Gitme kal diyemedim ki.

65 3 0
                                    

Sen gittiğinden beri hayatın bir anlamı kalmadı benim için.  Yıllardır bu terminale gelisimde aynı acıyı duyarım,

aynı özlemi, aynı sevgiyi, aynı hüznü yaşarım... Oysa aradan cok uzun yıllar  gecmisti. Belki sen unutmustun, ama benim gözümün önünde hala dün gibi. Ne zaman bu terminale insem gözlerim dolar, içim burkulur, yutkunamam. Her esen yelde, yağan yağmurda, senin kokunu duyarım ben. Huzur verir bana. Her estiginde her yagdiginda icime ferahlık dolar. Ve her yokluğunu yokladigimda ruhum sizlar. Gözlerim yanar, acir işte canim, sol tarafim acir. Çekip gitmistin dinlemeden anlamadan. Durmadan büyüdü  icimde yokluğun. Günler aylar yıllar geçip gitti ardına bakmadan. Ama sen yoktun gelmiyordun yine... Gelmeyeceğini biliyorum ama beklemek bile çok güzel. Ellerim cebimde yürüyorum caddelerde, belki yetisirsin arkamdan, kapatirsin gözlerimi yine 2 elinle... Ben kimim dersin. Kahrolsun dilim kal demeyi gururuma yediremedim. Şimdi sensizlikle kalbim tok.

Icim titriyor, urpriyor. Ama usudugumden değil. Sensizligimden, kalabalıklar içinde yapa yalnizligimdan. Ozlem tek yönlü bir bir yol işte gidip dönmeyen... Ve sen bir yel gibi esip gittin hayatımdan ardina bakmadan. Ben ise yelkeni kırık tekneler gibi baka kaldım ardından yorgun denizler üzerinde.

Yoruldum. Cok yoruldum,  kırıldım. Iliklerime kadar kırıldım.  Pismanlik sarmış vücudumu, yapıcak hiç bisey yok, kaybedecek hic bir şeyim yok. En kötüsude bu degıl mi ? Benim icin hayattan nefret etmek sonuç değil, sebeti. Senin ile hic bir zaman ortak bir takvimimiz olmadi. Seni 1 saat ileri almışlardı beni ise 1 saat geri. Buydu bizim kaderimiz. Seni ne zaman ansam bi hüzün şarkısı kırılır içimde. Hic unutmadım ki seni zaten, yıllar oldu degilmi ? Sen gideli.  Oysa aşk karşılıklı sevmektir, dokunmaktir, gercek ask paylasmaktir, iyisi kotusu paylasmaktir. Hala kulagim sesinde, gözlerim etrafta seni ariyorum. Cok uzaklarda olgunu ve gelmeyeceğini bile bile.

Çekip gittin hayatımdan duslerimi ve anılarımi sarsarak. Lanet olasi hayatım artık mutluluk olmayacak, teselli olmayacak hep bir boşluk hep acı.

  ' Ben şunu anladim. Düşler sadece masallarda güzeldir. '

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 08, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ve mavi siyaha aşık olur.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin