Yoksun işte kalbimin kuyusu en hazin sesle inliyor şimdi. Bilirim sevmek ve sevilmek bir ateşe dokunmaktır. Yakmaktır yüreğini en büyük yangınlarda. Ama ben üşüyorum, buz gibi soğuk. Yakacak kaybedecek hiç bişeyim yok. Ağlıyorum buza dönüşüyor.
Ve mavi ateşi çağırıyordu. Alev alev yanmak için. Ah bi gelsen bi gelsende okşasan saçlarımı, annem gibi, geçerdi üşümem geçerdi baş ağrım geçerdi çok iyi biliyorum. Papatya olsaydın bahçemde çekseydim seni içime nefes nefes bırakmasaydım ya. Ama olmuyor olmuyor. Susuyorum artık derin derin, ve sessizce soluyorum bir hazan yaprağı gibi, oysa ne kadarda hasretim konusmaya anlatmaya. Dinlemiyorlar ama dinlemiyorlar. Ne kadar istiyorum oysa tüm bedenimden almanı yalnızlığı.
Yüreğim kan revan, dikenler acımasız, ayaklarım kırık koşamıyorum artık doruklara, sevince, huzura. Koşamıyorum. Kaldım karanlıkta simsiyahın içinde. Ulaşamıyorum maviye, huzura, sevince. Kaldım böyle kör oldum siyahın içinde. Siyah bendim. Kendi içimde yok oldum ben. Gel yalnızlığıma arkadaş olsun sevgin umut olsun neşe olsun. Gel ağlayan gözlerimi sil, ki, hesapsızca,sınırsızca, sevsin yüreğim. Bir adımız Aşk, bir adımız hayat olsun. Ama mavi siyahın içinde kaybolmak istemezdiki. Gelmezdi. O güzel huzur, gelirmiydi hüzne. Asla. Gel artık ağlayan gözlerim ol her göz yaşında doğur umudu. Önce sen gel sevgilim solmadan resimler, islenmeden geceler, kalbim can vermeden gel.
Sonra varsın ölüm gelsin. Umrumda olmaz ki *-* Ruh ikizimdin sen benim. Mavi siyahın ruh ikiziydi, bembeyaz bulutlar arasında sen masmavi gök yüzü ben ise karanlık. Sadece karanlık. Tek bir ruh olsak ya senin le beraber olsak ya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ve mavi siyaha aşık olur.
RomanceYoksun işte, kalbimin kuyusu en hazin sesle inliyor şimdi