Az egész úton Ethant zaklattam ,hogy mi lesz ha elrontom és ,hogy el nem felejtsek kilépni az utolsó nyolcasnál ,nehogy összeütközzünk.
-Lia...-kezdte Ethan nagy sóhajjal,lehet az idegeire megyek.
Lana szórakozttan nézett a hátsó ülésen.
-nem kell ennyire izgulnod ,nekem is volt felvételim tudom milyen ,és hidd el semmi okod az aggodalomra ,a táncunk is a rohadt jó lett szóval megnyugodhatsz ne aggódj azon hogy elesel , az is bejut aki elesik vagy hibázik.-majd gondolkozott ,hogy folytassa -e.-Én is félreléptem,mégis bekerültem és nézd meg ,egyesek szerint én vagyok az egyik legjobb.-vont meg a vállát. És leparkolt,egy szürke,üveges épület mellett.
-És itt is vagyunk.-nézett rám. Nagyot sóhajtottam és kiszálltam a kocsiból,ahogy a többiek is.Szenvedve rá néztem a barátnőmre,aki elkezdett röhögni rajtam,köszi tényleg.... majd mellém lépett és megbökött a vállával,eresztett felém egy bíztató mosolyt ,és egy ,,nyugi már" nézést. Ethan lezárta a kocsit,és ő is mellém lépett ,majd átkarolta a vállam, Elkezdtünk sétálni az épület felé,beléptünk az üveg ajtón. Olyan ,,nyugis"hangulata volt a helynek,fehér falak,fekete bútorokkal néhány szoba növény,amivel igazán feldobták a helyet,amint beléptünk megpillantottam egy ott dolgozó alacsony,szőke hajú,srácot a pult mögött Ethan köszönt,a fiúnak ,majd oda ment,mivel én nem tudtam mit csinálni,mert a keze még mindig a vállamon volt,így én és Lana is ment vele.
-Tesó...-mondta a fiú mellettem,csináltak egy fiús pacsit,a pultos srác mosolyogva üdvözlte Ethant,majd Lanát ,biztos már találkoztak itt... majd rám villantotta a barna szemeit.
-És ki az új csajod?-biccentett felém. Felvont szemöldökkel a mellettem álló fiúra néztem.
-Ő Lia-Mia.-csípte össze a két ujjával az arcom,mint ahogy a nagy mamik szokták. Rácsaptam a kezére,majd rá mosolyogtam az itt dolgozó fiúra.
-Nem vagyok a csaja.-közöltem a tényeket. Ő csak feltette a kezeit,én meg levettem Ethan karját rólam,hogy ne értse más is félre a helyzetet.
-Örültem a találkozásnál,akkor Lia ugye?-bólintottam.-Luke vagyok.-kacsintott. Erre a cselekvésére csak szórakozottan felvontam a szemöldököm.
-És mi járatban itt? Ethan edz,Lana gondolom Kírát jött megnézi,de te?-kérdezte.
-Itt fog,táncolni!-jelentette ki Lana.
-Micsoda ,magabiztosság-nevetett ki szórakozottan.-ide nehéz bekerülni,Ethan nem mondta?-nézett újra rám,mintha csak egy naiv kislány lennék.
Izgulás ide vagy oda,de valahogy megjött az önbizalmam.
-Talán alábecsülsz nem?-néztem a szemeibe.-először látnod kéne táncolni ,aztán szembesíteni egyébként azokkal a tényekkel amit az elmúlt tizenkét órában ötvenszer hallottam.-húztam el a szám majd megvontam a vàllam ,minden mindegy alapon.
Ethan meglepetten figyelt,rám,lehet kicsit,meglepte a magabiztosságom,mivel öt perce még hisztiztem neki,hogy nem fog menni.
Luke a közel hajolt hozzám a pulton keresztül,komolynak látszott ,de a nevető ráncok a szeme sarkában elárulták,hogy igazából szórakoztatja a helyzet.
-De,ha a hercegnő,ilyen jól táncol,akkor nem ártana bemenni a terembe ,nehogy lekésse az órát-suttogta ,és közben lebiggyesztette az ajkait. Mégegy ember aki hercegnőnek hív,hurrá. Lana ránézett az órájára ,majd megszólalt.
-Igaza van-és Ethan előre ment ,gondolom a terem felé-te figyelj Lia fogsz tudni ebben táncolni.-nézett rám.
Ugyan abban voltam ,mint a suliban,fehér garbó ,szűk farmer és egy nike cipő.
-Persze ,csak el ne szakadjon a gatyám.-legyintettem neki.
-Nem mintha ,nem örülne neki senki-húzta félmosolyra a száját Ethan,és kinyitotta az ajtót nekünk. Beléptem a terembe...Uram ég...tökéletes volt,minden,szó szerint,piros falak,ahogy szemben álltunk,pont előttünk volt a tükör , majd körülnéztem ,hogy kik voltak a teremben. Megtalàltam Kirát is,aki egy négy tagú fiú társaságban vihogott,bár a fiúk nem mutattak felé túl nagy érdeklődést.Volt aki simán csak nyújtott,valakik beszélgettek esetleg éppen choreot gyakoroltak. Ilyen 16-19 év között lehetett mindenki,de volt kettő kislány meg egy kisfiú akik a tükör előtt gyakoroltak,ahogy beléptünk az egyik lány gyorsan megfordult és elkezdett rohanni Ethanhez. A fiú megölelgette és elkezdett vele beszélgetni. Lana mellém lépett.
-Na hogy tetszik?-mosolygott rám.
-Tökéletes,hasonlít a régi termemhez.-emlékeztem vissza.
Majd a szőke barátnőmmel leültünk és megtámasztottuk magunkat a falnál.
YOU ARE READING
Azért ,mert szeretlek
RomanceAmilia Dark és Nate Kiss a történet két főszereplője Lianak akinek élete a tánc felkelti Nate érdeklődését a nagy titokzatosságával. Nate pedig egy elég nagy fuck boy ,ha lehet így nevezni,szóval nem is kell mondanom ,hogy tervezgeti mikor tud lecsa...