MARVEL-Clintasha

733 23 5
                                    

Ech, má první heterosexuální fanfikce. Buďte hodní prosím, protože o těchto věcech je podle mého názoru těžší psát.

Clint se podíval přímo do očí, né na její svůdný výstřich, pozoruhodné, ostatní muži by měli s tímto gestem nemalé problémy, však Clint už si zvykl. Zvykl si též na každodenní odmítání zrzavé dámy, která se právě elegantně napila alkoholu.

Povzdechl si, kdyby tak mohl být ta sklenice. Dotýkala by se prsty, držela by ho pevně a toužebně, aby směla natisknout své měkké rty na okraj sklenice.

Stačí! Samozřejmě si uvědomoval svou lehkomyslnost, kterou přinesl tvrdý alkohol.

Měl by s tím pitím přestat, nebo začne toužit být podlahou, po které klapou rudé střevíce s opravdu vysokým podpatkem.

,,Přestaň!" Uslyšel rozkaz z rtů, na které teď upřeně hleděl, polekaně cukl.

,,S čím?" Řekl, jako by snad nic nedělal. Na jejich poměry dost slabá konverzace, pomyslel si, když dlouho nedostal odpověď.

V rychlým gestu ji chytil za pás a přivlastnil si její celou pozornost. ,,Ech, půjdem na vzduch?" Rozpačitě odpověděl na vyděšený pohled. Rysy se uvolnili do jemného úsměvu a přikývnutím spečetila svůj osud a hlavně srdce.

Přes neprostupné davy prošli až údivně rychle ke vstupním dveřím a když Clint zavřel za Nat dveře, přitiskl svou ruku na její bok.

Alkohol údělal své, protože z boku se ruka v mžiku přesunula na nižší partie a hravý polibek započal bitvu jazyků. V této bitvě nešlo o výhru a pro oba "vojáky" to byla velmi příjemná změna.

Nemohli, nebo spíše nechtěli čekat, vrhli se do temných zákoutí New Yorku a užili si své krásné chvilky, nemyslíc u toho, co bude po této bezhlavé akci.

Možná, že to bylo až moc krásné a něžné na kamarádský úlet, ale až moc dravé na něco víc, proto zachovali profesionální vztah.

Přes práci kolegové, zbytek dne dobří přátelé a v noci dravý milenci.

,,Už dál nemůžu." Řekla Nat, když se Clint konečně probudil. vyděsilo ho to, Natasha vždy zmizela ještě před jeho pozdním vstávaním, ale dnes bylo něco špatně, cítil to a měl také proč.

,,Končím Clinte, včera jsem si začala s Brucem a myslím to s ním vážně." Nedbala na vyděšený pohled Clinta, rychlým pohybem v stala, navlékla si své oblečení a bez dalších řečí odešla.

Jediné, co zde nechala bylo srdce, lhala, krutě lhala, ale nemohla jinak, byla agentka, která zabíjela a on agent, který zabíjel.

Tohle není romantické, to je na krátký a špatně zavánějící konec.

Opravdu s láskou! Né, dělám si pouze srandu, problém je, že dnes to není ono, nebo aspoň podle mého "metru". Nebudu se zlobit za konstruktivní kritiku.

Napište co dál! Nejlépe gay fikci, ale je to zcela na vás.

Erra

Na spod knihovny /oneshotsKde žijí příběhy. Začni objevovat