Luke és a két Herondale elment, így hárman maradtunk. Tavvy teljesen felkészült, mert az asztalon volt három tőr, két szeráfpenge valamint négy pillangókés. Ja meg a kezében egy hatalmas kardszerűség. A nagyi eltűnt egy kis időre, majd Ő is megjelent egy kis karddal meg egy tőrrel. Én meg fogtam magam és szét szereltem egy álló lámpát. Tényleg. Levettem a búrát, majd letekertem a talpát a hosszú rudat pedig a kezemben hagytam. Mindketten furán nézték rám, mire csak megvontam a vállam.
-Most mi van segíteni akarok.
-Biztos, hogy nem. Menj fel és zárkóz be egy szobába. Nem hagyom, hogy bajod essen. - felelte kissé idegesen Tavvy.
-Hagyjad tiszta anyja. Mindenhol segíteni akar. És amúgy is benne van a vérében. - nyugtatta a nagyi.
Én leültem Tavvy mellé és oldalról megöleltem. Az izmai megfeszültek és lehet rajta érezni a meglepődséget. De amint rájött, hogy mi történt egyből visszaölelt. Leült velünk szemben a nagyi és így beszélgettünk. Egyszer csak egy halk nyikorgást kiadó hangot hallottunk, mire mindenki azonnal az első keze ügyébe akadó fegyvert felkapta. Tavvy már elém is állt ami azért volt jó, mert így én nem látszódtam, ezért tudtam lesből támadni.
Nagyban harcoltunk vagy két órán keresztül. Tavvy megsérült, de folytatta a csatát. Ahogy a kezemben tartottam a feyvereket egy különös érzés fogott el. Haza értem. Végre valahol otthon érzem magam. Soha életemben nem tartottam még fegyvert a kezemben, de amint megfogtam egyből tudtam, hogy mit hogyan kell csinálnom. Mintha már gyerekkorom óta ilyet forgattam volna a kezeim között.
Mint kiderült ezek démonok voltak. Tizenöten támadtak meg minket. Mintha figyeltek volna minket, mert amint hárman maradtunk a házban már akkor az emeleti ablakon másztak be.
Amint az összeset megöltük a nagyi szólt apáéknak, én pedig -a már földön összegörnyedt- Tavvy- hoz siettem. Az ajtón apáék jöttek be, de amint átlépték a küszöböt Chris a földre zuhant miközben fájdalmasan felüvöltött. Oda akartam menni, de Tavvy még mindig szorította kezemet fájdalmában. Így végül mellette maradtam, mert ebben az állapotban biztos, hogy nem hagyom magára, de azárt a szememmel Chris-t néztem.
-Mi van vele- kérdeztem könnyes szemekkel.
-Semmi baja sincsen csak mivel Tavvy parabataia, ezért ő is ugyanúgy érzi a fájdalmát és azt is, hogy hol sérült meg. Ezért is jó ha az embernek parabataia van, mert időt nyerünk és gyorsabban meg tudjuk gyógyítani. Persze ezt a fájdalmat Tavvy milliószor jobban érzi.- válaszolta apa, miközben beengedte a néma testvéreket. (ők azárnyvadászok orvosai) A néma testvérek el akartak választani Tavvy-tól, de ő nem engedett. Hirtelen egy hangot hallottam a fejemben.
-Tavvy Blackthorn-nak magára van szüksége így kérem ne menjen el. Maradjon vele- ja igen a néma testvérek a fejünkben beszélnek, mert be van varrva a szájuk. (nézz utána ha érdekel :)).
-Rendben- bólintottam. Felemelték Tavvy-t, miközben nekem még mindig a kezemet szorongatta.
Tavvy már három napja alszik. Én végig mellette maradtam. Csak mosdóba és fürödni mentem ki tőle, de azokat is nagyon gyorsan elvégeztem, hogy mihamarabb visszamehesek hozzá. Közben a családja is eljött az egyik nap, de este vissza is kellett menniük. Julian-t (aki a középső bátyját) nagyon megviselték a történtek. A családja rettentő aranyos emberek van tele. Van egy nővére akit Drusilla-nal hívják, de Dru a beceneve. Volt egy idősebb nővére is, de ő sajnos már tíz éve elhunyt. A neve Livia Blackthorn volt. Az ő ikertestvére Tavvy legkisebb bátyja Ty vagyis Tiberius Blackthorn. Szegény félig meghalt a történtek után. Van még egy bátyja és egy nővére is akik félig tündérek.
Már a harmadik nap ülök-vekszek ebben a kényelmetlen székben próbálom álomra hajtani a fejem. De egysrerűen nem megy. Így Tavvy-t kezdtem el vizslatni. Megfigyeltem, ahogy selymes, göndör haja az arcába hullik, ahogy telt ajkai kirajzolódnak a félhomályban. Éles állkapcsa és lágy arcizmai még vonzóbbá tették őt számomra. Végül már csak azt vettem észre, hogy a szemeim egyre jobban csukódnak le, majd mély álomba szenderültem a szerelmem kezét fogva.
Igen azt hiszem szerelmes lettem.
YOU ARE READING
Elveszett lány
FantasyEgy lány akiben összetört a világ. Egy lány aki elveszített mindent. Egy lány akinek már nincs senkije. Egy lány aki egyedül maradt. Egy lány akinek egy perc alatt megváltozott az élete. Ez a lány én vagyok. Cecily West. #46 shadowhunters -2018.0...