(Média A/N)
Přiběhli jsme s Chuckem k rozhledně. Pod kterou stálo několik placerů, kteří se schovávali aby je nezasáhl kámen nebo něco z výbavy rozhledny."Ještě jednou něco hodíš a..." křičel na ni Newt ale v tu chvíli po něm hodila šutr.Rozběhl jsem se k rozhledně a vyšplhal nahoru ta holka se zřejmě výšek nebojí. Pomyslel jsem si a dál lezl dokud jsem nebyl nahoře a nestál naproti té bláznivé holce.
A/N
"Gally?" Řekla jsem a pomalu pokládala mačetu nazem. Rozbrečela jsem se "Kde to jsem?" Řekla jsem roztřepaným hlasem."Tady to je plac neboj nic si zřejmě nepamatuješ, ale to tady nikdo." Pomalu ke mně přešel a posadil se vedle mě.
"Proč tu jsem?"jen se na mě podíval a řekl že neví."Vlastně to tady neví nikdo."
"Gally když jsem usnula vzpoměla jsem si na jednu věc... ten přívěsek, je ode mě." Udiveně podíval."Jseš si jistá?" Zeptal se a sjel mě pohledem odshora dolů."Můžu si ho půjčit mám tušení že jsem tam něco schovávala aby jsi nezapoměl, nebo co."Podezíravě se na mě podíval, ale pak mi ho podal. Začala jsem ho zkoumat byl drobný a stříbrný.
Šel ozevřít uprostřed. Najednou cvakl a otevřel se. Uvnitř byl malý složený papír do čtverce. Rozložila jsem ho.
Ahoj Gally...
"Tak co sleze dolů?" Zařval někdo zezdola. Gally si povzdychl "Hele...dejte nám chvilinku jo." Zařval naspět a otočil se ke mně. "Nikdy jsem si nevšiml, že jde otevřít." Pronesl už v klidu, a posadil se zpět. Pustila jsem se znovu do čtení.
Už si nic nepamatuješ. Ale já byla tvojí součástí života před labyrintem, vše teď bude jinak, popravdě nevím jestli přežiješ. Já pracuji pro organizaci Z.L.O.S.I.N a ty jsi pro ni pracoval též, ale po tom co se chystám udělat už pro ni pracovat nebudu, o zlosinu si pamatuješ jediné a to je to, že zlosin je dobrý ale není zlosin je příšerný. Chystám se trochu narušit testy ve vaší zkoušce, tak aby se ti nic nestalo. Pokusím se aby jsem za tebou mohla co nejrychleji přijet. Víc ti neřeknu.
Nezapomeň zlosin není dobrý.
TvojeS....
Dál už nic bylo to rozpité."Tak to si děláš srandu já se celý dopis těšim na jméno a vono je rozpitý? Je to normální?" Zeptala jsem se a podívala na Gallyho co koukal do papíru jako by se měl vypařit.
"No tak ten papír ti nechám je tvůj..."řekla jsem a podala mu ho. "Jo no tak já tě vezmu za Albym a ten ti to tu ukáže Gutty?" Wtf co to je gutty "Co to je gutty?" Zeptala jsem se a tázavě se na něj podívala a co on neudělá? No on se mi začne smát to je normální...úplně, vždyť když tady mluví tou svou Tatarštinou tak co mám asi dělat? "Hahahaha vtipný jak pes v boudě." Pronesla jsem a vztala."To je takový jiný slovo pro ok" řekl a dál se chechtal."A jestli máš takovýhle poznámky tak z tebe Minho oči nezpustí."
Když se konečně uklidnil a šly jsme dolů tak tam čekal asi 19-ti letý kluk s tmavou pletí."Ahoj já sem Alby a ty?" Zeptal se a já mu podala ruku. "Nevim ale začíná to na s" pronesla jsem s úsměvem. "Tak já tě provedu placem a řeknu ti co a jak dobře?" Řekl a já měla nutkání mu věřit nevím proč ale věřila jsem mu."Tak jo."pousmála jsem se.
ČTEŠ
Labyrinth-útěk [TMR-Gally FF] Pozastaveno
FanficMoje verze Maze Runner Když se to chytí budou další díly. V této knížce bude Gally hlavní. ************************** S nepříjemnou bolestí hlavy, mezi bednami, bez vzpomínek, bez sebe menšího tušení kde jsem. Jsem se vzbudila v kleci na způsob výta...