Evet Jimin ve Jungkook iyi gittiğine göre bu bölüm de biraz Taejin olsun dedim. Djkekd
__________Gizli numara: hey, aptal Taehyung! Seni sevdiğimi neden bir türlü anlamıyorsun, hah? Bir an önce seninle olmak istiyorum.
Taehyung: Sen de kimsin? Yoksa... Laura sen misin? Benim gay olduğumu bilmiyor musun? Yapma böyle lütfen.
Gizli numara: hey Laura da kim?! O kızı mahvedeceğim! Ben de gayim Tae beni çok iyi tanıyorsun. Seni uzun zamandır seviyorum. Sen de beni sevsen olmaz mı?
Taehyung: Sevdiğim birisi var dostum. Üzgünüm.
Gizli numara: sevdiğin birisi kim? Belki benimdir,hah? O kişi ben olamaz mıyım? Lütfen bana adını söyle.
Taehyung: ah, bunu söylemeli miyim bilmiyorum... her neyse adı Jin, Kim Seokjin.
Gizli numara: nE?! sEn CiDdİ mİsİn?! İNANAMIYORUUĞM AĞĞĞ nAsIl olurr
O kİşİ
o KiŞi BeNiM
bEn JiN
Seokjin.
Hey tae seni seviyorumm
Taehyung: ŞİMDİ NEREDESİN?!
Gizli numara: *konum*
_____________________________Taehyung ne yapacağını bilemeden apar topar çıkmıştı evden. Ceketini bile almadan hiç bir şey umrunda olmadan... O heyecanı karşısında sokaklarda ölesiye koşuyordu... Sevdiği adam onu seviyordu! O aptal onu gerçekten seviyordu!
O kadar hızlı koşuyordu ki yaklaşık 5 dakikaya Jin'in attığı konuma geldi.T: Hey! Seokjiin neredesin? Seni özledim... Lanet olsun seni seviyorum!
İnsanlar gülümseyerek bakıyorlardı Taehyung'a. O kadar mutluydu ki hiçbir şey umrunda değildi. Birden arkasından bir ses geldi.
J: Ben de seni seviyorum! Hem de çok!
Taehyung heyecan ve mutlulukla arkasını döndü ve ona dolu gözlerle gülümseyen Jin'i gördü. Hızlıcana koştular birbirlerine. 1...2...3... Ve vücutları kavuştu... sımsıkı sarıldılar birbirlerine...
T: Seni seviyorum...
J: Ben de seni seviyorum seni aptal...Jin Taehyung'u duvara yasladı ve dudaklarına yumuşak bir öpücük kondurdu. Bu her ikisi için de inanılmaz güzel bir şeydi. Gözlerinden akan göz yaşları ilk defa böyle bir mutluluğa şahit olmuşlardı...
_________________________14.687 beğenme
@seok.jin: Seni çok seviyorum💜 Hep benim kal...❣️Bu gönderi için yorumlar devre dışı bırakıldı.
______________________________________
Sohbet grubu:@yoongi.min: Siz ciddi misiniz?! Ah, en başından beri biliyordum!
@hoseok_j: Çok belli değil miydi zaten xnekekdö
@seok.jin: hey, komik değil dostum.
@tae_tae: Bizi geç de Jimin ve JK hiç konuşmuyorlar eski günler gibi unuttular bizi...
@hoseok_j: rahat bırak onları 1 yıl kısa bir zaman değil. Onlar çok mutlu olmalılar.
@seok.jin: Bence de onlar benim en büyük shipim.
@prk_jmn: SUSUN ARTIK.Kullanıcılar çevrimdışı
Bu bölüm kısa oldu ama diğer bölümde ağlayabilirsiniz hazır olun. Duygusal gibi olacak. Umarım beğenirsiniz💜 okunma sayısı arttıkça mutlu oluyorum hepinize teşekkür ederim sizleri seviyorum🙏 oylamayı unutmayın 💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mysterious Boy | Jikook
FanfictionSadece tek bir kişiyi hatırlayamayan Jeon Jungkook. İlk kez paylaştığı fotoğrafın altına yorum atan Park Jiminle sohbetleri başlar. Park Jimin ile ilgili bilmediği şeyler öğrenir. Jikook✔️ Taejin✔️ Sope✔️ Yarı texting (Tamamlandı)