LIA
Az ébresztőm utálatos hangjára keltem fel,rohadt fáradtan , igen nem kellet volna éjjel a teraszon annyit gondolkodni. Ásítottam egy hatalmasat és gyorsan kikeltem az ágyamból.Gyorsan előkaptam egy fehér garbót amiből kilátszik a hasam és egy koptatott fekete,feszülős, szakadt nadrágot, a hajam felkontyoltam és felhúztam a fehér nikeom. Megnéztem a kígyóm ,gyorsan adtam neki a szokásos vitaminokat amikre reggel van szüksége. Kopogtak... ,megfordultam Dave állt előttem mosolyogva, fekete ,fehér cuccban. Úgy tűnik összeöltöztünk.
-Mizu?-kérdeztem.
-Nem megyünk együtt?-nézett rám.
-De mehetünk-vigyorodtam el.
- Csukd le a dögöd ,ketrecét ,mert ha az ágyamba lesz akkor nem tudom kit ölök meg először.-mondta fenyegetően. Erre én csúnyán néztem rá.
-Mégegyszer azt mondod rá,hogy dög... .-szükítettem össze a szemeimet. Kifutott a szobámból.
-Akkor is egy kis dög- ordította és elkezdett lerohanni a lépcsőn.Erre csak megforgattam a szemeim.
- Bekaphatod!-kiabáltam le neki. Fel hallatszódott a nevetése.
-Na gyere ,mert elkésünk.-ordított megint. Felkaptam gyorsba a tatyóm és lerobogtam a lépcsőn.
-Szia anya,szia apa-intettem nekik. Anyukám a konyhában itta a kávéját ,apu ,pedig az újságát olvasta. Köszönésemre mindketten mosolyogva intettek egyet.
David ,már kint várt rám ,a matt fekete Merciében. Gyorsan oda kocogtam és beültem.
Dave összeszűkített szemekkel nézett rám.
-Mivan?-néztem rá értetlenül.
-Fáradtnak tűnsz.-mondta. Hát nem csak tűnök. Megvontam a vállam. Beindította a motort és mentünk a sulihoz. Csendben ültünk végig ,látta ,hogy fáradt vagyok ezért hagyta ,hogy pihenjek ,még csak tíz percre is.
Megérkeztünk. Hát mostmár kevesebben néztek ,mint tegnap ,de mivel a legtöbb tini ribi már tudja ,hogy ez a bátyám kocsija ezért egykét ember figyelmét megkaptuk. Főleg azért is ,mert a legtöbben nem tudják ,hogy tesók vagyunk így kitudja még miket gondoltak rólunk. A szememmel Lanát kerestem ,aki a Tylerrel beszélgetett mellettük meg Ethan és Nate volt ,szóval Davevel elkezdtünk oda sétálni. Miközben gyalogoltunk a bátyám szokásos módon ,idegesített ,így elkezdett lökdösni.
-Fejezd be most! -parancsoltam rá.
-Jaj,de kis morci valaki-lökött meg megint mosolyogva. Erre erősen meglöktem ,de majdnem eltaknyolt szóval ,botladozott egy sort ,ami egész viccesre sikeredett . Így felnevettem ,és mivel a többiek is nézték a ,,műsort" ezért ők is nevetettek. Kivéve Nate, oldarra biccentett fejjel néztém őt ,túl komor nem láttam még nevetni sem. Egyszer csak rám emelte a kék szemeit,tartottuk a szemkontaktus mind végig míg oda sétáltunk elmosolyodott ,de nem volt őszinte,ezért nem is viszonoztam. Natetel még nem beszéltem a bemutatkozásunkon kívül,de virít rajta ,hogy játszik a lányokkal és ,hogy bunkó.
Hirtelen valaki nekem csapódott ezért elkaptam a tekintetem.
- Sziaaa Liaaa!-ölelgetett Lana.
-Szia-nevettem fáradtan.
Oda húzott a srácokhoz ,hallgattam ,miket beszélnek ,de nem nagyon kapcsolódtam be,egy idő után el is bambultam.
-Hahó-lengette Ethan a kezét az arcom előtt- a hercegnő nyitott szemmel alszik ?- mondta szórakozottan.
- Akárcsak a herceg.-mondta a Dave utalva az álldogáló álmos fiúra.
-Haha-nevetett gúnyosan Nate.
-Mikor aludtatok el ,hogy ilyen fáradtak vagytok?-kérdezte Lana aggódóan.
-Három körül felkeltem és aztán nem tudtam aludni.-mondta Nate mély rekedt hangján. Rá kaptam a tekintetem ,értetlenül néztem ,hirtelen kirázott a hideg. Így gyorsan keresztbe fontam a karom a mellem előtt. Mindenki folytatta tovább a beszélgetést ,kivéve Ethant ő aggodalmasan figyelte legjobb barátját,mintha tudná ,hogy hazudott és történt volna vele valami rossz,de lehet csak halucinálok.
___________
....
Éppen az undi suli kaját turkálom,amikor eszembe jut ,valami.
-Puta vida-káromkodtam el magam spanyolul. Igen ezek mindíg kicsúsznak valahogy.Lana fel nevetett,Kira meg csak unottan rám nézett ,igen nem nagyon kedvel.Most csak így hárman ülünk ,nem akartam rá akaszkodni a bátyámra,így talán jobb is.
-Nagyin bírom amikor csak így átváltasz spanyolra-nevetett még mindíg.
-Csak eszembe jutott valami,amit elfelejtettem tőletek meg kérdezni-fogtam a homlokom,mosolyogva,mostmár kicsit több élet kedvel ,mert megittam vagy három kávét.
-Na halljam - dobott a szájába egy krumplit mosolyogva.
-Van valami tánc csoport ,akik komolyabban veszik és lehet még jelentkezni hozzájuk?-kérdeztem karba tett kézzel az asztalnak dőlve.Erre Kira elkezdett nevetni. Mi ketten értetlenül néztünk össze a szőke barátnőmmel.
-Te komolyan gondoltad?-nézett rám nevetve.-bocsi ,de nem vagy egy táncos alkat.-nevetett még jobban. Elgondolkoztam ,ma nem is egyszer,hogy megtépem egy kicsit ,de csak tényleg egy picit. Majd újból megszólalt.
-Van a Blind Step ,èn oda járok ,bár nagyon nehéz bekerülni-nézegette a körmét- minden fajta tánc van ott és csak különleges táncosokat vesznek fel-dobta hátra a haját.-ma ötkor van az edzés ,ha beakarsz kerülni akkor szerezz magadnak párt ,bár nehéz partnert találni ,nem vesznek fel csak úgy ,mondjuk engem egyből felvettek ,azóta én vagyok ott a legjobb.-pillantott rám.
- akkor te biztosan nagy táncos alkat vagy.-mondtam egy nagy műmosollyal . Majd Lanára néztem.- Te nem jössz?-kérdeztem.
-Aaa nem ,elkísérlek szívesen ,mert tudom hol van a hely,de nem vagyok egy nagy tàncos.-mondta nevetve és hátra dőlt.
-Okés ,te tudod ,na de akkor meg kell kérdeznem Daveet ,hogy segít-e a felvételinél,és el tudsz akkor kísérni?-néztem rá őzike szemekkel.
-Persze!-evett tovább.
-Dave táncol?-nézett csillogó szemekkel Kíra.
-Spanyolok vagyunk ,még jó -forgattam meg a szemeim.
A szünetből ,még maradt pár perc ezért gyorsan felpattantam ,és oda siettem Dave- hez és a haverjaihoz. A lányok jöttek utánnam.
-Édes,drága ,kedves bátyám-öleltem átt a nyakát.-Sziasztok!-köszöntöttem a többieket. Valaki intett mosolyogva,vagy csak simán biccentettek.
-Mit akarsz Lia-Mia?-kérdezte a becenevemet hallva megforgattam a szemeim.
-Ráérsz ma este?-néztem rá csillogó szemekkel.
-Foci válogató van- mutatott a többiekre.-miert?-nézett rám.
-Kell egy táncpartner aki segít nekem a felvételinél.-lettem szomorú azonnal.
-Végre feléledtél kicsi ,Lia-paskolta meg a fejem. -megoldjuk keresünk valakit,vagy ,ha nem akkor megpróbálom elintézni.-mosolygott rám. Bólintottam.
-Várjunk ,te táncolsz?-mutatott rám csodálkozva Ethan.
-Ugye,én sem néztem ki belőle-röhögött ,megint Kíra. Na ez is megszólalt.
-Miert lepődik meg ezen mindenki?-néztem rá kitárt kezekkel,mint aki nem érti mivan.
-Miert,ne lehetne kinézni belőle?-nézett összeráncolt szemöldökkel Nate ,Kírára.- Teste ,legalábbis megvan hozzá.-kacsintott rám. Akarva ,akaratlanul is összehúztam magamon a farmerkabátot.
-Inkább keressünk ,nekem tánc partnert -motyogtam a cipőmet nézve.
-Drága Lia,én vagyok a herceged fehér lovon,szívesen táncolok veled.-állt fel az asztaltól és áttkarolta a vállam Ethan.
-Tényleg?-néztem rá csillogó szemekkel.
-Persze -mosolygott rám.
-Ethan ,te táncolsz?-lepődött meg Dave.
-Pff ,de még ,hogyan.-mondta Nate és mosolyogva nézett Ethanra,és végre megláttam azt az őszinte mosolyt,igaz nem tartott sokáig.
-Miert te is tudsz?-nézett rá Kíra,csábos mosolygással.
-Nate-nél nincs jobb táncos ,csak őt a foci jobban érdekli.-válaszolt barátja helyett Ethan.-Akarsz majd gyakorolni?-kérdezte tőlem.
-Hát nem lenne rossz-vontam vállat.
-Oké,suli után áttmegyek.-mondta.
-Na ezt is elintéztük-csapta össze a kezeit a bátyám- ,mostmár húzzunk orára ált fel a székéből.
YOU ARE READING
Azért ,mert szeretlek
RomanceAmilia Dark és Nate Kiss a történet két főszereplője Lianak akinek élete a tánc felkelti Nate érdeklődését a nagy titokzatosságával. Nate pedig egy elég nagy fuck boy ,ha lehet így nevezni,szóval nem is kell mondanom ,hogy tervezgeti mikor tud lecsa...