-Apa..-mondtam halkan, mire felém nézett.
Ideszaladt hozzám és szorossan megölelt. Még régen derítettem ki, hogy ki Ő, mert érdekelt, mért jön elhozzánk. Így megkerestem anya régi naplóit és ott olvastam. Már csak arra vagyok kiváncsi, hogy akkor John ki volt, aki elvileg az apám.
-Édes istenem el sem hiszem, hogy végre a kezeim közt tarthatlak.- mondta könnyes szemmel.
-El kell magyaráznod mindent.- suttogtam
-Tudom
-Khm....- krákogott a szöszi
-Na mi az szöszke- mosolyodtam el, mire Ő és apa is elmosolyodott.
-Kicsim ő a bátyád.-mondta apa, mire én egyből szöszke nyakába ugrottam.
-Na jó meg kéne tudnom, hogy mi a nevetek.- mondtam
-Nos én Chritopher Herondale vagyok, de csak Chris.- szölt a bátyám. Ú de fura. A bátyám. Van egy bátyám!!!!- Apa Jace Herondale. Ami a legfontosabb, hogy neked nem West a vezeték neved, hanem Herondale. Valamint amit eddig hittél a világról és a családodról az nem igaz.
-Mindent hallani akarok.
-Rendben, gyere- mondta Tavvy
-Neked mi a neved- kérdeztem- azt el nem hiszem, hogy ez a rendes neved. Ez a név kisgyerekeknek való. Nem egy 17 éves fiúnak- mondtam miközben sétáltunk.
-Octavian Blackthorn vagyok és 18 éves. A Tavvy nevet még kiskoromban kaptam Emma-tól aki a bátyám felesége. Neki is meghaltak a szülei, ezért hozzánk került. Emma Carstairs a neve.
-Áhh értem- mondtam
Pár perc múlva már egy kis irodában ültünk. Az Intézetb mint kiderült a helyi árnyvadászok központja, mert majdnem minden nagyobb városban van ilyan. Ja igen árnyvadász vagyok. Az árnyvadászok az alvilág úgymond "rendőrei". Védi az embereket az alvilágtól és a démonoktól. Az alvilágiak várfarkasok, vámpírok és boszorkánymesterek. A démonok kölün csoportba tartoznak, mert ők a pokolból jönnek.Egyépként az Intézet szolgál lakhelyként is az árnyvadászoknak akiknek nincs saját lakásuk. Mint például nekem, de amint ezt elmondtam nekik egyből jött a válasz, miszerint apáékhoz költözök. Egyépként azt is megtudtam, hogy Tavvy Los-Angeles-ből származik és mivel a bátyám legjobb barátja, ezért nálunk lakik. Mondjuk nincs ellenemre. Irtó helyes és gyönyörű szemei vannak, meg magas és ahw. Csak olvadozok. Komolyan. Hogy lehet valaki ilyen...ilyen ..tökéletes.
Valamint anyáról is megtudtam egyet s mást. Például, hogy akit az anyámnak szólítottam az igazából anyám egyik legjobb barátnője volt. És már se Ő se anya nem él. Elvileg azért hagyta el a családját, mert a hülye testvére megtudta, hogy van egy fia apától és, hogy terhes velem, ezért anya megszökött, hogy apának és Chris-nek ne essen bántódása. Engem meg amint megszülettem odaadott a barátnőjének, hogy vigyázzon rám. Linda (a barátnő) is árnyvadász volt. Anyát Clary Fray vagyis Herondal- nek hívták. Érdekes sztori. Vele is az történt, mint velem. Az anyja nem, mondott neki igazat. Így a születési neve Clrissa Morgenstern (az apja család neve) abból jött, hogy legyen Fairchild (anyja család neve) abból jött, hogy ne találják meg a Fray. Majd ebből lett a házasság után Herondale.
Mint kiderült a harmadik srác aki értem jött nem más, mint a kereszt tesóm. Az ő anyukája Isabelle Lightwood-Lewis és az apja Simon Lewis. Simon anyám gyerekkori legjobb barátja volt. Izzy pedig a legeslegjobb barátnője. Simon-nak és Izzy-nek van egy kislánya is aki a Shopia nevet kapta édesanyja után, akinek ez a második neve. Egyépként Shopi most három éves és Izzy apa mostoha testvére, miután apa szülei elhunytak és ők fogadták örökbe.
Apa szülei kiskorában meghaltak. Anya szülei közül az apja meghalt az anyja pedig a gyerekkori barátjával Luka-kal házasodott össze és itt élnek. Luke Garroway árnyvadász volt, de 24 éves korában meharapta egy vérfarkas így átváltozott és vérfarkas lett. Minden hétvégén megyünk hozzájuk ebédre és estig ott vagyunk. Luke-kal máskor is találkozhatunk, mert Ő az itteni falka alfája.
Alex Lightwood apa parabaita. Ami azt jelenti, hogy együtt majdnem mindenre képesek. Ez egy rúna. Ez az egyetlen rúna az angyal rúnán kívül ami élete végéig megmarad és nem kell újra rajzolni. Akkor is ha az árnyvadász parabataia meghal, csak akkor ez a rúna olyan színű lesz, mint az az ember aki hordta. Olyan lesz, mint egy heg és nem fekete színű. Amúgy érdekes, mert mindenki úgy tudja, hogy anya meghalt, de Simon (ő volt anya parabataia) parabatai rúnája ugyanúgy fekete színű, mintha még mindig élne. Az angyal rúna az a rúna ami egytől egyig minden árnyvadászon rajta van. Nekem is egy ilyen van a hasamon. E nélkül az árnyvadász nem is árnyvadász. Ha ez a rúna felkerült akkor lehet csak a többit is megrajzolni. És, hogy mi is az a rúna? Amit én tetoválásnak hittem. Az árnyvadászok a rúna segítségével harcolnak a démonok vagy esetleg az alvilág ellen. Külön rúna van erőrúna, gyorsaság, gyógyító stb. Például a gyógyitó azért van, hogy ha megsérül akkor felrajzolja a bőrére és egyből hat. Konkrétan gyógyszer. Az alvilággal csak vészhelytzet esetén lehet "harcolni" mert kötöttek egy szövetséget. Konkrétan olyan, mint régen America és a szovjetek közötti hidegháború.
YOU ARE READING
Elveszett lány
FantasyEgy lány akiben összetört a világ. Egy lány aki elveszített mindent. Egy lány akinek már nincs senkije. Egy lány aki egyedül maradt. Egy lány akinek egy perc alatt megváltozott az élete. Ez a lány én vagyok. Cecily West. #46 shadowhunters -2018.0...