Pravda nebo úkol

276 13 12
                                    

"Hej lidi nezahrajeme si pravda nebo úkol?" Řekl Winston a tak jsme všichni souhlasili. První točil Minho a padlo to na Zrta. "Zrte pravda nebo úkol?" Zeptal se ho Minho. "Úkol" odpověděl prostě a pokrčil rameny. "Eee...tak třeba. Vyber si někoho komu dáš pusu a nesmí to být Sarah." Řekl a šibalsky se usmál. Zrt se rozhlídl a pak šel k Chuckovi a dal mu pusu na tvář. "Spokojenej" zbručel Zrt a sedl si zpátky.

Další točil Thomas a padlo to bohužel an mě. "Pravda" řekla jsem rychle. "Tak Sarah... kdo je tvůj idol" zasmál se.
"Na to nehodlám odpovídat" řekla jsem arogatně a přesedla si do turckého sedu.
"Tak úkol...Chuck ti vybere komu dáš francouzáka, a z toho už se nevykroutíš." Řekl Thomas a já nespokojeně zabručela. Jo to jsem měla říct rovnou, že to je Gally.

"Tak asi Gally" řekl Chuck. Protočila jsem oči a s zufalím výrazem se podívala na Thomase. Mám alspoň štěstí, že to není Winston nebo Alby. To by bylo teprv tornádo"No dělej a pořádnýho" zasmál se.

Nakonec jsem se tedy otočila ke Gallymu a sedla si na něj obkročmo. Ruce jsem mu dala kolem krku a ty  jeho na můj pas. Pomaslu jsem se k němu přibližovala dokud se naše rty nespojily. Najednou neexistovalo nic jen já a Gally. Z transu ji vytrhl až hluk a povzbudivé pískání placerů.

Rychle se od něj odtrhla a sedla si zpáky. "Vidíš, že to jde" usmál se Thomas.

Nedokázala jsem se na Gallyho podívat bylo mi to trapný...
Po Thomasovi točil Chuck. Padlo to na Dana. To byl ten co se na mě pořád tak divně koukal. "Úkol" řekl Dan hned. Asi tu mají minulost co nechtějí rozebírat.
"Dej úkol Sarah" řekl Chuck. Ty jo ten má nápadů na rozdávání.

"Tak Sarah. Tričko dolů do konce hry, a když budeš klást odpor udělám to sám." Řekl Dan a šibalsky se usmál. Radši jsem to udělala sama než aby mě tu svlíkal Dan.

"Hezký spodní prádlo Sarah. Jo já nepil a radši ani nebudu abych to nezapoměl." Řekl Minho a zasmál se. "Díky Minho díky." Pronesla jsem sarkasticky a ironicky se usmála.

Teď točil Alby a padlo to na Gallyho. "Pravda nebo úkol" řekl Alby opilecky dnes toho vypil hodně, a otočil se na Gallyho. "Pravda" řekl Gally a promnul si kotník. "Ehh...tak pověz nám Gally...masturboval si někdy?" Zeptal se a spiklenecky se zachychotal. "Alby je to nutný?" Řekl naštvaně a na čele se nu udělala vráska zlosti. "Ale ale Gally ty to nechceš říct naší Sarah? Vždyť sis představolal ji ne? Nebo zanáš jinou holku co se jmenuje Sarah?" Řekl Minho.

"Hele je tu náhodou něco o čem nevím jenom já nebo si děláte srandu?" Zeptala jsem se a vytáhla jedno obočí v tázavém vírazu. Gally se radši zvedl a odešel.

"No to ti bylo dneska ráno ve sprchách..." zavzpomínal Minho"...ráno jsem šel do Labyrintu, když tu jdu kolem sprch a tam slyším Gallyho jak tam vzdychá a funí nejdřív mi to bylo jedno, ale potom co jsem slyšel jak vzdychá tvoje jméno, sem se rozchechtal jak postiženej racek a šel pro ostatní až na tebe." Řekl a všichni se rozchechtali.

"Vy jste Grindi, chudák. Neříkejte, že jste to nikdy neudělali." Naštvala jsem se a  vzala si tričko a šla do Krchálku kam měl namířeno i Gally asi před pěti minutami.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 20, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Labyrinth-útěk  [TMR-Gally FF] PozastavenoKde žijí příběhy. Začni objevovat