2.

3.4K 128 5
                                    

...

Eltelt a nyár ,hát igen mivel elköltöztünk sok idő elment... szóval barátokat se szereztem nagyon,mongyuk soha nem tartoztam a menők közé inkább Dave pedig én se vagyok szerintem az a jó kislány aki megse mer szólalni. Bátyám már megtalálta a helyét pedig még el sem kezdődött a suli állítólag a legmenőbb arcok a haverjai. Most is ülök a szobámba és beszélek magamba. Nemhogy haverokat vagy legalább ismerősöket szereznék.
A lényeg itt az ,hogy holnap suli és fogalmam sincs ,hogy álljak ehezz az egészhez. Előző iskolámban kihasználtak a lányok ,hogy Davenél legyen esélyük ezért nem bízok meg a lányokban ami meg a fiúkat illeti volt egy barátom ,de hát erről nem szeretek beszélni. Davere se szeretnék nagyon ráakaszkodni , szóval nem tudom majd meglátjuk mi lesz.
Maximum egyedül élem le az életem forever aloneba. Jó talán be tervezek két macskát is mellé ,bár a kutyákat jobban szeretem ,de nyugalom imádom az állatokat mindent ,ami él és mozog,de ha már itt tartunk van egy kígyóm ő a szemem fénye imádom egy Python . Hát igen általában az embereket kirázza a hideg a csúszó mászóktól,de én imádom őket.

Gondolataimból Dave zökkentett ki ,amikor ráugrott az ágyamra.
D: Hugiii!
L: Se hãblas! (Mondjad)
D: Megyünk ki a srácokkal és már nagyon megszeretnének ismerni. Jössz?
L:Aaaa nem tudom nem akarok betolakodni oda ,mint egyetlen lány nem hiszem ,hogy túl jó ötlet.
D: Naaaa gyerree jó leesz.
Erre csak elhúztam a szám.
D: Hát jó te tudod
Felpattant és elment. David ilyen ,nem győzköd csak ritka alkalmakkor ,ha nem akkor nem ,nem erőltet semmit ,csak,ha nagyon fontos neki valami. Ellentétben velem addig húzom az emberek agyát amíg igent nem mondanak nekem, szokták mondani ,hogy nem lehet nekem nemet mondani 1. A Bambi szemeim végett 2. Túl makacs vagyok ahhoz ,hogy könnyen elengedjek valamit.
Na de térjünk vissza a jelenbe holnap suli senkit se ismerek szóval valami ütős szerelést kell felvenni ,hogy legalább legyenek nem is barátaim csak ismerőseim
Fél óra keresgélés után megtaláltam a tökéletes outfitet. Egy fekete kicsit kivágottabb pàntosfelső, pasztel rózsaszín farmer mini szoknyával és fekete rövidszárú csizmamagassarskú de csak pont akkora ,hogy még járni tudjak benne.(fenti kep)

Mivel elég sok idő elment a semmit tevésemmel Dave meg már rég elment. Úgy döntöttem fürdök egy jót és elmegyek alukálni.

———————————————
...
Reggel elég hamar felkeltem ez már alapból furcsa ,mivel én nagyon sokat szoktam aludni. Felvettem a tegnapi szettet amit kiválasztottam a hajam hullámos lett mivel nem szárítottam meg. Felvettem a tatyóm ami egy bőr hátizsák és mentem le a lépcsőn. Kicsit izgultam,de hát ki nem izgul az elsőnap. A konyhában anya fogadott a reggeli kavémmal.
Any: Izgulsz?
A: Csak egy icike picikét-mutattam az ujjaimmal pár milit. Miközben a másikkal a bögrét fogtam és háttal tàmaszkodtam a pultnak- Dave már elment?
Any: Igen most ment el. Nem értem miért nem együtt mentek.-forgatta meg a szemeit.
A: Anyaa így hatásosabb a belépőnk.- mosolyogtam ,itt csak nevetett egye,úgy vagyok vele ,ha már új suliba megyek ,akkor hatásos belépő kell.
Elkaptam gyorsan a kocsikulcsom és mentem a szerelmemhez. Imádom az autóm. Egy M5 -s  piros BMW -m van,és mielőtt még bárki bármit szólna magam kerestem meg rá a pénzt. Nem szeretnék a szüleim pénzéből megélni.

Felbőgettem a motort és indultam is. A suliban 10 perc volt az út kb. Le parkoltam kivételesen szépen szabályosan ,majdnem megbuktam a jogsin ez miatt,hát ez a belépő már elég hatásos volt szerintem ,mivel abba maradt a beszélgetés az egész iskola előtt. Még benne ültem az autóban és a szememmel Dave -et kerestem. Meg is van ,egy négyfős fiústársaságban , a tekintetem megállapodott egy fiún ő is azt nézte ki fog kiszállni az autóból , de inkább unottan sőt szerintem csak elbambult felém ,igen határozottan elbambult,melette a egy szőke hajú csaj volt akinek a vállát áttkarolta,biztos együtt vannak. Most Davet néztem össze akadt a tekintetünk én elmosolyodtam ,ő rám vigyorgott.
A szívem elkezdett hevesen dobogni. Izgultam,de nagyon. Felkaptam a táskám és kiszálltam. Azt hiszem ,hogy meghökkentek, körbe néztem mindenki meglepődött fejet vágott. A gyerek aki előbb bambult rám figyelt,csajának ez nem nagyon tetszett szóval gyorsan lekapta. Davere néztem intett a fejével ,hogy menjek oda . Gyors léptekkel oda sétáltam. Eközben minden folytatódott csak csendesebben szóval az emberek tovább ordibáltak,esetleg beszélgettek, a többi srác aki a bátyámmal volt még mindíg nézett ,de elég furán, meg persze a csajt se hagyuk ki aki elég csunyán mért végig. Amint oda értem Davidnak adtam az arcára egy puszit ő meg áttkarolta a vállam mosolyogva.
D: Na ez hatásos belépő volt az tuti.- suttogta a fülembe. Én rá vigyorogtam és a többiekre néztem ,lefagytak.
L: Naa mivan előbb úgy elvoltatok ,csak nem zavarok?- kérdeztem.
- Nem...dehogy,csak...- vakarta meg a tarkójàt egy srác és mutogatott össze vissza. Aranyos volt a zavara. Világos barna haja volt ,kicsit izmosabb alkattal és helyes pofival,barna szemekkel ,na ő vagy kosaras vagy focis.
Közben a mellette lévő srác teljesen ellentétje szőke haj,zöld szem ,barna bőr,izmos,de határozottan nem focis ,táncos formája van ,kicsit olasz beütése van talán kb akkora volt ,mint Dave. Ők ketten a legmagasabbak...szerintem.
A: Lia vagyok- nyújtottam a zavart srác felé a kezem.- Dave húga.-néztem rá Davre.
- Haver ezt nem mondod komolyan?- nézett rá a srác aki a lányt karolja átt ,elég unott volt az arc kifejezése ,de szemei máshogy csillogtak.
D: Hát igen bemutatom a húgomat.- lökött meg egy picit feléjük a testvérem.
A szőke srác előre lépett és megölelt,itt egy picit leblokkoltam ,de vissza öleltem.
- Phu annyira vártam már ,hogy meg ismerjelek. Ethan vagyok.- engedett el és rám mosolygott viszonoztam tettét.
D: Ethan olasz szóval biztos könnyen összebarátkoztok ugyan úgy szeret enni ,mint te.- karon csaptam Dave et és rávigyorogtam Ethanre.  Nem megmondtam ,hogy Italiano?
Elém léppet az a srác akivel először beszéltem,vagyis aki cukin habogott össze vissza.
- Szia Tyler vagyok,nem is hasonlítasz erre nyomorékra.-intett Dave felé a fejével- Látni haver ,hogy ki örökölte a szépséges géneket-mosolygott rám.
Ellépett tőlem és azonnal szembe találtam magam egy tenger kék szempárral...

Azért ,mert szeretlekWhere stories live. Discover now