Mistr kadeřník

201 12 0
                                    

Šla jsem do sprchy a vysprchovala se. Vzala jsem si džínový kraťasy a čený po břicho krátký tričko a vlasy nechala rozpuštěné. Vydala jsem se k vatře za ostatníma. Už byli celkem rozjetí, ale to mi nějak zvlášť nevadilo.

"Ahoj zlato" řekla jsem, sedla si před Gallyho a zády se opřela o jeho nohy. Naproti mně seděl Newt a Minho. Newt měl na klíně Sally která spokojeně žvíkala klacek. "Tak co jak dnes bylo" zeptala jsem se všech a usmála se.

"No Labyrinth je pořád stejný a jinak až na jednoho rmuťáka vpohodě." Uchechtl se Minho a přihnul si ze sklenice. "Nic zajímavýho" pokrčil rameny Newt. "No a já nápodobně, akorát Dan dělal histerku" pronesl lhostejně Gally a prohrábl mi vlasy.

"A kvůli čemu se nám Dan vztekal?" Řekla jsem zase já a zaklonila hlavu, abych viděla na kápa stavitelů. "No to bylo asi nějak takhle: Gally co máš pořád s tou holkou...Sarah viď? Vždyť je tady pro všechny a stejně se kolem ní motáš jen ty. No...a ty jí dáš štěně? Jako vážně. Gally tvůrci nám jí poslali proto, aby jsme si s ní užili je jen jako šukapanenka i jiní klukci si to myslí a není jich málo. Jen se neboj já Albyho překecám pak jí někde přiváže a bude tu čistě pro naše potěšení. Bla bla bla" napodoboval Danův hlas. Ale jakmile se zmínil  o tom že si to myslí i více kluků jsem se zděsila a vrátila hlavu do původní pozice a rozhlídla se kolem.

"Ježiši to je Grind" pronesl Thomas co se tady dostal zlosin ví jak a sedl si vedle Gallyho. Ten se na něj opovrživě podíval a i semnou se o kousek šoupl.

"Neboj mi tě nedáme" řekl Newt a usmál se úsměv jsem mu opětovala.

"Hele Gally co se mi furt hrabeš ve vlasech?" Řekla jsem a chtěla se otočit, ale Gally mě otočil zpátky. "Chvilku počkej" řekl soustředěně."hotovo, Minho máš ještě to zrcátko?" Zeptal se Gally Minha a prosebně se na něj koukl. Minho protočil oči a podal mu malý kapesní zrcátko. "Dík" šeptl Gally a už ho otvírala podával mi ho. "Ježiš to je úžasný kde ses to naučil?" Řekla jsem s údivem a sledovala dva copáky které byli precizně utažené, že nepotřebovaly gumičku. (Viz.media)

"Ani nevim" pokrčil rameny a usmál se. "No jasně Gally všeuměl viď" usmála jsem se. Chvíli jsme si povídali a nominovali Gallyho na mistra kadeřníka.
Dokud nepřišel docela naštvaný Alby.
"Sarah! Neříká ti něco 3. Nově zavedený pravidlo!" Řval na mě a já jen vylekaně koukala. Nebyla jsem schopná hnout brvou. "Co je na tom vyzívavího vždyď to je normální oblečení" řekl Gally.

"To je jedno, tak já hodim do klece lísteček ať ti daj něco normálního." Řekl Alby a natruc odešel. Zachychotala jsem se nad jeho uráženlivostí a znovu se opřela o Gallyho.

Labyrinth-útěk  [TMR-Gally FF] PozastavenoKde žijí příběhy. Začni objevovat