8.bölüm

1.4K 67 47
                                    

@jk_97: Heyy benim küçüm Jimin'im bugün bir şeyler yapmaya ne dersin? Seni özledim.
@prk_jmn: Ben de öyle bugün bir şeyler yapmalıyız. Hmm bence sahile gidip biraz yürüyebiliriz.
@jk_97: Mükemmel! Bekle beni seni 30 dakikaya alıyorum. Hazır ol.
________
Jimin hazırlandı ve Jungkook'u bekliyordu. Birden korna çaldı ve Jimin aşağı inip arabaya bindi. Arabadakinin Jungkook olduğunu düşünüyordu. Birden adamın yüzüne baktı ve o olmadığını anlayıp korku içerisinde arabadan inmeye çalıştı.

J: Hey! Kimsin sen neden şu lanet kapılar açılmıyor! Sevgilim beni bekliyor bırak beni!
Gizli Kişi: Sakin ol sevgilim geldim işte seni çok özledim. Birazdan benim olacaksın. Kendini hazır hissediyor musun? Ben yıllardır bunu bekliyordum...
J: Ne diyorsun lan sen?! Sen kim oluyorsun da böyle şeyler söyleyebiliyorsun! Senin falan olan yok. Bırak beni ne biçim insansın lan sen!
G.K: Beni hatırlamadın mı sevgilim? Oysa ki ben seni hiç unutmadım... hatırla! bundan 3 yıl önce o lanet okulda sana seni sevdiğimi söylediğimde beni herkesin içerisinde rezil etmiştin ya?!
Ama biliyor musun Jimin... ben buna rağmen hep seni sevdim ve hep benim olmanı istedim... sonunda bugün benim olacaksın! Anladın mı beni!

Jimin onu hatırlamıştı... gerçekten çok korkuyordu... Jungkook... o Jungkook'u seviyordu. Şu an bu lanet arabadan inemiyordu. Birden telefonu çaldı Arayan Jungkooktu. G.K hemen telefonu kaptı ve kapattı.

J: Lütfen... izin ver de endişelenmemesini söyleyim. Bak ben seni değil onu seviyorum anlasana bunu!

G.K bu sözler karşısında Jimin'i iğne yardımıyla bayıltıp büyük bir depoya getirmişti. Jimin elleri bağlı bir şekilde deponun ortasında oturuyordu. Birden gözlerini açtı ve olanları anlamaya çalıştı.

G.k: uyandın mı uyuyan güzel? Uyurken çok masum gözüküyorsun. Sence de artık benim olmanın vakti gelmedi mi? Başlayalım mı ne dersin?
J: bak sana yalvarıyorum bırak beni ben bunu gerçekten istemiyorum. Neden anlamıyorsun ben seni istemiyorum. Lanet olsun Jungkook'u seviyorum ben!
G.k: Çok konuştuğuna göre başlayalım. Eğer sözlerimi dinlemezsen sana türlü cezalar uygulayacağım. Bence sözümü dinle. Yoksa çok kötü şeyler olabilir!
J: Neden anlamıyorsun bak ben... ağğğ bırak be-

G.k Jimin'in ağzına bir bant yapıştırdı. Jimin korkudan tir tir titreyerek ağlıyordu. Jungkook'un onu kurtarmasını bekliyordu ama bu şu an için imkansızdı... Ölseydi daha iyiydi. "Jungkook, ne olur kurtar beni!"
_________________

Jungkook Jimin'i bekledi ama bir türlü gelmiyordu. Telefonu da kapalıydı. Herkesi aradı ama kimse bilmiyordu. Jimin'in evinin yanındaki dükkana görüp görmediklerini sordu ve adam konuştu:
-Az önce gördüm onu Jimin'i iyi tanırım. Bir arabaya bindi ama garip çığlıklar geldi ben de bakıyım dedim ve içindekinin Jimine iğne batırdığını gördüm. Sonra sesler kesildi.

Jungkook ne yapacağını bilmiyordu. Jimin... o tehlikedeydi ve bu onun suçuydu. Defalarca aradı ama yine de ulaşamadı... tek çözüm polise gitmekti.
Polise gitti ve olan biteni anlattı.

J: ne olacak bulunacak değil mi? Hemen bulunur değil mi? Ne olur evet deyin!
P: Üzgünüm, şu an araştırıyoruz. Eve gitmekten başka çareniz yok. Biz bir gelişme olursa size bildiririz.

Jungkook duydukları karşısında dayanamayıp bayılmıltı. O nasıl bir şey yapmadan durabilirdi ki? İstese de yapamazdı. Ya ona bir şey olursa? Diye geçirdi içinden ve sonrasında gözleri kapandı. Hastaneye götürülmüştü.
______________

G.k: Evet Jimin! Şimdi başlıyorum sevgilim!
J: Yaklaşma! Yaklaşma sakın bana! Uzak dur ne olursun!
G.k: ilk olarak şu üstündekinden kurtulalım da o güzel vücudunu bir görelim!
J: Lütfen! Lütfen ne olursun yapma!

Jimin'in ağzındaki banttan ne dediği anlaşılmıyordu. G.k yaklaştı ve Jimin'in üstündeki t-shirt den kurtuldu. Vücuduna bakmalara doyamadı. Jimin korkuyla beraber hüngür hüngür ağlıyordu... derken birden bayıldı. G.k bunun daha kolay olacağını düşünerek Jimin'in tüm kıyafetlerinden kurtuldu.

G.k:İnanamıyorum! Bu mükemmel! Park Jimin senin vücudun, ah mükemmelsin.

G.k de üstünü çıkardı ve yavaşça Jimin'e yaklaştı. Jimin'in dudaklarını sertçe öptükten sonra Jimin'i ileride hazırladığı yatağa götürmek üzere kucağına aldı. O sırada Jimin uyandı ve bağırmaya başladı.

G.k: Bka Jimin, oradaki buz dolu küveti görüyor musun?! Eğer sesin çıkarsa seni oraya atmakla kalmaz daha kötüsünü yaparım! Benim olurkenki sesini duymak için bantı çıkarıcam. Sakın isteksiz davranayım deme!

Aradan 1 saat geçti... her şey için artık çok geç... G.k amacına ulaşmıştı. Jimin ağlamaktan yorgun düşüp uykuya dalmıştı.

G.k: Artık benimsin Park Jimin!

Tam o sırada içeriye Polisler daldı ve G.k'yi yakaladılar. Hemen arkasından da ağlayarak Jungkook girdi... Ne yazık ki artık çok geçti...

G.k: Hey Jungkook! Jimin artık benim! O benim oldu! Biz onunla birlikte olduk!

Polisler onu çekiştirerek çıkardılar. Jungkook yıkılmıştı... Hüngür hüngür ağlıyordu.
Baygın Jimin'in karşısına geçmiş ağlıyordu.
"Özür dilerim jimin, özür dilerim! Affet beni ne olur!
O sırada Jimin gözlerini açtı ve ağlayarak Jungkook'a koştu. İkisi de hüngür güngür ağlıyorlardı.

Jimin: Jungkook ben ölmek istiyorum! Yaşamak istemiyorum Jungkook! Öldür beni öldür beni ne olur! Öldürün beni ben yaşamak istemiyorum!! İstemiyorum...

Jimin sinir krizi geçiriyordu. İleride kırılmış cam parçacıkları gördü ve oraya koştu. Büyük bir parça alarak bileğine bir kesik attı. Kanamaya başladı.

Jk: JİMİN! Lanet olsun sen ne yapıyorsun! Yapma bunu bu senin suçun değil! Lütfen kendine gel! Kanıyor ya çok kanıyor ne yapıcam ben!

Jimin kanamadan dolayı bayılmıştı. Jungkook ,se bitkin bir şekilde ağlıyordu. Ambulansla hastaneye gittiler. Jungkook her şeyin onun suçu olduğunu düşünüyordu. Kendine lanetler okuyordu. Ama artık çok geçti...

Evet gerçekten bölümü yazarken kendimi zor tuttum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evet gerçekten bölümü yazarken kendimi zor tuttum. Aslında böyle planlamamıştım ama böyle olsun diye düşündüm. Umarım bana sövmezsiniz cndjkedm. Neyse oylamayı unutmayın teşekkürler💜

Mysterious Boy | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin