MARVEL-Ironfrost/Frostiron

1.6K 59 8
                                    

Čím jiným tuto knihu započít, než mou srdcovkou, Tonym a Lokim.

Do svých úst právě vpravil další dávku alkoholu, hřejivá chuť se roznesla po jazyku a pálivě pohladila krk.

Už se zase snažil zapomenout, pro miliardáře běžná rutina. Rychlým pohybem nalil plně do sklenice a whisky poválel na dnu. Usilovně přemýšlel, měl tohle zapotřebí?

Loki mu žádný slib nedal, jen odešel, proč tedy stále sedával u výtahu a čekal na cinknutí?

Každé ráno pak proklínal tyto okamžiky a sliboval si, že s tím přestane, pak však zaregistroval flašku plnou medově zbarveného nápoje a vše se vrátilo do zajetých kolejí. Zas seděl u dveří výtahu a očima hypnotizoval každý atom, z kterého se ten kovový ďábel skládal.

Povzdechl si a vlil do hrdla další dávku drahého alkoholu.
Poté se postavil na dost vratké nohy, pár kroků potvrdilo jeho neschopnost dopravit se k lůžku, nebo aspoň ke gauči. Zády se opřel o linku, po které bezradně sjel až na zem. Rukama objal nohy a usilovně vzlykal.

,,Kurva." Ulevil si z bolestí nad ztrátou, vždyť už je to rok a on tu bulí jak malá puberťačka. Měl by se co nejdříve sebrat a na boha zapomenout.

Šlo to však? Tony měl záporný pocit. Stále cítil ty sametové rty, jak se otírají o jeho. Jak lemují látku kalhot, obklopují jeho mužství.

,,Dost!"  Zakřičel hlasitě, jako by snad chtěl utišit hlasitou párty. Však v celé věži byl jen on.

Musel se dostat na nohy a hned! Vší silou se opřel o linku a za pomoci svalů a zbytku střízlivého vědomí se dostal na linku. Položil se na její délku, vůbec mu nevadilo, že shodil celý její obsah na zem, sklenice rozbil a drahý alkohol vytekl z lahve.

Zavřel oči a pokusil se usnout. Však pocítil pohled, který se na něj díval. Cítil se jako laň, kterou chce ulovit lev a ona ví, že její život skončí, ať se snaží utéct, stejně jí chytí a zabije.

Otevřel oči, pohledem zabloudil po temné místnosti. Jeho pohled se zarazil až v posledním zákoutí.

Zornice se rozšířili a pocit laně při lovu vzrostl. Lokiho hladové oči skenovali každý malý detail na jeho těle.

Dunivé kroky se rozlehly místností, když přistupoval opatrně k Tonymu.

Nesl se s elegancí, hodnou dědice trůnu, krále Jothunů a boha, kterým také byl.

Tony ležel, neschopen pohybu, stále upíral celou svou pozornost k postavě, která se tajemně přibližovala. Ásgardský oděv vlál, jakoby foukal obrovský vítr, však nic takového se nedělo.

,,Chtěl jsem přijet, však otec...odkašlal si ...mi to jaksi nedovolil." Dopověděl, to už ale stál přímo u Tonyho, který teď nebyl schopen ani se pořádně nadechnout, natož odpovědět.

Chytil boha za krk a přitáhl do dravého polibku, miloval ty rty, miloval ty vlasy, miloval Lokiho.

,,Děkuji, že jsi vůbec přijel." Odpověděl ještě do rtů, pak se Loki odtáhl.

,,Je vedle tebe místo?" Zeptal se pobaveně a pohlédl na kuchyňskou linku.
,,Pro tebe? Vždy drahý." Odpověděl na otázku a posunul se co nejvíce mohl, Loki však usoudil, že to asi není nejvhodnější místo, proto udiveného Tonyho vzal a přenesl na gauč.

Jeho tělo ihned spočinulo v blízkosti Tonyho.

,,Drahý, teď už tu zůstanu navždy." Odpověděl a políbil Starka na krk, ten se slastně přitulil hlouběji do Lokiho náruče.

,,To je skvělé zlato, tak ten sex necháme na zítra, teď jsem pil a nejsem si jistý, zda bych to zvládl." Zasmál se, byl to takový ten táhly unavený smích, poté stihl políbit Lokiho a usnul.

Bůh se zasmál, byl tak šťastný, že je s ním, teď ho už nikdy nepustí, bude jen a jen jeho.

Svůj nos zabořil do Tonyho vlasů, nasál osobytou vůni, která mu tak chyběla, poté spadl do kraje spánku.

Tak, a já jdu taky spát. Snad se líbil první díl, kdyby jste měli jakékoli nápady, tak 100% napište do komentářů, děkuji za vás.

Erra

Na spod knihovny /oneshotsKde žijí příběhy. Začni objevovat