Šly jsme lesem, až jsme došly k menšímu jezírku."Zavři oči" nedůvěřivě jsem se na něj podívala ale oči jsem zavřela."Přijel s tebou v kleci tak jsem myslel, že bude tvůj ale Alby řekl ať si ho nechám, ale já se o něj nepostarám tak ti ho dám.3..2..1..otevři oči. A snaž se moc neječet."
Stál tam předemnou a držel....o můj bože držel ŠTĚNĚ!
"To je vtip že?" Zasmála jsem se. "Ne je tvoje, můžu ti pomoct se oni starat,ale jestli ji nechceš půjde k Winstonovi do krvárny nahánět dobytek." Tenhle prcek a nahánět dobytek? Usmála jsem se"Ale jen když mi budeš pomáhat." Řekla jsem a vzala si fenku od Gallyho.
"Jak se bude jmenovat?" Zeptal se a podíval se mi do očí. "Chtěla bych aby se jmenoval po tobě i po mně zároveň takže...Sally." Jakmile jsem řekla Sally tak fenka štěkla.
"No tak se to i jí líbí." Zasmáli jsme se. Koukali jsme si navzájem do očí, pousmála jsem. Se nevím proč ,ale věřila jsem mu.
"Proč si na mě tak hodný a nic nezkoušíš...samozřejmě mi to nevadí jsem jen ráda že se mám ským bavit. Ostatní by mě na tvém místě nejspíš přefikli." Zasmála jsem se a on semnou. "Já ti ani nevim." Pousmál se a podíval se ven z Krchálku směrem k ohništi.
"Měli by sme jít, budou nás hledat navíc už bude za...pět minut začínat vatra." Gally to dořekl a vydal se směr vatra. Položila jsem Sally na zem a šla za ním.
Sally šla celou cestu po mém pravém boku a Gally na levo. Vysvětloval mi různý význami jejich slov a různý zdejší tradyce.Když jsme došli k vatře sedla jsem si na kládu a Sally si vedle mě poslušně lehla.
"Ahoj jak se jmenuje můžu si ho pohladit?" Přišel Chuck a ptal se Gallyho."No moje je jenom napůl ale jestli chceš klidně si ji pohlaď. Jmenuje se Sally." Odpověděl mu a sám Sally podrbal. "Jak jako napůl?" Ptal se znovu Chuck. "No já jsem ho dal týhle čónce ale ona by se o ni nepostarala tak ji máme napůl." Vysvětlil a Chuck se zatvářil jako když mu někdo říká že 1+1 je 11."Tak jo moje milá čónko já půjdu zapálit oheň a ty půjdeš se mnou." Řekl Gally a spolu jsme se zvedli z klády a Sally ze země. Ale jakousi náhodou se mi připletla do cesty a já spadla na zem.
"Jau" řekla jsem ale pak se mi něco vybavilo."Moje jméno..."
ČTEŠ
Labyrinth-útěk [TMR-Gally FF] Pozastaveno
FanfictionMoje verze Maze Runner Když se to chytí budou další díly. V této knížce bude Gally hlavní. ************************** S nepříjemnou bolestí hlavy, mezi bednami, bez vzpomínek, bez sebe menšího tušení kde jsem. Jsem se vzbudila v kleci na způsob výta...