16. Bölüm (Final)

1K 71 17
                                    

(Üzülerek final bölümünü yazıyorum umarım beğenirsiniz)

Taehyung ve Jin , Hoseok ve Yoongi , Jimin ve Jungkook...
Çok zor olaylar yaşasalar bile birbirlerini hep sevdiler ve bırakmadılar...
Ve artık onların mutlu olma zamanı geldi.
Sope ikilisi evli, Taejin ikilisi eski günlerdeki gibi mükemmel bir ilişki içindeler, Jikook ise... Ah doğru ya Jikook.
Jimin hastaneden çıkalı 2 hafta oldu ve bu 2 hafta ikisi beraber olduğu için mükemmel geçmişti. Ergen aşıklar gibi komik gözükseler de😂 ikisi de sanki çocuk gibi seviyorlardı birbirlerini. Ve bugün Jungkook Jimin'i sinemaya götürecekti. İkisi de hazırlanıyorlardı ve filmin başlamasına 1 saat kalmıştı.

Jungkook: Hey! Jiminshiiiğğ! Acele et vakit daralıyor!
Jimin: Tamam Jungkook-ah hemen geliyorumm!

İkisi de hazırlandıktan sonra yola koyuldular. Sinema salonuna girdikten sonra Jimin'e bu salon biraz tuhaf gelmişti. Bu salon Jimin'in Jungkook'u sinemaya çağırdığında geldikleri salonla aynıydı. Koltuk numaraları da öyle. Ve salon bomboştu.

Jimin: Jungkook bu salon neden böyle bomboş?
Jungkook: Hmm Bilmem kii. Yani insanlar bugün gelmek istememiştir herhalde.
Jimin: Bu koltuk numaraları ve salon bana bir şeyler çağrıştırıyor ama neyse.

Film bitiminde Jimin film bittiği için koltuktan kalkacakken Jungkook elinden tutup onu yeniden oturttu ve
"Daha her şey yeni başlıyor Jimin" dedi.

Jimin anlamadı ama birden ekranda çıkan Jungkook'a baktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jimin anlamadı ama birden ekranda çıkan Jungkook'a baktı. Jungkook aslında bu salonu kapattırmıştı ve en sonuna da kendinin videosunu koymuştu.
Bu video Jungkook'un Jimin'den bu salonda hoşlandığından bahsettikten sonra bugüne kadar bütün her şeyi anlattığı bir videoydu. Jimin gözyaşlarını tutamamıştı ve birden Jungkook'a sıkıca sarılmıştı. Ardından salondan gelen bir ses duydu.

"Benimle evlenir misin Park Jimin"

Jimin mutluluktan da olsa hüngür hüngür ağlıyordu. Jungkook Jimin'e yaklaşarak dudaklarına küçük bir öpücük kondurdu. Jimin bağırdı;

"EVET!"

Artık ikisi de ağlıyordu. Jungkook'un Jimin'e yeniden aşık olduğu salonda ikisi de ağlıyordu. Ama bu sefer özlem veya üzüntüden değil... Aşk ve mutluluktan...
__________________________

Jungkook ve Jimin de evlenmişlerdi. Çok mutlulardı ve mutluluklarının bir daha bozulmasına izin vermeyeceklerdi. Eski arkadaşlar olarak bir araya geldiler ve olanlara inanamıyormuş gibi konuştular. Eski günler, eski anıları, üzücü anlar, mutlu anlar, hepsini konuştular ve bir dönem ağladıkları olaylara şimdi gülüyorlardı.
Evlenmeyen bir tek Taejin ikilisi vardı ve onlar da yakın zamanda evlenmeyi planlıyorlardı. Artık hepsi çok mutluydu.

Sevgi karşısında bazı engeller çıkabiliyor, ama onlar hepsinin üstesinden gelmişlerdi. Asla aşklarının peşini bırakmayıp mücadele etmişlerdi ve şimdi... Kazanmışlardı.

"Biz her şeyin üstesinden geldik ve... Kazandık!"

Kitabımı okuyup, oylayıp, destek olan herkese çok teşekkür ederim💜 Okunma sayısı her arttığında o kadar mutlu oluyorum ki o duygu çok güzel bir şey

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.








Kitabımı okuyup, oylayıp, destek olan herkese çok teşekkür ederim💜 Okunma sayısı her arttığında o kadar mutlu oluyorum ki o duygu çok güzel bir şey... her gün hatta her saat ne kadar okunmuş diye kontrol ediyorum çünkü bu beni çok mutlu ediyor. Bana bu duyguyu yaşatan sizlere çok teşekkürler. Hepinizi seviyorum!💕😘💜💜 Bir sonraki kitapta görüşürüz🤗💕💗💗❤️

Mysterious Boy | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin