Την επόμενη μέρα βγήκαμε με την Μελοντι για ψώνια
-" έλα ρε Ροζανα πάρε το σου ταιριάζει τελειαα" ειπε η Μελοντι η οποία εδώ και κάνα μισάωρο με πιέζει να αγοράσω ένα φόρεμα
-" ρε Μελοντι μην με πιέζεις αφού ξέρεις ότι δεν φοράω φορεματα" της είπα
Τελειώσαμε τα ψώνια και γυρίσαμε σπίτι. Το βράδυ μπηκα και έκανα μπάνιο και πήγα να ντυθώ. Δεν ήταν δύσκολο να διαλέξω. Άλλωστε τα ρούχα μου είναι ίδια σχεδόν. Επιλέγω πιο φαρδιά ρούχα γιατί η αλήθεια είναι ότι έχω ανασφάλεια με το σώμα μου. Δεν είναι ότι είμαι χοντρή. Απλά δεν αισθάνομαι άνετα με αυτό. Η Μελοντι βέβαια μου λέει πως άλλες θα έδιναν πολλά για να αποκτήσουν ένα σώμα με τις δικές μου αναλογίες. Διάλεξα να βάλω ένα τζιν καμπάνα με μια φαρδιά μπλούζα λίγο πιο επίσημη από τις άλλες. Χτένισα τα μαλλιά μου και ήμουν έτοιμη.
Στις 11 η Μελοντι ήταν έξω από το σπίτι μου. Γενικά πιστεύω πως η Μελοντι είναι από τις πιο όμορφες κοπέλες που έχω γνωρίσει όμως σήμερα ήταν υπέροχη. Έβαλε ένα φόρεμα που αγοράσαμε το πρωί. Ήταν κόκκινο κολλητό και από κάτω έβαλε ψηλές μαύρες μπότες. Η αλήθεια είναι πως μου αρέσει αυτό το στιλ στις άλλες κοπέλες. Σε εμένα όμως καθόλου. Νομίζω δεν με αντιπροσωπεύει καθόλου και δεν μου ταιριάζει κιόλας.
-" κακώς το μωρακι" μου είπε η Μελοντι μόλις βγήκα από το σπίτι και με φίλησε σταυρωτά
-" είσαι πανέμορφη ρε" της είπα και εκείνη μου χαμογέλασε
-" εσύ αγαπούλα μου γιατί δεν έβαλες κάτι πιο..."
-" πιο τι;" τη ρώτησα παραξενεμενη
-" πιο κοριτσίστικο" μου είπε
-" αγάπη μου τα έχουμε πει" της είπα με παράπονο
-" το ξέρω ροζανακι μου όμως είπαμε μια και είναι το πρώτο σου ραντεβού με τον Φάνη να κάνεις μια νέα αρχή"
-" ραντεβού;" ρώτησα παραξενεμενη
-" εε τι νομίζεις ροζανακι μου ραντεβού είναι" είπε η Μελοντι και αμέσως έγινε κατακόκκινη. Το πρώτο μου ραντεβού. Δεν το είχα σκεφτεί μέχρι τώρα.
-" τι έπαθες;" με ρώτησε η Μελοντι
-" αγχώθηκα" της είπα και γελάσαμε και οι δύο και με πήρε αγκαλιά.
Σε λίγο φτάσαμε στο κλαμπ και απέξω ήταν ο Φάνης και ο Βαγγέλης. Εγώ πήγα και τους αγκάλιασα και τους δύο
-" τι κανετε;" τους ρώτησα
-" καλά εσείς;" ρώτησε ο Φάνης
YOU ARE READING
The ugly girl
Teen FictionΗ Ροζανα είναι ένα 17χρονο κορίτσι το οποίο έχει κάπως ιδιαίτερη εξωτερική εμφάνιση πράγμα που δεν γίνεται αποδεκτό από τον περίγυρο της και συχνά πέφτει θύμα bullying. Όταν ο μπαμπάς της βρει δουλειά σε άλλη πόλη θα αναγκαστεί να μετακομίσει και να...