Uygulamak istediğiniz bir fikri önce deneme süresine sokmalısınız ki, sizin hayatınıza olacak olan etkilerini öğrenebilesiniz... Alya ile iyi anlaşma kararım zaten başından beri tam bir fiyaskoydu. İstemediğim bir şeyi neden uyguladıysam, onu da bilemem Bama yüz verdikçe astarını istemek deyimi tam da Alya için söylenmiş ve sözlüklere koyulmuş gibiydi. Bana inanmanız için babamın adını kullanıp deyimler sözlüğüne, o deyimin yanına parantez içinde "Alya için" yazdıracaktım.
Bizimle arada bir ilgilenen babam bile benim Alya' ya karşı olan tutumumu fark etmişti. Hatta iki gün önce sofrada Alya benden tuz istediğinde ona nazikçe 'Tabii ki kardeşim.' diyip tuzu uzatmıştım. Babam ise bu olaya hiç çekinmeden haykıra haykıra gülmüştü. Her ne kadar en kötü bakışlarımla bile baksam beni umursamadı ve gözümün içine baka baka gülmeye devam etti. En sonunda sofraya ani bir öfke patlamasıyla yumruklarımı vurdum. Ardından oturduğum yerden kalkıp odama kapattım kendimi. Son iki gündür evdeki kimseyle konuşmuyordum. Çünkü eğer konuşursam tekrardan aynı hareketi yapacaklarını biliyordum. Alya'nın da babamla birlikte güldüğünü görmüştüm. O lanet olası kız beni sadece kullanıyordu. Ona yakın davranmadığımda veya ona bağırıp çağırdığımda gözümün önünde ağlaması yalandı. Yumuşamam için yapıyordu tüm bunları ve ben artık oyunu anlamıştım.
Dün okulda dolaşırken Alya'nın bir kız arkadaşıyla konuştuğunu duydum. Dinlememem gerektiğini biliyordum ve bu gibi durumlar beni hiç de ilgilendirmezdi normal zamanlarda. Ama dün bayağı bir ilgimi çekmişti. Önce iki kızın gülme seslerini duydum. Gayet içten gülüyorlardı. Sonra benim geri zekalı canım kardeşim konuşmaya başladı.
“Abim dünden beri benimle konuşmuyor.”
Karşısındaki sarışın kız yapmacık bir hareketle elini açık olan ağzının üstüne kapattı ve şaşırma sesi çıkarttı. Bu harekete beni göremeseler bile gözlerimi devirdim. Alya cidden orada gördüğüm kızlardan biriydi ve o kızlar kalbinden hançerlenip öldürülmeyi hak ediyorlardı. Dediğim gibi sarışın kız öyle bir hareket yaptığından sözlü olarak bir cevap veremedi ve Alya çakma derdini anlatmaya devam etti.
“En son sofraya yumruklarını vurdu. İşte o atarlı ergen halleri, sonra da kendisini odaya kapattı.”
“Hani depresyona girdiğini sanan liseli kızlar gibi mi?”
Alya bu cevap karşısında önce zıpladı ve sonra gülmeye başladı. Fazla dikkat çekmemek için sesini kısıyordu ama bu şekilde bile gerçekten fazlasıyla dikkat çekiyordu. Birden durdu ve elinin işaret parmağıyla karşısındaki sarışının burnuna hafifçe vurdu. Sarışın, bu hareketten sonra burnunu kırıştırsa da Alya pek önemsemedi.
Eğer ben çekip gitmeseydim sohbetin geri kalanını da dinleyebilirdim ama oradan derhal gitmem herkes için çok iyi olacaktı. Sonuçta tüm okul ahalisinin önünde kız kardeşimi dövüp onu rezil etmeyi istemezdim. Bir dakika… Kesinlikle isterdim! Tabii biraz düşündükten sonra bir kıza el kalkmayacağı için herkesin önünde ben rezil olacaktım, orası karışık. Yani, insanlar her zaman hikayeyi duymadan nasıl tepki verildiğine bakarlar. Mesela bir adam bir gencin annesini öldürmüştür yıllar önce, genç erkek hayatının katili olan adamı görünce ona küfürler savurmaya, acemi yumruklarıyla artık ne kadar zarar verebilecekse vurmaya başlar. Bunu gören insanlar ise ikisinin etrafında toplanır ve o küçücük beyinleriyle olayı değerlendirmeye başlarlar. Gördüklerine göre adam hiçbir şey yapmamıştır ve genç erkek boşuna tepki vermiştir. Hemen yapıştırırlar damgayı.
“Genç ya, dikkat çekmek istedi.”
“Ergenlik döneminde yaparlar böyle şeyler.”
“Oradaki adam, şu çocuğu bir iyi dövseydi keşke… İşte o zaman yapmazdı bir daha.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOĞUK
AdventureHer oğlan çocuğunun babası onun idolüdür... Peki ya babası bir mafya ise?.. Yaşamak için öldürmek , duygularını kaybetmemek için sevmek gerekir... -Karanlığımı aydınlatan güneşim olur musun? -Ben karanlıktan korkarım Gece...