LIA
Miután meg beszéltük az ebédlőben ,hogy suli után próbálunk Eathennel ,elkezdtem izgulni,hogy mivan ,ha nem vesznek fel és feleslegesen lejáratom magam ,hiszen meg mondták,hogy nem vagyok egy táncos alkat,lehet hülyeség volt az egész. Ezeken gondolkoztam ,amikor a melletem ülő szökeség megfogta a kezem,amit dobogtattam a padon,ezt idáig észre sem vettem. Idegesen ,pillantottam rá.
-Héj ,nyugi sikerülni fog.-mosolygott rám.-Ethan mellet pedig főleg.-kacsintott.
-Miert ,Ethan olyan jól táncol?- kezdtem el rágni a körmöm.
-Kíra ,nem túlzott ő a legjobb táncos ott ,de csak a lányoknál. Ethan nagyon jól táncol tényleg Kíránál is jobban ,de van még egy srác aki visz mindent ,ő egy isten kinézetileg is és tehetségileg is,szóval akár mennyire vagyok Kíra barátja ,de ezek a tények.-vont vállat.
-Várj ,Ethan ott táncol?-lepődtem meg.
-Igen, és nyugi,sikerülni fog ,aztán kitudja lehet még a félistent is lekörözöd.-bökött meg gyengéden mosolyogva. Ettől pedig ellágyult a szívem,eddig itt mindenki meglepődött ,hogy táncolok,mert senki se nézi ki belőlem,de Lana nem szólt egy szót sem ,és úgy tűnik ,hogy bízik bennem,támogat ,mint Dave,pont most csengettek ki az utolsó oráról.
-Ahjj ,izguloook-nyafogtam és a plafon felé emeltem a fejem.
-Jól is teszed -nézett rám Kíra.
-Lanaaaa ,ez nem fog menni.-néztem rá a barátnőmre.
-Dehogynem ,emeld fel a segged és menj gyakorolni Ethannel!-parancsolt rám.
-Velünk jössz?-néztem rá hisztizve.
-Ha akarod,veletek megyek.-mosolygott rám.
-Köszi,imádlak.-öleltem meg.
-Én is téged.-simogatta meg a hátam.
-Engem bezzeg edzésre sem kisérsz el.-forgatta meg a szemeit Kíra.
-Mert ,te mindíg ott maradsz tovább a fiúkkal.-forgatta meg a szemeit.-ha akarják ,ha nem.-suttogta nekem. Erre csak mosolyogva,megforgattam a szemeim. Kíra köszönés nélkül kisétált az osztályból.
-Na menjünk,Ethan már biztos vár.-keltem fel,izgatottan.
Gyorsan áttmentünk ,a folyosón ,még páran voltak ,de a legtöbb embernek ,már vége a sulinak. Átt vándoroltunk a folyosón,a fiúk már ott voltak Dave kocsiánál. Nagyban beszélgettek.Nate ránk nézett és biccentettt a fejével. A fiúk egyből megfordultak,Tyler mosolyogva oda ment Lanához beszélgetni ,úgy mint reggel. Ethan mellém pattant.
- Na készen állsz Lius?-nézett rám mosolyogva.
-Nem ,de muszáj-nyafogtam.
-Nyugi ,jó leszel.-probált megnyugtatni Nate. Első mondata ,hozzám ami normális volt ,végre. Rámosolyogtam.
-Honnan tudod?- léptem oda hozzá. Közel hajolt a fülemhez.
- Csak tudom.-mondta halkan és megeresztett felém egy félmosolyt.
A közelségétől kirázott a hideg,de jó értelemben. Rá néztem és mosolyogva meg ingattam a fejem. Ő meg csak rám vigyorgott.
-Na elég a flörtölésből.-tapsolt kettőt Dave. -Lia hazaviszlek ,megnézzük a próbatok ,és elviszlek titeket ,utánna megyek a válogatóra ,de a haza utat valahogy meg kell oldanod ,vagy sétálsz ,vagy ide jössz megnézni.-vázolta a tervét Dave.
-Majd meglássuk ,milyen élményekkel jövök haza.-toporogtam.
-Jaaj ,Lia ne izgulj már ,te leszel ott a legjobb táncos,ismerlek ,láttalak már táncolni és te vagy a legjobb,hát hazudtam én már neked valaha?-kérdezte.
-Nem.-mondtam lesütött szemmel.
-Na megyünk haza ,aztán szerintem a melletünk lévő pályán tudtok gyakarolni.-hát ezt eldöntötte ,de igazából én is oda gondoltam.-Ki jön?-nézett körbe. Ethan és Lana tuti volt. Itt a kérdés Tylernek és Natenek szólt ,hogy akarják-e nézni a bénázásom.
-Én megyek.-mondta zsebre tett kézzel Nate. Rákaptam a tekintetem ,ő csak mosolyogva megvonta a vállait -Gondoltam ,megnézlek ,Ethant már láttam kiváncsi vagyok rád is.-jó,köszi ,mostmár a próba miatt is izgulok.
-Sajnálom ,Lia ,hogy nem tudok ott lenni ,de nekem most más dolgom van.-mosolygott rám Tyler szomorkásam.
-Nem baj,nem muszáj jönni ,ha nem akartok-mosolyogtam rá.
-Nem arról van szó,hogy nem akarok ,de más dolgom van.-magyarázta. Megnézte az óráját - és már indulnom is kell.-elkezdett sétálni ,hátra fele .-Sziaaztok,bocsi Lia ,majd máskor.-kért bocsánatot mégegyszer.
-Csá,tesó.-mondt a testvérem a többiek csak biccentettek.-Nate tudod az utat,hozzánk?-nézett a bátyám az említett fiúra.
-Hát nem nagyon-vakarta meg a tarkóját zavarában.
-Lia,mész vele?-nézett rám.
-Mi, miert én?-mutattam magamra.
-Mert rajtam kívül ,csak te tudod az utat.-mondta nyilvánvalóan.
-Na gyere ,hercegnő-fogta meg a kezem Nate ,és kezdett húzni maga után. Egy fekete Mustanghoz vitt.
-Na jo ,azt ne mond,hogy ez az autód.-mondtam bámulva a kocsit.
-De ,miert?-kérdezte mosolyogva.
-Uram....Isten....te ...jó ...ég-akadtam meg minden egyes szónál. -ez nagyon szép.-néztem rá.
-Mondja Miss BMW-forgatta a szemeit mosolyogva. Erre én is elmosolyogtam aztán ,boci szemekkel rá néztem
.-mi az?-kérdezte szórakozottan.
-Nateee,légyszike...-kezdtem el.
-Nem vezetheted!-mondta ki.
-Mi ,miert?-néztem rá durcásan.
-Te engednéd ,hogy vezessem a te autódat?-kérdezte. Erre nem válaszoltam,ez egyértelmű volt.-na látod ,pontosas ezért nem.- mutatott rám ,mosolyogva. Végre mosolyog ,mindíg olyan bunkó és zord volt.
Elnavigáltam,megállt a házunk előtt ,de nem szállt ki.
-Ohm ,most mit csinálunk?-kérdeztem.
Csak azt akartam mondani ,hogy ne izgulj!-tette a combomra a kezét. Ledermedtem.
-ügyes leszel ,nyugi.-rá mosolyogtam és levettem a kezét a combomról. Felnevetett ,jézusom milyen cuki nevetése van.
-Köszi,de majd meglássuk mi lesz.-néztem ki az ablakon.
-Miert ,vagy ennyire bizonytalan magadban?-Pfff ha tudnád...
-Megjöttek Dave-ék is nézd!-mutattam a bátyámékra és kipattantam az autóból.
-Megyünk?-kérdeztem izgatottan,tényleg már nagyon hiányzik a mozgáss ,amióta elköltöztünk nem táncoltam.
-Várod ?-nézett rám mosolyogva Dave.
-csak a próbát ,a felvételit nem.-mondtam
- Na nézzük a bénázásod!-jött oda Ethan.
- Kivàncsi vagyok ,mit fogtok szólni miután meglátjátok táncolni.-mondta Dave felhúzott szemöldökkel.
-Én is-nevetett Lana.
Elindultunk a pályára ,csak kettő srác passzolgatta egymásnak a labdát. Az érkezésünkre felkapták a fejüket,tovább folytatták a játékot ,de néha-néha ide pillantgattak.
-Na akkor lássuk ,hogy táncolsz.-tett be egy zenét Ethan.
-Mármint egyedül? -bólintott.-minek ,ha párban kell táncolni majd?
- Az csak azért van ,hogy lássák ,hogy tudsz csapatban is dolgozni .-világosított fel az olasz barátom.- ,de ha szeretnél táncolhatsz Nate-tel vagy Dave-vel ,nekem muszáj látnom ,hogyan táncolsz -vont vállat.
-Én passzolnám,bocsi ,de nagyon fáradt vagyok.-magyarázta Nate.
Rá néztem Davere ,miközben Ethan elindította a számot,több sem kellet a bátyám azonnal felpattant ,ahogy meghallota ,pont jó választás volt ez a zene a fiú részéről ,mivel ez a mi dalunk ,fejből tudjuk rá a choreot. El is kezdtük...
Áttadtam magam teljesen a zenének ,végre ,nagyon hiányzott ez az érzés ,amikor az adrenalin széttáramlik a testetben és másra nem tudsz gondolni ,minden gondolat kimegy a fejedből ,csak ti ketten vagytok meg a zene,a legjobb dolog az egész világon.
(A szereplők ,nem így néznek ki , csak a táncot szerettem volna megmutatni ,hogy tudjatok belékpzelni a helyzetbe.)
Miután lihegve befejeztük,egymásra néztünk és elkezdtünk nevetni. Észre sem vettük ,hogy a többiek némán figyelnek minket.
-Nagyon rossz volt?-kérdeztem félve.
-Te teljesen hülye vagy?-mondta hevesen Lana. Ránéztem Ethanra aki ,meglepődötten nézett rám. Majd Natre aki büszkén ,rám mosolygott.
- Nagyon jók voltatok.-sikkantott Lana ,de én még mindíg Nate kék íriszeibe néztem,addig amíg a szőke barátnőm ,meg nem ölelt.
-Ne bámuld már.-suttogta mosolyogva.
-Véletlen volt.-védekeztem.
-Aha véletlenül bámultad őt egésznap mi?-kuncogott. Értetlenül rá néztem.
De mire válaszoltam volna ,jött Ethan.
-Bámulatos voltál- mondta mosolyogva.-Hihetetlenül jó volt nézni titeket és ,látni ,hogy élvezed és mosolyogsz közben ,szerintem lehagytál engem is. -mondta nagy beleéléssel.-de ,hogy az edzőnek te leszel az új kedvence az is biztos.-nevetett.
-Szerintem lehagyta Liamet is nem?-nézett Nate ,Ethanre.
-Határozottan -mondták egyszerre a barátnőmmel.
-Ki az a Liam?-kérdeztem.
-Akit mondtam ,tudod.-mondta Lana.
-Jaj ,Dave olyan jó voltál.-vékonyította el a hangját a bátyám- David inkább neked kéne jelentkezned ,sokkal jobb vagy ,mint Lia-folytatta az saját magának fényezését.
-Igen elkell ismerni azért ,te is jó voltál.-mondta Ethan.
-De azért látni ,hogy kinek az élete a tánc.-szúrta közbe Nate,rám villantva a kék szemeit.
YOU ARE READING
Azért ,mert szeretlek
RomanceAmilia Dark és Nate Kiss a történet két főszereplője Lianak akinek élete a tánc felkelti Nate érdeklődését a nagy titokzatosságával. Nate pedig egy elég nagy fuck boy ,ha lehet így nevezni,szóval nem is kell mondanom ,hogy tervezgeti mikor tud lecsa...