Pagi ku ini terasa lain macam terasa amat sejuk, dan kepala ku terasa berat sanggat nak banggun.
Pabila aku nak toleh kesebelah, aku tercium bau wangian yang amat aku kenali,apabila aku membuka mataku aku menjerit.
"Argh..... ka... ka...kau siapa dan kau buat apa kat bilik aku ni?" tanya ku dengan rasa takut.
"Sayang apa you jerit pagi² buta ni" kata nya sambil memusingkan badan nya menghapadku.
"Eh kau siapa?kenapa kau ada dalam bilik aku ni?"kata nya dengan nada yang terkejut.
"Tu..tu..tuan buat apa kat sini kenapa kita satu bilik ni?"kata ku.
"Lydia... kau lydia pekerja accountant kan?" kata nya.
"Apa dah tuan buat kat saya ah... kenapa tuan sanggup buat ni kepada saya"kata ku sambil menaggis.
"Apa aku buat aku tak buat papa lah entah² kau yang perangkap aku sebab kau nak harta aku kan?"kata nya dengan nada tinggi.
"Tuan jangan nak cakap ikut sedap hati saja, saya tak gila lah nak lacurkan diri saya sebab nak harta" kata ku sambil memeluk diri.
"Kalau bukan kau siapa lagi ah, cuma kita dua je yang ada dalam bilik ne?"kata nya sambil mempersalahkan saya.
"Kau nak duit sanggat kan, nah duit aku bagi kalau tak cukup kau cakap je dekat aku berapa kau nak asal kan kau lari dari sini" dia mengambil wallet nya yang terletak atas meja lampu sebelah nya, lalu menghumban kepingan duit itu ke muka aku.
"Aku tak nak harta kau lah, kalau aku nak aku boleh je dapat" kata ku sambil menghumban balik duit² tu kepada nya.
"Ah bagus lah minta banyak² dekat sugar daddy kau tu bila dia tak nak bagi kau cari maggsa baru seperti aku" kata nya dengan penuh sins dan cacian.
"Astafirullah, tak pernah terlintas dalam fikiran aku nak perangakp kau"
"Jangan nak tunjuk suci lah perempuan dah sah² kau tu kotor ada hati nak istigfar depan aku, perempuan macam kau ni lebih baik campak kat sampah lah" kata nya sambil menuding jari di dahi ku.
"Jaga mulut kau tu aku tak pernah lagi tidur dengan lelaki lain, selama ini aku jaga mahkota ku untuk lelaki yang tulus mencintaiku, aku tak buat benda terkutuk sebab aku tahu ia nya larangan dari agama islam"
"wow, baru ni kau tahu sebab agama, aku dah lama perhatikan kan semasa aku jumpa ku dengan Datuk yusof dekat Restaurant hari tu aku dah dapat agak yang dia sugar daddy kau kan? hebat betul permainan kau kan perempuan kau pura² jadi anak angkat pada Datin Fatimah, supaya kau nak tidur dengan Datuk lepas tu kau bolot habis harta dia"
"CUKUP, aku tak nak dengar lagi apa² dari mulut kau dari tadi aku coba mempertahankan diri aku tapi kau tetap hina aku caci aku seperti anjing kurap, dan kau hanya memberikan kesalahan ni 100% kepada ku sedangakn kau tak sedar yang diri kau tu sebenar nya salah jugak" kata ku sambil menaggis.
Dia terus mngutip pakaian nya lalu pergi ke tandas.
Ya Allah ujin apakah ini yang kau berikan kepada ku?sesungguhnya aku tidak sanggup menanggug ujian ini aku lemah dan tidak terdaya menanggungnya, dan aku tidak cukup kuat untuk memberitahu perkara ini kepada keluarga ku.
Lalu dia keluar dari tandas sepatah kata pun tidak keluar dari mulut nya terus saja dia pergi ke pintu ingin keluar dari sini ketika dia nak membuaka pintu kedengaran ada seseorang memberi salam.
"Assalamuaalikum tuan kami dari jabatan agama islam Malaysia, kami dapat aduan yang tuan sedang berdua²an dengan perempuan dalam bilik ini?" kata haji itu.