Drarry nebo Snarry?
Do komentářů, děkuji.Bylo to jako vždy, zas a znova pozoroval tu postavu, co se s vřelým úsměvem, i když hraným, vybavoval s hloučkem slavných lidí, jako byli překupníci zbraní, nebo i slavnější umělci, návrháři, prostě a jednoduše ta ,,lepší'' společnost.
Rázem mu do mysli přišla vzpomínka, když Starka poprvé spatřil. To zaskakoval zrovna na ambulanci, což nedělal zrovna nejraději, ale jiné řešení v tu chvíli nebylo.
Stark tam přiletěl jak splašený s malou ocelovou destičkou zaraženou přímo vedle tepny.
Nemělo cenu, vyptávat se, jak ke zranění přišel, snad každý totiž znal Anthonyho Starka a jeho životní dílo.
Tony Stephena i hned také poznal, Stephen se totiž v tu dobu ještě moc rád chlubil, takže i pro takového neznaboha, jako byl Tony, jméno Stephen Vincent Strange něco znamenalo.
Proto tu teď stál, na velmi hlučné párty, která byla pro vyšší vrstu, jako byl právě i on, no dobrá, možná spíše býval i on.
Teď už to byl Doctor Strange.
Své city, dalo by se to tak nazývat, tajil možná už čtyři roky.
Pro někoho dlouhá doba a pro někoho jen pár okamžiků.
Stephen ani nezaregistroval svou velkou chybu a to, že se opírá o stolek s jediným alkoholem tady v místnosti.
,,Ahoj Stephene, jsem rád, že jsi dorazil, proč si za mnou nepřišel, seznámil bych tě s pár lidma, které by jsi mohl považovat za zajímavé." Dokončil svůj proslov Tony a napil se z čerstvě nalitého alkoholu.
,,Anthony, moc dobře víš, že mě to poslední tři roky moc nebere." Pohledem naznačil velmi jasně, že jejich společný,,koníček" zachraňovat bezmocné lidi vás změní natolik, že vaši přátelé jsou rázem bývalí přátelé.
,,Pojď si popovídat někam soukromě." Navrhl rázem Tony a už Strange chytil za ruku a davem ho táhl ke dveřím.
V padli do tiché místnosti, ta rychlá změna hlasitosti byla skoro ohlušující. V uších mu zašumělo, ale vinu též přičítal i alkoholu, který tu zdvořile vypil a nebylo ho zrovna málo.
,,Tony, už né." Zaskučel, když mu Tony podal plnou sklenici whisky. Sám Stark už měl něco vypito.
,,Stepheníku, dej si se mnou." Zamumlal opilým hlasem a až teď si Strange uvědomil, jak moc ze Starka táhne nasládlá vůně alkoholu.
Musel však Stephen přiznat, že Tony v opilém stavu není pouze k zulíbání, ale také k něčemu více hřísnému, co by ten nejvíce hetero člověk, jako byl Stark nepřistoupil.
Dost Stephena vzala každá fotka, kde se Tony líbal, nebo nějak jinak naznačoval náklonnost pouze k ženám. Každá fotka prohloubila vědomí, že je to spíše jen představa vztahu, než nějaké možné reálné uskutečnění.
Zalapal po dechu, když ho z přemýšlení vytrhla Tonyho ruka, co se přesunula na boky bývalého doktora.
S údivem vzhlédl na Starka, chtěl promluvit, odporovat, nebo tak něco, ale přerušil ho letmý dotek rtů na těch jeho.
Bylo to jako otázka, jako by se chtěl Tony pouze přesvědčit, zda dělá správně, jestli náhodou Stephen neodporuje nebo se nesnaží vymanit ruce, co ho jemně hladila po pravém boku.
Nečekal na nic a dravě polibek oplatil, teď nebo nikdy, pomyslel si, když Tonyho něžně položil na postel. Alkohol mu zakalil myšlení a Stephena ani Anthonyho nenapadlo, co bude ráno, až se probudí tělo na tělo, teď byli pouze oni dva. Dvě těla, která po sobě lačně žadonila.
Tak, za týden na chvíli odložíme Marvel a vrhneme se na HP. Napište mi, zda Drarry nebo Snarry. Třeba i Harrylu, pokud nebudete proti.
Erra∞
ČTEŠ
Na spod knihovny /oneshots
FanfictionMARVEL, HARRY POTTER A OSTATNÍ Už dlouho mi v hlavě vyskakoval nápad na knihu, kde budu psát páry, které v tu chvíli čtu, dlouho jsem sbírala odvahu a teď je to konečně venku. Najdete tu vše, co máte rádi, a pokud se tak nestane, nebojte se a napiš...