Multimedya:Açın dediğimde açın.
Arkadaşlar bu bölüm 2 yıl sonrasını yani gece'nin 20 yaşındaki halini anlatıyor. Keyifli okumalar.......
Tam 2 sene olmuştu onsuz 2 sene beni bir kere bile aramamıştı. O süre içinde 3 kere canıma kıydım. 1 kerede içki komasına girdim. Abimler de yanımıza geldi. Sude arada abisiyle konuşuyor ama ona çok öfkeli benim durumumdan haberi yok,olmasında bu onu ilgilendirmez zaten ilgileneceğini sanmam. Şuan yine ve yine bardaydım aslında hayalet olmamıştım adam öldürmüyordum ama komaya sokana kadar döcüyordum. Daha fazla dayanamayıp eve gitmeye sarhoş değildim ama 2 sene içinde ayıkta olmamıştım hala mafya işleri ile uğraşıyordum eve giderken telefon çaldı. Kim olduğuna bakmadan açarken telefon çaldı. O sırada önümdeki arbayı fark etmedim ve sonrası karanlık.....
Çınar'ın ağzından:
Off ya nerde bu kız artık ne hayaletti nede mutlu gece artık bir ruhtu daha fazla dayanamayıp geceyi aradım tam açılıyo derken telefondan garip sesler geldi.
Çınar:GECE GECE NOLUYO SES VERSENE KIZIM....
Bizimkiler yanımda olduğu için bakışları bana döndü telefon kapandı 5 dk. Sonra geri çaldı gece arıyordu.
Çınar:Gece nerdesin?
?:Beyfendi gece hanım kaza yaptı şuan ***** hastanesine gidiyoruz.
O hanfedi ingilizce konuşmuştu ama ben çevirmiştim. Bizimkilere olayı anlattıktan sonra apar topar hastaneye gitmiştik. Arabadan iner inmez danışmaya koştuk.
Çınar:Gece KORKMAZ nerde?
Ameliyathane yerini söyledikten sonra ameliyathaneye koştuk. Biz geldiğimiz de doktor çıktığı için ne olduğunu sorduk.
Doktor:Malesef yapabilceğimiz birşey kalmadı karına giren parçanın bir kısmı orda ve aile izninolmadan müdahale edilemez izniniz olursa onu Türkiyeye göndericez.
Kaan:Bize 5 dk. Verirmisiniz?
Melek:Bence en iyisi Onu Türkiyeye göndermek.Sizce?
Herkes meleği onayladığı için doktora olumlu anlamda cevap verdik.
Savaş'tan:
Olanları duymuştuk hepsi Meriç denilen it herifin suçuydu. Hızla Gece'nin transfer edildiği hastaneye gittik. Aslında onun yanına gitmek istemiştik fakat o burda ki işlere bakmamızı istedi bizde el mecbur kabul ettik. Hastaneye varınca ameliyat olmasıyla ilgili konuştuk. Eğer karnındaki o parçayı alırlarsa hamile kalamayacakmış. Fakat elden bişey gelemediği için ameliyatı kabul ettik. O sıra da sudenin telefonu çaldı. İlk açmadı anladım ki meriç iti arıyordu. Tam elinden telefonu alacakken Cem aldı ve açtı.
Cem:Seni gebertivem it herif.
..........
Cem:Sude iyi sude iyi ama gece çok kötü.
...........
Cem:Ne demek sanane lan senin yüzünden bu halde kız.
.............
Cem:Sus lan şerefsiz
Telefonu kapatıp duvara attı. Sonra Sude'nin yanına geldi.
Cem:Telefon için üzgünüm yenisini alırız
Sude:okey sorun değil.
O sırada içeriden doktor çıktı.
Doktor:Gece hanımın yakınları sizmisiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serseri Kız(Mafya Kız)
Novela Juvenil18 yaşındaki bir kızın hayatında en fazla ne yaşanabilir. Bunlar onun için fazlaydı ama belli etmiyordu peki bu ne kadar sürebilir???