Περίληψη

6.7K 263 99
                                    

Η Ελπίδα είναι μια δεκαεφταχρονη κοπέλα που μεγαλώνει σε ορφανοτροφείο. Έχει πολλές αδελφές... Όλα τα κοριτσάκια στο ορφανοτροφείο. Όμως οι αγαπημένες της είναι οι κοπέλες που μένουν στο ίδιο δωμάτιο με εκείνη και έχουν την ίδια ηλικία με εκείνη. Η Χρύσα η Πηνελόπη και η Ελεονώρα. Η Ελπίδα είναι μια όμορφη ήσυχη κοπέλα έξυπνη αλλά και αρκετά κλειστή. Δεν ανοίγεται εύκολα στα παιδιά εκτός του ιδρύματος και είναι αφοσιωμένη στο διάβασμα της. Θέλει να γίνει γιατρός και να δείξει πως είναι ένα σπουδαίο άτομο και πως αξίζει και εκείνη σε αντίθεση με το ότι πίστευαν οι γονείς της όταν την παράτησαν όταν γεννήθηκε στο ορφανοτροφείο.

Από την άλλη μεριά ο Μάνος. Ένας όμορφος νέος ένα χρόνο μεγαλύτερος από την Ελπίδα και τα αλλά κορίτσια. Είναι όμορφος γοητευτικός αλλά και ταυτόχρονα πολύ επικίνδυνος. Έχει χάσει χρόνια μιας και το σχολείο δεν είναι και η μεγαλύτερη αδυναμία του. Αν και έχει μεγαλώσει με χρυσά κουτάλια λόγω της πλουσιας καταγωγής του είναι πληγωμένος από την αδιαφορία των γονιών του. Έχει μια μικρή αδελφή έξι χρονών την Κατερίνα που της έχει μεγάλη αδυναμία και κάνει τα πάντα για εκείνη. Κάθε βράδυ είναι με άλλη γυναίκα και δεν πιστεύει στον έρωτα. Το μόνο που θέλει στην ζωή του είναι πάρτι ποτά χορός και περιπέτεια.

Όταν όμως η Ελπίδα μαζί με τις τρείς φίλες της κερδίσει μια υποτροφία στο σχολείο που πηγαίνει ο Μάνος όλα αλλάζουν...

Δύο εντελώς διαφορετικοί άνθρωποι συναντιούνται και ερωτεύονται.

Όμως τι γίνεται όταν η κολλητή του Μάνου είναι τρέλα ερωτευμένη μαζί του?

Όταν ο μεγαλύτερος εχθρός του Μάνου ερωτεύεται την Ελπίδα?

Η όταν οι γονείς της Ελπίδας είναι καθηγητές της στο νέο της σχολείο?

Μια ιστορία για την φιλιά και την οικογένεια. Πως οι φίλοι σου μπορούν να γίνουν οικογένεια σου...

Πως ένα αγόρι που είχε τα πάντα χαμογελάει εξαιτίας ενός κοριτσιού που το μόνο που έχει είναι ελπίδα και όνειρα?

Πως η ραγισμένη καρδιά ενός κοριτσιού επουλώνοται από το αγόρι χωρίς καρδιά?

Danielle Rose Russell as Ελπίδα

Danielle Rose Russell as Ελπίδα

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
HopeWhere stories live. Discover now