Visszafordultam, két fiú állt előttem és nem,nem Dave -ék voltak. A teremben csak a mi jelenetünket nézték. Felhúztam a szemöldököm és ez a "mondjátok" arc kifejezéssel rájuk néztem. A szőke hajú sóhajtott egyet. És megszólalt.
-Dylen akar valamit mondani.-vonta meg a vállát.
L:- És ezt Dylen vagy ki nem tudja közölni velem?-kérdeztem,és ránéztem fél szemmel a bátyámékra eléggé feszültek voltak,szóval rivalizálás van a két banda között ,kezdem érteni.
D-De tudom,a helyünkön ülsz cica- mondta a barna hajú.Gondolom ő Dylan. Nem volt csúnya,de nagyon hasonlított valakire. Megint ránéztem Daveékre,majd, Dylanre és aztán Natere aki elég furán nézett ,és el kerekedett a szemem ,tuti ,hogy tesók a kék szemek és az a mosoly,de Dylan a fiatalabb ezt meg is látni rajta,van valami rossz előérzetem vele kapcsolatban azon kívül ,hogy fuckboy.
L: Maradtál volna inkább csöndben.-préseltem össze az ajkaimat,felhúztam a szemöldököm és vissza ereszkedtem lassan a helyemre,ezután visszafordultam Lanához ,aki ledöbbenve nézett rám,fel sem tűnt ,hogy amúgy rohadtul megfagyott a hangulat miután kimondtam azt utolsó mondatom. Most elkezték böködni a vállam. Unottan hátranéztem ohh csak nem az előbbi srác.Megforgattam a szemeim.
-Mivan?-kérdeztem unottan.
D:Itt én vagyok a főnök szóval emeljétek fel a formás feneketek-vonta fel a szemöldökét.
A:Nem érdekel.-vontam vállat,és mielőtt még valamit mondhatott volna vissza fordultam.
L:Mi az?-kérdeztem Lanát,de mire válaszolhatott volna ,bejött a tanár. Dylanék mellettünk ültek le ,Dave pedig mögém Nate el. Hátrafodultam ránéztem a tesómra ,aki a padon aludt aztán Natre aki bambult ,megint ,ez a gyerek nem normális. Hirtelen rám kapta a tekintetét és jött azzal a "mindenkit leveszek a lábáról" mosolyával. Nem tudtam visszatartani így engedtem felé egy apró mosolyt,megforgattam a szemeim és előre fordultam,Lana megbökött és adott átt egy papír fecnit.L: Mi volt ez Dylannel?
Li: Hogy-hogy mivolt?
L:Miért mondtál neki nemet tönkre teheti az életed ő a suli egyik legjobb pasija és rosszfiúja.-csúsztatta vissza a papírt. Erre csak megvontam a vállam ,kit érdekel ,hogy jól néz ki ,nem szimpi és kész mit kell ezen agyalni ennyit. Az óra többi részén nézelődtem magamnak. Rosszabra számítottam azt hittem nem lesz olyan aki szóba áll velem ,és piszkálódni fognak ,de nem,bár volt egy csaj aki elég csunyán nézegetett , de én maradtam csak magamnak. A tanár le se szarta ,hogy amugy új vagyok ,de mindegy. Kicsengettek,összepakoltunk és felszerettem volna állni ,de a csaj aki úgy nézegetett magának a padunk melett volt. Ránéztem Lanára ,de ő nem figyelt,majd megint a csajra emeltem a tekintetem , még mindíg lefele nézett egyenes rám. Majd oda fordultam Dave hez.
L-Ki a franc ez?-mutattam az ujjammal a csajra -és mivan nem tud beszélni?-vágtam értetlen fejet.
La-Ő itt Kira,akiről meséltem.-pillantott a lányra Lana. Úristen ,de unszimpatikus ,nem nem lehetsz bunkó lehet tök kedves.
Li:Szia-köszöntem neki egyszerűen,de megse szólalt csak gyilkos tekintettel nézett tovább .Ránéztem Davere ,de ő csak röhögött persze nem hangosan. Majd Lanára pillantottam,aztàn megint a csajra. Elmosolyodott ,de eléggé műre sikeredett. Pff... Színésznek nem menj .
K-Szia ,Kira-mondta még ugyan azzal az arckifejezésével. Óvatosan intettem neki,hát ez jo lesz...
Ebéden még odamentem Davehez ,Lanaval és Kiraval ez mindenhova követ minket és csak azt hallod tőle ,hogy Dylan,Nate,Ethan meg a bátyám milyen jó pasik. Oda értünk a testvéremékhez , Ethan és az a másik még hiányzott.
Nate
Fura ez a lány ,de tetszik,hogy nem veszi észre amúgy ,hogy minden fiú oda van érte és persze a hangja nem az a vékony kis nem tudom mi,hanem olyan nőies és picit mélyebb. A bambulásomból egy kéz ébresztett ki a szemem előtt Ethan lengette meg a kezét.
E: Haver mivan veled?-néz ràm összezavarodva.
N: Semmi-vonom meg a vállam.
Sóhajt egyet és rám hagyja ,elindul a folyosón egyenesen az ebédlő felé megyek utánna. Nem mentünk sokat egyszer csak megszólal.
E: Felkeltette az érdeklődésed ugye?-mosolygott ,de nem nézett rám a talajt bámulta. Értetlen fejet vágtam.
N: Ki?
E: Lia-mondta és kacér mosollyal ,rám nézett.
N: Haver te miről beszélsz?-röhögöm el magam. De ő csak megcsóválja a fejét és belöki az ebédlő ajtót. Szokás szerint mindenki picit elhalkul,de még mindíg beszélget vagy esetleg susog valaki. A lányok ott voltak Daveekkel ,de most oda jött Kira is akinek láthatólag nem tetszett nagyon az új lány jelenléte már órán sem. Lehuppantam Dave mellé ,mellettem pedig volt még egy szabad hely ,több sem kellet a kis Kira felpattant és mellém ült, nem nagyon nézte ezt a jelenetet senki ,mivel már mindenki megszokta ,de éreztem egy szempárt magamon,ránéztem a lányra és értetlen volt az arckifejezése hát persze kis újonc ,de tévedtem nem engem nézett ,hanem a kis barátnőjét a bal oldalamon ,gondolom megérezte a tekintetem és gyorsan a szemembe nézett,erre én...Bocsika srácok ,de semmi ötletem nem volt hogyan folytassam a könyvet és elég gyenge lett ez a rész is , kövi résznél talizunk.❤️💋
YOU ARE READING
Azért ,mert szeretlek
RomanceAmilia Dark és Nate Kiss a történet két főszereplője Lianak akinek élete a tánc felkelti Nate érdeklődését a nagy titokzatosságával. Nate pedig egy elég nagy fuck boy ,ha lehet így nevezni,szóval nem is kell mondanom ,hogy tervezgeti mikor tud lecsa...