zmazení proč zrovna holka, ale má to svůj důvod. Pošleme vám ještě jednu. Do té doby vám budou chodit zásoby každý den takže s těmito zásobami tam vydržíte dlouho je na vás jestli chcete žít takto nebo ne, a nezapoměňte čas se krátí.
Z.L.S.N
Co to má znamenat? Radši to přenechám Albymu. "Holka vztávej" zatřásl s ní Newt zatím co jsem vylézal z klece směrem k Albymu."Gally!" Uslyšel jsem za sebou dívčí hlas a tak jsem se otočil.
A/N
Zdál se my sen. Byla jsem v laboratoři stála jsem na proti velké dóze stál vní kluk Gally, musela jsem to udělat. On mě nechápal, ale bylo to pro jeho dobro.
Položila jsem dlaň na sklo a hlavu si o něj opřela též. Udělal to samé. "Nezapomeň"šeptla jsem a sundala si z krku řetízek, který jsem následně dala do batohu a hodila k ostatním věcem v kleci. Poté jsem se na něj usmála a zmáčkta tlačítko. Potom zase jen tma...
Někdo se mnou třásl. Pomalu jsem otevřela oči a nademnou se skláněl světlo vlasý kluk. Počkat...kde to jsem. Rychle jsem se překulila a vyběhla z podivné klece. Běžela jsem k východu dokud mě nechytil nějaký černo vlasý kluk.
"Klídek bažo."řekl a chytnul mě za ruce a vedl pryč od východu. "Co odemě chceš" řekla jsem ,ale on mlčel vedl mě k jakési stavbě co vypadala jako kotec. Otevřel dveře toho kotce a surově mě tam hodil.
Pak odešel.Gally
"Vážně ji neznáš?" Ptal se mě už po třetí Newt. "Ne." Odpověděl jsem znuděně nebavil mě tenhle výslech."Vážně Gally, mně připadalo že ona tebe jo." Řekl s ledovým klidem až to bylo děsivé."Takže od teďka jí máš na starost protože to co provedla když se probudila...málem se zabila"řekl Alby a já jen protočil panenkama.
"Kluci ta holka je blázen" pronesl se smíchem Chuck "radši se pojďte podívat sami. S holkami je sranda." Chechtal se Chuck.
ČTEŠ
Labyrinth-útěk [TMR-Gally FF] Pozastaveno
FanfictionMoje verze Maze Runner Když se to chytí budou další díly. V této knížce bude Gally hlavní. ************************** S nepříjemnou bolestí hlavy, mezi bednami, bez vzpomínek, bez sebe menšího tušení kde jsem. Jsem se vzbudila v kleci na způsob výta...