Tümör&Kaçırılma

2.4K 102 13
                                    

Bu bölümü değerli okuyucum Asi1905gs adlı okuyucuma armağan ediyorum💖💖💖

Multimedya=Afra

Furkan

Tekrar ve tekrar onu üzmüştüm gene bana kırgındı ve çekip gitmişti şimdi ise herkes oturmuş Afrayı bekliyordu. Kapı çalması ile Tolga kapıya koşmuştu herkes arkasından. Ama beklediğimiz kişiler dayımlardı.

Tolga=Siz kimsiniz?

Dayım=Seni en son 2 yaşında görmüştüm ama hala yakışıklısın bu arada ben dayın bu güzel bayan hem halan hem yengen bu delikanlılarda kuzenlerin..

Halam=Tolga sen ağladın mı?

Tolga=Ha...hayır.

Fırat=Dışarda ağlayan kızı tanıyan varmı daha sonra tekrar görmek isterim.

Tolga=Afra aşağıda mı?

Fırat=Ne bileyim kim?

Tolga Fıratı dinlemeden aşagıya depar atmıştı.

Tolgadan

Aşağıya inmemle gözü yaşlı bir afra görmem bir olmuştu.

Tolga=Aframm neden burda kaldın eve gelseydin ya.

Afra=Tol....tolga be...ben

Sözünün devamını getirememişti çünkü bayılmıştı.

Dayım=Tolga çabuk arabaya bindirin.

Afrayı kucaklayıp direk dayım olacak adamın arabasına bindirdim. Dayım hızla arabayı sürerken ben kerdeşimin neyi olduğunu düşünüyordum. Araba durduğunda hastaneye geldiğimizi anladım. Kuacģımda yatan afraya bakıp hastaneye koşmaya başladım.

Mert=SEDYE GETİRİN.

ne zaman geldiğini anlamadığım mert bir anda hastanenin ortasında bağırmaya başlamıştı. Doktorlar gelince aframı sedyeye yatırıp sedyenin peşinden koşmaya başladim. Acilin kapısı önüne gelince doktorlar beni tuttu. Doktorların işini yapmasi için onları zorlamadım.

1 saat sonra.

1 saatir acilden ne çıkan vardı ne giren ben ise elim kolum bağlı oturmuş dktorların çıkmasını bekliyordum.
Yanımda oluşan ağırlıkla başım o yöne döndü gelen Handeydi.

Hande=Kendini bu kadar üzme eminimn ki sadece yorgunluktan bayılmıştır.

Tolga=Öyledir değil mi? Benim ikizime  birşey olmaz.

Hande olumlu anlamda başını saĺayıp kafasını omzuma yasladı. Ama bu ne yazık ki fazla uzun sürmedi acilden çıkan doktor ile hepimiz ayaklandık.

Doktor=Afra Hanım 2 gün öncede hastanemize gelmiş ve beyninde büyük bir tümör olduğunu öğrenmiş. Ve doktoru eğer 3 ay içinde ameliyat olmassa ölebileceğini anlatsada ameliyattan çıkamama ihtamali olduğu için ve aynı zamanda eğer ameliyattan çıkarsa büyük bir ihtimalle hafızasını kaybetçeğını ögrendiğinde ameliyat olmak istememiş.

Tolga=Ya...yani iki...zim ölücek mi?

Doktor=Bunun için kesin birşey söyleyemem ikizinizi ameliyat konusinda ikna etseniz iyi olur.

Deyip gitti. Sinirle duvara yumruk attım.

Mert=Tamam kardeşim üzme bu kadar kendini ikna ederiz afrayı ameliyat olur biter.

Tam merte cevap verecekken telefonum çalması ile lafa başlayamadım.

Annem arıyor.....

Serseri Kız(Mafya Kız)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin