4.fejezet

466 21 1
                                    

Ma megyünk a mamáékhoz. Huh kicsit félek. Tavvy is jön velünk. (Elvileg mindig jön, és a bátyám parabataia). Felvettem egy fekete (kicsit lenge nem az a feszülős) szoknyát egy szürke trikóval. Mert amúgy április van. A hajamat kiengedve hagytam és felraktam anya régi láncát. (Mármint a rendes anyukámét nem Lindáét) Rövid ezüstláncon ey kisbagoly, amiben swarovski kövek vannak. 

Lementem a nappaliba ahol Chris és Tavvy nézte a tv-ét. Mikor felém fordultak mind a ketten végig mértek, de míg Chris testvérien, nehogy valaki többet lásson mint kellene, addig Tavvy csak úgy legeltette rajtam a szemét. Amikor már háromszor végig mért a szemembe nézett és elmosolyodott, mire én elpirultam és inkább leültem Chris mellé.

-Nem kellett volna így kicsípned magad csak a mamiékhoz megyünk- mondta Chris

-Nem csíptem ki magam így szoktam suliba is menni- erre mind a ketten felvont szemöldökkel fordultak felém- Most mi van szeretem a szoknyákat.- vontam vállat.

-És akkor azt mondja, hogy nem szokták megbámulni- Mondta hitetlenül a bátyám.

-Mert tényleg nem- válaszoltam és a tv-ree vezettem a tekintetem, amiben éppen a Mission Impossible ment. 

-El nem hiszem- mondta Tavvy- amúgy jól áll- erre Chris nyakon csaptam- Na ezt most mért?

-A húgom tabu- hát ennyit arról, hogy álmaim szerelmével legyek. Remek bátyó én is szeretlek.

Apa is bejött, majd elindultunk. A mamáékhoz negyed óra múlva meg is érkeztünk. Egy nagyon kedves nő nyitott ajtót és egyből az ölelésébe vont. Már egy ideje így ettünk (de a férfit aki a nagyi férje) még mindig nem ért haza. Már két órája itt vagyunk. Jelenleg a nappaliban ülünk. Vagyhát én úgy fekszek a kanapén, hogy a lábam a tesóm , míg a fejem Tavvy ölében pihent. A nagyi az egyik fotelben, apa pedig a másikban ült. Amikor megjelent egy nagyvenes éveiben járó férfi, csuron véresen. 

-Veled mi történt?- kérdezte aggódó hangon a nagyi

-Csak a kóbor farkasok- nézett körbe , miközben legyintett majd a szeme megakadt rajta- szia , biztos te vagy Cecily. Tiszat apád vagy.

-Jó napot - ültem fel, ami következtében Tavvy ölében ültem, de már nem akartam tovább mozogni.

-Nyugodtan tegezz- mosolygott, aztán apára nézett.-Jace szükségem van az Iténzet segítségére.- Ja igen apa az Intézet vezető. Anyával voltak ketten, de miután anya elment, Izzy elajánlotta a segítségét.

-Rendben. Chris gyere te is, Tavvy te pedig itt maradsz és vigyázol rájuk.- mondta körbe mutatva-  még mielőtt elmegyek felhívom Magnus-t.

Magnus egy boszorkánymester, eki Alex élettársa. Alex pedig apa barabataia és egyben Izzy bátyja. Van két örökbe fogadott gyerekük. Raphael (Raf) és Maxwell (Max). Kettőjük közül Max árnyvadász, Raf pedig boszorkánymester. Max a nevét Alex és Izzy kisöccséről kapta, aki hét évesen hunyt el. Raf pedig egy vámpírról, akinek segítség kellett még régen és Magnus segített rajta. Raphael (mármint a vámpír,    ezért is van a kicsi Raphael-nek beceneve) is meg akarja hálálni Magnus-nak amit érte tett. Egyépként Raphael a városi klán vezetője. 

-Rendben- válaszolta a nagyi.

Amúgy a nagyit Jocelyn Fairchild-nak hívják. Anya apukája pedig Valentine Morgenstern volt. Egy nagyon rossz ember. Aki a saját fiát szörnyteggé változtatta, anyát pedig félig angyallá. SZÓ SZERINT. Az árnyvadászok alapból félig emberek és félig angyalok. Ezért lehet a bőrükre rajzolni a rúnákat. Ha  egy sima emberre rajzolnák akkor az az ember először megőrülne, majd meghalna. Szóval ott tartottam, hogy anya bátyját szörnyteggé változtatta, anyát pedig angyallá.

Kezdjük ott, hogy anya testvérét, Jonathan Cristopher Morgenster- nek hívják. És jól gondoljátok még mindig él. Pedig Ő is nagyon gonosz. (A bátyám nem róla kapta a nevét, hanem apáról, mert neki is a Cristopher a második neve.)  Szóval amikor Jonathan még a nagyi hasábon volt, Valentine minden nap megitatott vele egy teát, amibe vámpír vért  kevert. Így lett Jonathan bácsikámból egy szörnyeteg akinek a hobbija az ember ölés. Feketék a szemei és a kelleténél is világosabb a haja. 

Amikor a mami terhes volt anyuval akkor jött rá, hogy a férje  változtatta át a fiúkat és, hogy a pincében egy csomó alvilági van akiken  Valentine kísérletezett. A nagymama el akart  szökni, de Valentine mindig mellette volt, mert nem szerette volna, ha a nagyinak rossz kedve lenne. Hisz Ő azt hitte, hogy a mama rossz kedvű és ezért fel akarta vidítani. Na szóval emiatt fogva tartott egy angyalt akinek a neve Ithuriel. Minden nap csapolt le a véréből egy keveset, amit ezután Jocelyn ételébe kevert. Mert azt olvasta, hogy az angyal vér boldoggá teszi az árnyvadászokat. Ja csak nem tudta, hogy a felesége terhes. Szóval az a vér a magzatot táplálta, amiből az lett, hogy anyunak lettek plusz képeségei. Például tudott új rúnákat készíteni, amikre csak az anngyalok képesek. ..........

Elveszett lányWhere stories live. Discover now