Test DNA

2.5K 244 344
                                    


Ένας μήνας είχε περάσει από την μέρα που ο Μάνος είχε εκείνο το «ατύχημα» και έσπασε το πόδι του.

Από τότε που ένας σατανικός ήρωας έχασε την ζωή του για να προστατέψει ότι αγαπά και πιστεύει.

Που η Ελπίδα τραγούδησε και πέρασε χρόνο μαζί με τον δίδυμο αδελφό της και την μαμά της.

Από εκείνη την μέρα η Ελπίδα πολιορκείται ερωτικά από τον όμορφο νεαρό τον Λευτέρη αν και η ίδια δεν είχε κανένα ερωτικό ενδιαφέρον προς το πρόσωπο του...

Ήταν αφοσιωμένη στο διάβασμα της της αδελφές της και τους νέους της φίλους που έκανε πλέον πολύ καλή παρέα. Με εξαίρεση βέβαια τον Μάνο που για ένα μήνα δεν είχε πάει σχολείο.

Μάλιστα δεν ήταν λίγες οι φορές που τα δύο δίδυμα αδέλφια η Ελπίδα και ο Σταύρος περνούσαν χρόνο μαζί συνοδεύοντας την παρέα τους τα λόγια τους και τα γέλια τους η μουσική και το τραγούδι.

Τα αλλά κορίτσια... Η Χρύσα ήταν μαζί με τον Σταύρο. Και ήταν χαρούμενη αν και πολλές φορές ζήλευε την τόσο στενή παρέα που έκανε η Ελπίδα μαζί μιας και δεν ήξερε πως ήταν αδέλφια. Παρόλα αυτά δεν έδινε σημασία μιας και εμπιστευόταν την κολλητή της. Ζούσε ευτυχισμένη τον έρωτα της. Όσο μπορούσε.

Η Πηνελόπη αν και κάθε βράδυ όπως πάντα κάθετε και περιμένει την αγαπημένη της μαμά είναι χαρούμενη αφού είναι ερωτευμένη με τον Μάριο. Αν και τα συναισθήματα είναι αμοιβαία ο φόβος της για την σχέση έχει σαν αποτέλεσμα να τον έχρι στο περίμενε. Και εκείνος φυσικά δεν έχει πρόβλημα. Κάθε μέρα είναι εκεί και περιμένει ενώ της δίνει μια μαργαρίτα. Μια κίτρινη μαργαρίτα γιατί όπως λέει έχει το χρώμα του ήλιου. Το ίδιο χρώμα με τα ξανθά της μαλλιά. Και την ίδια λάμψη με το χαμόγελο της...

Τέλος η Ελεονώρα ερωτευμένη με την όμορφη και θαρραλέα Ζήνα προσπαθεί να κερδίσει το ερωτικό της ενδιαφέρον. Όμως η Ζήνα λόγω τον διαφορετικών ερωτικών επιλογών την βλέπει σαν φίλη με αποτέλεσμα τα δύο όμορφα κορίτσια να κάνουν κάθε μέρα παρέα. Παρόλα αυτά ο Μάριος δεν είναι ο μόνος που κυνηγάει ένα από τα όμορφα κορίτσια του ορφανοτροφείου θηλέων «Χαμόγελο» αλλά και ο Παύλος που είναι κολλημένος όπως λέει και όχι ερωτευμένος με την Νώρα. Έτσι ο Παύλος κυνηγάει την Νώρα και η Νώρα την Ζήνα και η Ζήνα με την σειρά της τον όμορφο κολλητό της τον Μάνο...

HopeWhere stories live. Discover now