Když jsem tam přiběhla Ben se tam pral s vystrašeným klukem.
Ale ještě jsme ho neviděla, jakmile jsem se mu podívala do očí otočil se na mě a vzájemně jsme si koukali do očí.
To nemůže být možný..."Thomasi?" Zašeptala jsem a pořád na něj koukala. "Sarah"řekl a pořád na mě koukal. Rychle jsem k němu přeběhla a objala ho."Si to vážně ty?" Rozbrečela jsem se. Nevím proč, ale věděla jsem, že je to můj bratr. "Kdo jinej by to byl" řekl a usmál se.
"Gally, zlato" křikla jsem na něj protože se bavil s Pánvičkou. Když k nám šel vztala jsem a pomohla Thomasovi. "Gally, Thomas je můj bratr" křikla jsem na něj a objala ho. "Jseš si jistá? Sarah, jestli ti to nakecal může to bejt lež." Řekl Gally a zamračeně se podíval na Thomase.
"Je to můj bratr, to je jediná věc co si pamatuju. Kromě jména." Řekla jsem znovu a koukala se do jeho krásných hnědých očí. "Dobře jak myslíš. Ale já mu nevěřím. Budu to tolerovat jen kvůli tobě." Zamračil se na Thomase a pak se podíval zpátky na mě. Objala jsem ho a zašeptala mu do ucha"Děkuju..." objetí mi opjetoval.
Domluvili jsme se nakonec, že to řekneme Albymu aby byla vatra. A kupodivu to dovolil.
"Gally, víš co si ráno slíbil." Řekla jsem mu a podívala se na něj. Jen kývl a pak odběhl k ostatním, jim říct že bude vatra.
"Jo vlastně jsem ti něco chtěla ukázat" řekla jsem a táhla Thomase ke kuchyni."Teď buď potichu" zašeptala jsem a ukázala na Sally na putu jak žvýká maso. Najednou se na scénu zpoza poliček dostal Pánvička a když viděl Sally vzal do ruky sekáček. "Sallyno!" A opakovalo se to co ráno.
Oba jsme dostali šílený záchvat smíchu. Nakonec jsem se uklidnila a doběhla za Sally. "Pávničko, promiň už jí nespustím z očí." Řekla jsem a vzala Sally do náruče. "Ok ale ať nečetá zbytky z večeře" řekl Pánvička a založil si ruce. "Stejně bude vatra takže večeři nikdo moc jíst nebude." Řekla jsem mu a v tu chvíli k nám přiběhl i Thomas pořád se šíleným záchvatem smíchu.
"Tak to se ti povedlo Sally" zasmál se naposled a stíral si slzu z obličeje.
"Thomasi pohlídáš mi Sally? Já se jdu osprchovat a sebou jí tahat nebudu." Zeptala jsem se ho, ale byl to spíš rozkaz než otázka.Už jsem běžela ke srchám, když Alby svolal všechny placery (tím pádem i mě) k dvoru. "Takže svolal jsem svás kvůli nový bažantce Sarah" řekl Alby a ukázak na mě. "Na radě jsme se schodli na nových pravidlech ohledně Sarah.
1. Nikdo jí tu nebude ošahávat, ocucávat a tak podobně.
2.Nikdo jí nebude říkat nějaké narážky jako: hezký hadry jak by vypadaly vedle těch mích na zemi v Krchálku. A podobně.
A za 3. Sarah ty nebudeš chodit nějak vyzívavě oblečená." Dořekl a já jen kývla.
"S tím problém nemám" prohodila jsem a vydala se ke sprchám.Ahojky čóni jsem ráda, že to čtete a trpíte moje překliky atd.
Vaše
Michel
Maze_Runner_246
ČTEŠ
Labyrinth-útěk [TMR-Gally FF] Pozastaveno
FanfictionMoje verze Maze Runner Když se to chytí budou další díly. V této knížce bude Gally hlavní. ************************** S nepříjemnou bolestí hlavy, mezi bednami, bez vzpomínek, bez sebe menšího tušení kde jsem. Jsem se vzbudila v kleci na způsob výta...