Part 7

3.9K 242 37
                                    

Το επόμενο πρωί ξύπνησα πολύ νωρίς. Σήμερα ξεκινούσαν τα σχολεία. Τρόμος έχει κυριεύσει το σώμα μου. Φοβάμαι. Φοβάμαι πολύ για το τι θα συμβεί στο καινούργιο σχολείο. Ελπίζω να μην είναι όπως στο παλιό. Τουλάχιστον έχω τη Μελοντι και έτσι δεν θα ειμαι σαν τη μύγα μες το γάλα.

Σηκώθηκα πλυθηκα και πήγα στη ντουλάπα για να βρω τι θα βάλω. Γενικά δεν εχω πολύ κοριτσίστικα ρούχα στη ντουλάπα μου. Πιο πολύ φαρδιές φόρμες και τζιν και φαρδιά φούτερ και μπλούζες. Γενικά δεν εχω το ίδιο στυλ με τα υπόλοιπα κορίτσια της ηλικίας μου. Προτιμώ να είμαι άνετη πάρα να αρέσω. Ίσως όμως αυτό να είναι και ένα αίτιο της αντιμετώπισης μου από τους αλλους. Το διαφορετικό δεν ειναι αποδεκτό. Το βιώσει πλέον αυτό στο πετσί μου.

Διάλεξα ένα τζιν και μια φαρδιά μπλούζα χτένισα λίγο τα μαλλιά μου και κατέβηκα κάτω να πάρω πρωινό. Αφού έφαγα χαιρέτησα τη Σμαρώ και και βγήκα έξω. Η Μελοντι δεν είχε έρθει ακόμα οπότε περίμενα λίγα λεπτά. Μετά από λίγοτη βλέπω να με πλησιάζει. Ήταν πολύ όμορφη. Φορούσε ένα κολλητό μαύρο τζιν με μια κοντή κόκκινη μπλούζα. Απορώ πως μια τόσο όμορφη κοπέλα θέλει να κάνει παρέα μαζί μου.

-" Καλημέρααα" μου είπε και με φίλησε σταυρωτά

-" καλημέρα " της είπα και ξεκινήσαμε να περπατάμε

-" λοιπόν πως νιώθεις;" Με ρώτησε

-" φοβο" είπα εγώ τελείως ωμά

-" γιατί βρε Ροζανα μου"

-" αν και εδώ γίνονται αυτά που γινόντουσαν στο παλιό σχολείο;"

-" όλα καλά θα πανε. Θα το δεις. Εδώ τα παιδιά είναι πολύ καλά. Άλλωστε έχεις και εμένα." Είπε και μου χαμογέλασε. Της ανταπέδωσα το χαμόγελο και συνεχίσαμε να περπαταμε ώσπου φτάσαμε στο σχολείο.

Ήταν ένα μεγάλο κτίριο με τεραστια αυλή και όπως φαινόταν είχε τρεις ορόφους. Μπήκαμε μέσα υπήρχαν πάρα πολλά παιδιά. Κοιτούσα γύρω μου και έβλεπα πάρα πολλές παρέες παίδων. Όμως κανένας δεν μας έδωσε σημασία. Στο παλιό μου σχολείο θα είχα γυρίσει και θα σε σχολίαζαν. Ίσως βέβαια φταίει που αυτό το σχολείο είναι 3 φορές πιο μεγαλο και έχει πολύ περισσότερα παιδιά από το προηγούμενο.

Αρχίσαμε με τη Μελοντι να περπατάμε προς τις κερκίδες και φτάσαμε κοντά σε μια παρέα κοριτσιών. Ήταν 5 κοπέλες η μια πιο όμορφη από την αλλη.

-" αγάπες μουυ" είπε η Μελοντι στις φιλες τις και όλες σηκώθηκαν την αγκάλιασαν και τη φίλησαν.

The ugly girlWhere stories live. Discover now