13. Bölüm

800 52 11
                                    


1 HAFTA SONRA

Sohbet grubu
@tae_tae: Hey çocuklar artık herkes iyi olduğuna göre bugün bir şeyler yapalım ne dersiniz?
@seok.jin: Tae! Seni lanet şey seni özledim! Biraz da benimle planlar yapsan diyorum!?
@prk_jmn: Jin hyung kıskanma :D Hey Tae bence bugün ikiniz beraber bir bara gidebilirsiniz.?
@jk_97: Aynı fikirdeyim.
@seok.jin: SİZİ ÇOK SEVİYORUM  ÇOCUKLAR.
@tae_tae: zmıwlqlzmsmw tamam tamam. Gece bizim bardayız o zaman Bay Seokjin.
@seok.jin: Tabiki de bay Taehyung!
@yoongi.min: Biz de bu gece Hoseok'um ile eğleneceğiz.
@hoseok_j: Hey! Yoongi! Bunu bilmelerine gerek yoktu.
@yoongi.min: Ah, pardon.
@prk_jmn: Siz çocuklar çok tatlısınız.
@jk_97: Sen daha tatlısın Jimin.
_________________________________________________

Gece olmuştu. Taehyung ve Jin bara girmişlerdi. Müzikle beraber eğleniyorlardı. Masalarına çok güzel bir kız gelmişti. Taehyung ona ikisinin sevgili olduğunu söylese de kız onlardan çok etkilenmişti. Kız gerçekten çok güzeldi. Jin gözlerini ondan alamasa da Taehyung'u dinliyordu.

Tae: Jin, benim lavaboya gitmem gerek. Sen burada beni bekle.

Taehyung lavaboya gittikten sonra kız tekrardan gelmişti ve Jin'i rahat bırakmıyordu. Kız güzeldi ve Jin sadece sarhoş oldum diye düşünüyordu. Gerçekten de çok sarhoş olmuştu. Birden kız Jin'in boynuna kollarını doladı. Jin ne yaptığını bilmeden birden kızın dudaklarına yapıştı. Kız sanki istediğini almış gibi gülerken hızla Lavaboya doğru gittiler. Neden buraya geldiklerini bilmeseler de buraya gelmişlerdi.

15 dk sonra

Taehyung kızlar tuvaletinden gelen bir ses duydu. Bir sorun mu var diye içeri daldı ve dinlemeye başladı. Hızlı nefes alıp veren iki çift ses... bir süre bekledikten sonra içeriden bir erkek çıktı. Hayır... o kişi...

Tae: JİN! Sen burada ne yapıyorsun? Neden böyle gözüküyorsun!

Ve içeriden o kız da çıktı...

Tae: Siz! Siz ciddi misiniz! Jin neler oluyor? Bunu yapmış olamazsın değil mi? Yapmamışsındır! Sen bana bunu yapamazsın ki! Değil mi? Yapmadım de! Desene ne duruyorsun yapmadım de!
Jin: Tae, bak ben gerçekten sarhoştum. Nasıl yaptım bilmiyorum. Düşündüğün gibi değil bak lütfen dinle beni. Tae bak lü-
Tae: Kes sesini! Sakın ağzını açma! Bir daha benim adımı ağzına alma sakın! Artık ben yokum tamam mı!? Sen bunu nasıl yapabildin ya? Nasıl yaptın Jin söylesene! Eğlendin mi bari hah?

Taehyung hüngür hüngür ağlıyordu. Birden başı döndü ve gere düştü.

Jin: TAEH-
Tae: Dokunma bana! Sakın! Bir daha bana elini bile süremezsin! Seni görmek istemiyorum git buradan. Git çabuk!

İkisi de ağlıyordu. Jin kendine lanetler okuyordu. Taehyung her şeyim dediği kişinin ona bunu  yaptığına inanamıyordu. Ondan iğrenmişti. Artık yüzünü bile görmek istemiyordu. Tek istediği şey ise... ölmekti.
__________________________________________________


Evet bu bölüm biraz Taejin olsun dedim am gerçekten kötü bir Taejin oldu. Ben yazarken ağlayacaktım. Umarım beğenmişsinizdir. Dişer bölüm çook duygusal ve şok edici olabilir. Ama kesin değil düşünüyorum. Fikirlerinizi yorum olarak yazabilirsiniz. Okuyan herkese çok teşekkürler. 💜💜💕🤗

Mysterious Boy | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin