8.

2.8K 137 27
                                    


-De azért látni ,hogy kinek az élete a tánc.-szúrta közbe Nate,rám villantva a kék szemeit.
Lia
Nate megjegyzése után ,mindenki rám nézett.

-Ne nézzetek már így.-nevettem el magam.- tök kínos.-mondtam.
Többiek csak rám mosolyogtak.
-Na gyere te csodabogár-karolt át Ethan- megyünk próbálni.-
biccentett a fejével,fel vette a földről a telefont és elindult  a fák irányába ,ahol nincs senki.

-Többiek nem jönnek?-kérdeztem.
-Nem,mert, nem tudsz koncentrálni!-mondta nyilvánvalóan.
-Miert  ne tudnék koncentrálni?-néztem rá értetlenül. Jelentőség teljesen ràm nézett.
-Mivan?-kéredeztem.
-Mert lefoglalna a legjobb barátom bámulása.-bökte meg az orrom.
-Meg sütötte a fejed a nap ,vagy mivan?-néztem rá nagyra nyitott szemekkel.
-Hercegnő...-tartott egy hatás szünetet.-látom,hogy bámuljátok egymást ,amint egy légtérbe kerültök,de ne aggódj csak én vettem észre-világosított fel és kacsintott egyet.

-Szóval ,inkább válasszunk zenét-csapta össze a két tenyerét ,és ezzel lezárta az előző témát. Leült kényelmesen a fűbe , az egyik fa árnyékába..
-Valami elképzelés?- kérdezte.
-Nem tudom ,nézzünk valami  spanyol előadókat ,azt akarom ,hogy valamilyen szinten mutasson be ez a choreo a többieknek. Már ,ha bevesznek..-mondtam neki,miközben én is leültem mellé
-Te őrült vagy ,nálad jobban embert még nem láttam táncolni.-győzködött.
-Pff ,nem ezt gondoltad amikor megtudtad ,hogy táncolok.-böktem meg mosolyogva a vállát.
-Jó elismerem ,kicsit meglepődtem.-vakarta meg a tarkóját zavarában. Én csak megráztam a fejem.
-Jó ,akkor keressünk egy olyan számot ,amiben van spanyol,és pörgős.-mondta,és neki állt keresni. Én meg gondolkoztam...
-Maluma?-kérdezte.
-Ehh,bírom ,de nem hiszem ,hogy bemutatkozásra jó lenne.-húztam el a számat.

-Haa ez aazz! Megvan!-pattantam fel.
-Írd be ,hogy South of Border!-mondtam neki. Ethan bepötyögte a szám címét, és elindította a zenét,közben pedig az ujjaival dobolt a lábán.
-Ez jó,tetszik.-ismerte el,és tovább hallgattuk.
-Itt,tekerj vissza amikor a nő kezd énekelni!-mutattam a telefonra.
Vigyorogva egymásra néztünk.
-Szerintem meg is van.-tártam szét a kezeimet. Ethan felpattant a fűből és a kezét nyújtotta ,hogy segítsen felállni.
-Szóval ,mi lenne ,ha...-kezdte el Ethan az ötleteit.
.  .  .

-És öt...hat...hét és nyolc.-számolt be Ethan ,csentitésekkel. A zene újból elindult ma már századjára.

A choreot már a kisújjunkból ráztuk ,lassan már több ,mint egy  órája gyakorlunk,mivel a fiú elég profi és jófej srác ,akit nagyon megkedveltem az elmúlt egy órában ,a tehetségének és az én kreativításomnak köszönhetően ,elég gyorsan sikerült létre hoznunk a choreo-t.

Az összhang megvolt köztünk ,ezért egyszerre is mozogtunk, a probléma az volt ,hogy rohadtul kifáradtunk ,ezért mire utoljára letáncoltuk a számot,én elterültem a fűben az egyik fa árnyéka alatt. Ethan elkezdett rajtam nevetni.
-Kiesett a kondiból a Reina?-kérdezte,nagy vigyorral az arcàn.

Az utolsó szónál rá villantotta a szemeim.
- Tudsz spanyolul?-néztem meglepetten.
-Én azt hittem olasz vagy.-mondtam neki mosolyogva.
Ő csak kuncogott egyet és válaszolt.
-Csak apukám olasz,anyukám itt született,de folyékonyan megy a spanyol és az olasz is.-vont vállat.
Felsóhajtottam és ránéztem a barna szemimmel.
-Cada vez más me gustas!(egyre jobban kezdelek meg kedvelni)-mondtam neki,spanyolul ,persze csak barát ként gondoltam,és ezt ő is tudta,jó volt végre egy kicsit hanyagolni az angolt,néha tényleg beletudok gabalyodni.
A kijelentésemre elvigyorodott.
-Hát igen engem nem nehéz meg kedvelni,ilyen bámulatos fiút ,aki lenyűgöző tánc tehetségel és kinézettel rendelkezik.-mutatott magára,hogy tudjam,hogy magáról beszél. Erre elnevettem magam.
-Várj...-mutattam felé a kezem,és beleszagoltam a levegőbe-kicsit egoista szagot érzek. Te nem?-aztán gyorsan befogtam az orrom.—Ehh ,és még büdös is.-néztem rá vigyorogva. Ő csak mosolyogva megingatta a fejét,majd elővette a telefonját és valamit elkezdett keresni rajta, elindult Calma ,a hangszóróból,erre megint csak rá néztem és elvigyorodtam,felállt és a kezét nyujtotta,hiába voltam hulla fáradt ,de nem bírtam ki ,így elfogadtam a kezét.

Hülyéskedtünk,táncoltunk,nevettünk,ebben az ,egy órában nagyon megszerettem a fiút,tipikus szerethető,pörgős személyiség ,aki felvidít ,ha rossz kedved van.

Ethan áttkarolta a derekam,és megfogta az egyik kezem,rá mosolyogtam ,és elkeztünk ,így, táncolni. Az tény ,hogy Ethan tényleg jó táncos. Miközben mozogtunk a zene ütemére ,csak megjegyzem ,hogy ugyan úgy ,ahogy leírtam,megjöttek a bátyámék,ezt észre sem vettük és tovább szórakoztunk.
-Látom készen vagytok-nevetett oda nekünk Lana. Mire eltávolodtunk , a nagy tánc partnerem ,pedig lehajolt ,hogy kikapcsolja a zenét.
-És ,hogy megvan az összhang is.-morogta az ora alatt Nate.
-Csak szórakoztunk.-vont vállat a fiú.
-Nekem ,mindegy,de...-kezdte a bátyám,de Nate-ék befejezték helyette a mondatot.
-A húgod tabu.-mondták unottan egyszerre a fiúk. Őőő he? Felvontam a szemöldököm,és karba tettem a kezeim,kérdőn ránéztem a bátyámra.
-Mégis ,hány fiúnak mondtad ezt?-néztem rá mérgesen.
-Csak a foci csapatnak,...és talán a kosár csaptnak is megemlítettem,.....-sorolta a bátyám mosolyogva.
- Ne hagyd ,ki a nyomikat és az alsóbb éveseket se.- szólt közbe szórakozottan ,Nate.
- David...-mondtam figyelmeztetően.-bastardo, gilipollas, así que ahora sé que voy a morir solo, imbécil, por lo que tienes tanto miedo.-csesztem le spanyolul.
Ethan elkezdett röhögni.
-Heeej mi ebből nem értünk semmit, ez így nem jó szeretem a drámát.-nevetett rajtam Nate
-Mindjárt adok neked olyan drámát...
Lana kuncogott a helyzeten.
-Csak Ethanéknek mondtam,másnak nem.-mosolygott.
-nyugii ,csak húztam az agyad.-mondta .Erre egy hatalmasat beleütöttem a mellkasába,de megse érezte. Legalábbis ő nem.
-Auu,te King Kong eltörte a hájad a csuklóm.-ràztam a kezem. A többiek nevettek rajtunk.
-Amúgy meg miert félted annyira,örökre úgysem marad szűz.-mondta Nate. Auucs,régi sebek....
Azonnal csenbe lettem és elkezdtem a földet bámulni. Dave,megfeszítette az állkapcsát.
Beállt a kínos csend.  Éreztem Nate égető tekintetét az arcomon,de Lanáék csak csendben álltak. Valószínű,hogy mégérezték ,hogy kínos,de legfőképpen érzekeny téma amiről nem szeretnémk beszélni,de Erhan ugye a megmentő.
-Na ,lassan indulni kéne.-csapta össze a kezeit vidáman. Felnéztem rá és eresztettem felé egy mosoly félét.
-Nektek válogató van-mutatott a fiúkra.
-Én meg elviszem Lia-Mia-t az edzésre.
-Tényleg ,haver ,ha még kapitány akarok maradni el kéne indulni.-mondta Nate.
-Kapitány vagy ?-lepődtem meg.
-Aha-vigyorogott rám ,és még kacsintott is a szemtelenje. Ettől a kacsintástól elkezdett jól esően rázni a hideg,de elég hamar véget ért.
- Na húzzatok!-nevetett az olasz barátunk. És közben átt karolt mindekettőnket Lanával.
-Én addig lenyúlom  a gimi két legjobb csaját.-nézett ránk. Erre csak megböktem az oldalàt. Lana meg megforgatta a szemeit.
-Csak semmi tapi...-mutatott rá a bátyám figyelmeztetően,de csak viccből.
-Igen..megne próbáld.-utánozta Nate kicsit fenyegetőbbben,bár nem tudom ez,hogyan jött neki.
-Csá,nyomik-indult el a testvérem a park kijárata felé.
Egy nagyot sóhajtottam,mivel ahogy bele gondoltam ,hogy fél óra múlva eldől ,hogy be-e vesznek a csapadba,egy nagyon picikét izgulásra kéztetett,aha csak egy kicsikét...

Azért ,mert szeretlekWhere stories live. Discover now