4. Bölüm

2.4K 141 30
                                    

@jk_97: Hey, tae bugün tekrar doktora gittim ve hatırlamam için yeni bir yöntem olacağını söylediler! Yarın başlayacağız ve hatırlama şansım yüzde 80!
@tae_tae: Vay canına! İnanamıyorum Jimin'in bundan haberi var mı?! Gerçekten çok sevinecektir!
@jk_97: Ah, hayır ona söyleme lütfen. Sadece sana söylüyorum bunu hatırlarsam Jimin'e sürpriz olsun istiyorum. Ve bugün telefonumda Jiminle ikimizin bir fotoğrafını buldum. Gerçekten birbirimizi çok seviyorduk sanırım.
@tae_tae: Benim Jin'e olan aşkımdan bile daha büyüktü sizinkisi.
@jk_97: Ne?! Jin'e olan aşkın mı? Vaay inanamıyorum şu an hayırlı olsun 😂 Ne zaman aşık oldun bana niye yeni söylüyorsun?
@tae_tae: Ne aşkı canım arkadaşlık anlamında yani hemen yanlış anlama sende yani Ama yani of yani niye yanlış anlıyorsun ki
@jk_97: yalan söyleyince hep yani yani dediğini biliyorum.
@tae_tae: Ah, cidden. Her neyse şu Jiminle bulduğun fotoğrafı atsana bir merak ettim.
@jk_97:

@tae_tae: Vay bu cidden mükemmel siz harikaydınız aklıma gelince gözlerim doluyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@tae_tae: Vay bu cidden mükemmel siz harikaydınız aklıma gelince gözlerim doluyor. Lütfen şu tedavi işe yarasın.
@jk_97: Evet ben de hatırlamayı istiyorum. Şu an ona karşı bir şey hissedemiyorum ama o gerçekten şirin birisi.
____________________________________________________________
@tae_tae: Hey jimin! Jungkook ikinizin bir fotoğrafını bulmuş gerçekten inanılmaz!
@prk_jmn: Tamam.
@tae_tae: Biraz mutlu olmaya çalış lütfen. En azından ona yakın ol ki seni kolay hatırlayabilsin.
                             @prk_jmn kullanıcısı çevrimdışı
_______________________________________________________
Sohbet grubu
@yoongi.min: Hey hoseok dün gece çok güzeldi.
@hoseok_j: Hey yoongi! Burası grup! Neden bunu buraya yazıyorsun?
@yoongi.min: Ah cidden fark edememişim üzgünüm.
@prk_jmn: şu saçma konuları burada konuşmayın.
@seok.jin: Jimin zamanında sen de böyleydin yani dncjrke
@prk_jmn: Hiç komik değil.
@tae_tae: Hey Jin bugün nasılsın seni özledim!
@seok.jin: İyiyim tae ben de seni özledim. Hayranlarımız için bir fotoğraf paylaşacağım şimdi. Dnjels
@tae_tae: İlk beğeni benden olacak o zaman😆
@jk_97: Jimin nasılsın? Bugün benimle sinemaya gelir misin? Güzel bir film gelmiş.
@prk_jmn: Aslında çok işim var ama neyse geliyim bari.
@tae_tae: ZMQPAİXÇMDLQİSÖD
@prk_jmn: Tae sus artık.
@tae_tae: Tamam tamam pardon.
@jk_97: Yer ve zamanı sana mesaj attım Jimin. Akşam görüşürüz.

Evet bir bölümün daha sonuna geldik diğer bölümü jimin için biraz duygusal yapabilirim. Okuyan herkese çok teşekkür ederim umarım beğenmişsinizdir.💜

Mysterious Boy | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin