Giriş

1.5K 91 2
                                    

Merhaba ben deniz, Deniz. Böylede soğuk bir mizacı olan biri.. Kendi hayatının baş rolü.. Şanssızlığın beden bulmuş ruhu. Kedi misali dokuz canlı. Babasının biricik kızı. Üç abisinin baş belası, Deniz!

Herkes bir bakışımdan anlar gizli kapaklı işler peşinde olduğumu ve ortalığı daha da karıştıracağımı. Başıma gelmeyen kalmaz. Bu beni yıldırır mı? Hayır! Asla pes etmem ve daha da üstüne düşerim olacak olanların. Daha doğrusu olması gerekenlerin. Yenilgiyi, kabul etmem.

Aşka olan inancımın tek kaynağı, karadutum. Gölgesi altında daima doğru olan kişiyi beklediğim sığınağım. Herkesin sorunlarına çare olan ben, bir kendi kalbime çare olamadım. Kerem.. Sevdiğimi düşündüğüm adam ama hoşlandığım. Peki o bu durumdan haberdar mı? Tabi ki de değil! Olacağı da yok gibi.. Dikkatinizi çekerim, haberi olacağı.

Nazlı..? Kerem'in kız kardeşi aynı zamanda en yakın arkadaşım. Tatlı kelebeğim. Kerem ile kurduğum hayaller, Nazlı'nın hayalleri yanında sönük kalır. İkimizi bir arada görmek istemesini anlıyorum. Anlıyorum da! Yeğenlerinin adlarına karar vermiş olmasını anlamıyorum. Tamam. Biraz hoş bir durum. Geçmişten günümüzü gelin ve örümceklerin! Pardon görümcelerin, anlaşamadığını düşünürsek hoş. Ama bir günde değişebiliyor her şey..

Benim hayatım bir günde değişmiş değil. Duygularımda. Zamanla değişti çoğu şey. Hayatıma üç yeni karakterin dahil olması ile. Ama bunların arasında öyle biri var ki! Tam bir baş belası. Huysuz müşterim, Emre! Benim bir erkek olduğumu düşünüyor. Sebebi görünüşüm. Bay kendini bilmez, giyinişim ve saç kesimimden dolayı böyle bir ön yargıya kapılmış durumda. Kesinlikle gözlerinde bir problem olmalı. Tamam! Onunla aynı düşüncelere kapılan insanlar var. Yok demiyorum. Ama bana soracak olursanız hepsine gözlük şart!

Kabul ediyorum. Bir sorunum var. Kabullendiğim bir sorun. Ancak değişmem için bir sebep olarak gördüğümü söyleyemem. Olduğum gibi mutluysam ve kendimi rahat hissediyorsam kime ne? Islık çalamaz mıyım? En sevdiğim renk mavi olamaz mı? En önemlisi babamı örnek alamaz mıyım? 

Birini tanımak ön yargılara bağlı olmamalı. Sevdiği şeyleri yargılamak. Fikirlerine ve tarzına uyum sağlamadığını düşünmek. Tanımak zor değil. Zor olan ön yargılarla tanımak. O huysuz.. Bunu anlamadı ve düğüm attı. 

Hayatıma köstek oldu, köstebek kılıklı!

Ve bir gün.. Ona sordum.

"Aşk nedir."

O bir gün içinde o da bana sordu. Anlamsız ama bir o kadar anlamlı olanı.

"Nasıl aşık olunur?" 

...

Aşk Nedir? Nasıl Aşık Olunur?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin