Merhaba millet.
Biz geldik!!!
Bölüm Şarkısı:
Buray ~ Davetsiz Misafirimİyi okumalar...
Hayatımda yaptığım bazı hatalar vardı. Güvenmek gibi...
Hayatına bir insan girerdi. Bütün doğru bildiklerini en büyük yanlışın yapıp çıkardı hayatından. Seni büyük bir boşluğun içinde bırakırdı. Benimde en büyük hatam bu adamı hayatıma almaktı.
Yaşadığım şeylerin ağırlığı karşısında bu adama sığınmıştım ben. Beni sarar zannetmiştim. Yaralarımı iyileştirir zannetmiştim. Ama o bende bir yara daha açıp gitmişti hayatımdan. Güvenimi kaybettirmişti bana. Kimseye güvenmemem gerektiğini öğretmişti. Doğru zannettiğim şeyi en büyük yanlışım yapıp kaybolmuştu hayatımdan....
'Senin burda ne işin var.' karşımda gördüğüm zümrüt yeşili gözlerin içine baktım. Hangi yüzle gelmişti buraya.
'Liya ben seni merak ettim.' alayla gülümsedim. Ben onu hayatımdan çıkartalı çok olmuştu.
'Geldiğin gibi defol Levent.' hızla kapıyı kapatacağım zaman tuttuğu kapıyla derin bir nefes aldım.
'Liya vurulduğunu öğrendim. Ben iyi misin diye merak ettim.' dediğinde kahkaha atma isteğimi bastırdım. Merak etmiş o kadar ay sonra hemde.
'Gidersen daha iyi olacağımdan eminim. Bir daha da karşıma çıkma.' kapıyı ittirdiğimde karşı çıkmamış ve kapıyı kapatmama izin vermişti. Zaten biraz bile engel olsaydı eminim kapıyı kapatamazdım bile. Hele bu kolla asla.
Onu tekrar görmek bütün sinirlerimi bozmuştu. Niye tekrar karşıma çıkmıştı ki şimdi.
Derin bir nefes aldım ve mutfağa geçip su ısıtıcısına kahve için su koydum. Bir kahve yapıp kitap okusam iyi olacaktı ya da en azından Ateş'in verdiği dava dosyasına bakmam kafamı dağıtmamı sağlardı.
Suyun kaynadığına dair bir ses geldiğinde hazırladığım kupaya sıcak suyu döktüm. Sevdiğim kokusu burnuma dolarken gülümsedim ve kupayı elime aldım. İçeri geçtiğimde koltuğa oturdum ve kupayı masaya koydum. Masanın üzerinde bulunan sigara paketinden bir dal çıkardım ve yaktım. Hemen yanında bulunan dava dosyasına uzandım ve tek elle inceleyebildiğim kadarıyla dosyayı incelemeye başladım. Bütün sayfaları tek tek inceledim. Görünürde bulabileceğim herhangi bir kanıt olabilir mi diye ama yoktu.
El mecbur Ateş ile oraya gitmem gerekiyordu. Mekanı incelersem belki bir kanıt bulabilirdim ya da bir kanıt yaratabilirdik Esnememle birlikte dosyayı bıraktım ve ayağa kalktım. Uyusam iyi olacaktı.
Odama gidip pijamalarımı giydiğimde yatağıma uzandım ve gözlerimi kapattım. Gözümün önüne gelen zümrüt yeşili gözlerle ofladım. Ondan nefret bile edemiyordum. O kadar hissizleşmişti ki ona karşı duygularım; Karşıma çıktığında bile hiçbir şey hissetmedim. Fazla büyütme Liya... Sadece senin güvenini ve arkadaşını çaldı o kadar. Ne kadar küçük bir şey (!)
Başımı iki yana sallayıp düşüncelerimi def etmeye çalıştığımda gözlerimi açtım ve hemen yerde duran pansuman çantasıyla Ateş aklıma gelmişti. Pek güzel düşüncelerim bugün de bana bir oyun kurmuş ve uyumamı engellemeye başlamıştı bile. Derin bir nefes aldım ve gözlerimi kapattım tekrar ama Ateş'in o sinirli hali gözlerim önüne geldiğinde sinirle ofladım ve uyumamı sağlayacak en saçma yolu denedim. Kuzuları çitlerden atlatmaya başlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~AŞK DAVASI~
RomanceBazen umudumuz ve güvenimiz tamamen bitmiş gibi hissederiz. Yeniden hayata tutunmanın bir yolunu bulmaya çalışırız. Yeniden hayatta kalabilmek için... Peki tesadüfler gerçekten var mıdır? Ya da tesadüfleri aslında biz kendimiz yaratıyorsak... İnsan...