🖤
Aradan bir hafta geçmişti. Jimin kendini toparlayamıyordu. Aniden öfkelenip ağlayabiliyordu. Jungkook psikolojik destek görmesi için Jimin'i ikna etmeye çalışıyordu ama Jimin bunu bir türlü kabul edemiyordu.
Jk: Jimin, ne olursun benimle bir psikoloğa görün. Lütfen bu hepimiz için en iyisi.
Jm: Ne saçmalıyorsun Jungkook sen?! Benim deli olduğumu mu düşünüyorsun?! Sana gerçekten inanamıyorum! Yaşadıklarım normal şeyler mi sence! Ben resmen sevmediğim birisi tarafından te-Sözü Jungkook tarafından kesilmişti.
Jk: Sus! Duymak istemiyorum bunu! Bak Jimin, eğer böyle yapmaya devam edeceksen ayrı ayrı kalmalıyız. Çünkü ben gerçekten seni böyle yıkılmış görmeye dayanamıyorum! Lanet olsun sanki her şey benim suçummuş gibi hissediyorum anlasana beni!
Jimin bu sözler karşısında göz yaşlarına engel olamadı ve bunu gören Jungkook hemen Jimin'e sarıldı.
"Özür dilerim ben seni kırmak istememiştim."
Jungkook Jimin'in dudaklarına yumuşak bir öpücük kondurduktan sonra ona tekrardan sarıldı ve ikisi aynı anda konuştular:
"Seni seviyorum"
_______________________________
1 hafta sonra
Jimin artık toparlanmaya başlamıştı. Kendini daha iyi hissediyordu ve eski neşesi de geldi sayılırdı. Taehyung ve Jin'in evine çağırılmışlardı. Yoongi ve Hoseok da orada olacaktı. Herkes orada olacağı için gitmeye karar verdiler ve geldiklerinde herkes oradaydı.Tae: Ooo hoşgeldiniz bizim güzel çiftimiz.
Jin: Özlettiniz ya! Çağırmasak gelmeyeceksiniz!
Yoongi: Hey, Jin! Boş konuşma. Onların başbaşa kalmaya ihtiyaçları olduğunu herkes biliyor.
Hoseok: Öhömm her neyse hadi bir şeyler yapalım!
Jimin: Ah, çocuklar siz yapsanız da biz de şuracıkta otursak olmaz mı? Jungkook'un kolları gerçekten çok rahat.
Jungkook: Jimin'in de saçları çok güzel kokuyor. Bence biz şurada oturabiliriz.
Tae: Hey! Ne oturması saçmalamayın çocuklar! Hadi Doğruluk mu Cesaret mi oynayalım!
Jin:Harika!
Jk, Jm: bizce de olur.
Hoseok: Tamam hadi başlayalım.Şişeyi ilk Hoseok çevirdi ve Jimin'e soru soracaktı.
Hoseok: Jungkook'u hiç aldattın mı?
Jimin: Saçmalama Hoseok ona bunu nasıl yapabilirim.Herkes güldü. Şişeyi bu sefer Jimin çevirdi ve ona Jungkook çıktı.
Doğruluk mu cesaret mi?
-Doğruluk.
Benden önce benim kadar sevdiğin birisi oldu mu?
Hmm. Sanırım evet. Lise yıllarında senden yaklaşık 1 yıl önce bir sevgilim olmuştu. Onu hiç unutmuyorum çünkü o benim ilk aşkımdı. Ama sonra bana zarar vermeye başladı ve ondan ayrıldım.
Ne gibi zarar?
Yani... Bir keresinde beni bıçaklamıştı. Derin bir şey olmasa bile riskli bir yaraydı.Duydukları karşısında herkes şok olmuştu. Geçmişte kalmış deyip geçtiler. Oyun yaklaşık 1 saat sürdü ve sonrasında Jk ve Jm eve döndüler. Jungkook'un telefonuna bir mesaj geldi.
@benimdin_jk: Selam Jungkook! Konuşmayalı uzun zaman oldu. Nasılsın?
@jk_97: Sen de kimsin? Seni tanıyor muyum? Ve o kullanıcı adın da ne?
@benimdin_jk:Beni çok iyi tanıyorsun. Ve kullanıcı adım senin için. Sen bir zamanlar benimdin. Ama bu sefer benden kurtulamayacaksın!
@Jk_97: Yoksa sen... Yugyeom... sen misin?
@benimdin_jk: Çok kolay anladın ya! Sevgilin olduğunu duydum. Onu seviyor musun?
@jk_97: Bu seni ilgilendirmez! Bak her şey geçmişte kaldı tamam mı? Şu an seninle konuşmam çok saçma!
@benimdin_jk: Eğer yarın attığım adrese gelmezsen Jimin'i öldürürüm! İstersen gelme yani sen bilirsin!Jungkook korkmaya başlamıştı. Yugyeom şimdi birden bire nereden çıktı böyle anlayamıyordu. Attığı adrese gitmek zorundaydı yoksa Jimin... Ona bir kez daha bir şey olursa bu sefer dayanamazdı! Birden Jimin seslendi;
Jm: Jungkook? Bir sorun mu var? Kötü gözüküyorsun.
Jk: Ne? Ha... yok yok. Seni çok seviyorum biliyorsun değil mi?
Jm: Evet canım ben de seni çok seviyorumm. Bugün yalnız kalamadık. Şu an bana sarılman güzel olurdu.Jungkook Jimin'e sıkıca sarıldı ve bu sefer Jimin Jungkook'u öptü. Bu güzel anları ikisi de uyuyunca son buldu.
Tekrardan merhabalarr💜 birazcık aksiyonlu ve duygusal bir kitap olacak gibi gözüküyor şu anlık. Umarım beğenmişsinizdir😊💕 Oylamayı unutmayın lütfen 🙏 önerileriniz varsa mesaj veya yorum yoluyla paylaşabilirsiniz. Okuduğunuz için teşekkürler❤️😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mysterious Boy | Jikook
FanfictionSadece tek bir kişiyi hatırlayamayan Jeon Jungkook. İlk kez paylaştığı fotoğrafın altına yorum atan Park Jiminle sohbetleri başlar. Park Jimin ile ilgili bilmediği şeyler öğrenir. Jikook✔️ Taejin✔️ Sope✔️ Yarı texting (Tamamlandı)