(2) İşkence

31 4 2
                                    

TEKRAR SELAAM :D VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLEDİĞİMİ UNUTMAYIN IYI OKUMALAR VE TELEFON OLAYI HALA GEÇERLİ :D ÖPÜLDÜNÜZ :D

O gün içerisinde Dany'le gerçekten iyi anlaştım hatta ondan hoşlanmaya bile başlamıştım. Öğlen olduğunda yemeğe birlikte gittik ve birlikte yemek yerken karşımızdan bir grup ultra yakışıklı 5-6 çocuk bize bakıyordu off aman tanrım bu okul neymiş böyle. Hepsi gotik görünümlüydü bana eski halimi hatırlattılar. Acayip bir kasları vardı ve hepsi birden bizim masaya yaklaşıyorlardı aman tanrım ne gerçekten hepsi BIZIM MASAYA YAKLAŞIYOR. Masanın önüne geldiklerinde ortada siyah saçlı mavi gözlü ve kaslı vicudununun heryerinde dövme olan konuşmaya başladı.

"Hey Danny adamım yine ilk günden buldun mu oyuncağını." Dedi beni işaret edip ukalaca gülümserken. Ne...ne saçmalıyordu bu çocuk. Kaşlarımı çatarak bir ona bir Danny'e bakarak olayı anlamaya çalışıyordum. Danny nin de yüz ifadesi değişmişti. Çok sinirli bakıyordu ama birbirlerini önceden tanıdıkları belliydi.

"Siktirip git burdan Andy"

"Aaa evet rahatsız ettiysem pardon tam kızı istediğin kıvama mı getiriyordun" dedi ve bana dönüp "sen üstüne alınma güzelim" dedi ve göz kırptı. Ne ne ne hiçbirşey anlamadım bu ne yaa filim mi çeviriyoruz burda ama benden hiç beklenilmiyicek bir davranışla susmaya devam ettim. Danny ayağa kalkıp "bu kadarı fazla Andy hemen burdan gidiyorsun tamam mı"

"Gitmezsem nolur lan" diye çıkıştı andy, ve Danny nin tam kaşına gelecek şekilde sert bir yumruk geçirdi. Şoktaydım ne oluyor yaa, ama daha fazla dayanamadım ve ayağa kalkıp Andy'e bağırmaya başladım

"Sen kimsin yaa kimsin sen, ne problemin var Danny'le o çok iyi biri ona neden bulaşıyorsun şimdi siktir git burdan"

"Uuuu burada sinirli birileri varmış güzelim yerinde olsam o piçe fazla güvenmezdim"

"Sensin piç ve Bana bir daha güzelim deme"

"Ağzına da ne çok yakışırmış benim kızımın küfür" dedi yine o ukala gülümsemesiyle, o sırada bütün herkesin bize baktığını fark ettim dikkat çekmeyi severdim ama bu kadar da değil hatta ben burda Andy'e bağırırken birkaç kız Danny'yi kaldırmaya çalışıyordu. Ama umursamadan bağırmaya devam ettim

"Sen nereden çıktın yaa sen gelmeden önce herşey normaldi ve ayrıca nerden ben senin kızın oluyorum. Bir bakıyorum Danny'e laf atıyorsun, ona yumruk atıyorsun ve ondan sonra bana asılıyorsun sen nasıl bir insansın." Doğrusunu söylemek gerekirse tam benim tarzım biri ama şu anda Danny'i korumalıyım gerçekten o çok iyi birisi ve bunu hak etmedi aslında aralarında olan şeyi bilmiyorum ama bu kadar iyi bir insan ne yapmış olabilir ki.

"Beni zamanla tanıyacaksın bebeğim ve O piçi de, o zaman herşeyi anlayacaksın, ben geldiğimde herzaman herşey değişir bunu da anlıyacalsın emin ol tekrar görüşücez çünkü sen bundan sonra benim kızımsın" dedi yanağımdan bir makas alıp gitti ve ben öylece kalmıştım gerçekten çok etkilenmiştim ama dışımdan böyle gösrermediğime çok eminim hem ben ne diyorum yaa o benim hoşlandığım çocuğa yumruk atmıştı ve ben onu etkileyici mi buluyorum yok artık. O kadar düşündükten sonra Danny'i hatırladım ve yanında koştum birkaç kız onu kaldırmış açılan kaşına pansuman yapıyordu, hatta bir kız Danny'e neredeyse ağzının içine düşecekmiş gibi bakıyordu aslında kıskanmadım değil ama yine de bu çok normal birşey Danny gerçekten çok şeker aa daha önce bunu söylemiştim sanırım neyse.

"Danny sen iyi misin"

"Evet iyiyim merak etme ben senden çok özür dilerim Amy gerçekten çok özür dilerim."

"Sen neden özür diliyorsun asıl özür dilemesi gereken o Andy pisliği neden sana durduk yere yumruk attı hiç anlamadım, senin kadar iyi birine."

BelaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin