Multimedya=Deniz
Sabah nalet olası alarmın sesi ile uyandım. Niye yani neden böyle bişey icat edilirki bırakın uyusun insancıklar.
Odama dalan abimle yatakta hopladım ve yerle öpüştüm.Furkan=Benim neden bu kadar salak bir kardeşim var.
Afra=Bana bak çocuk abi mabi dinlemem dalarım sana
Furkan=Aman çok korktum.
Bi anda başıma giren sancıyla çığlıka ttım.
Furkan=Yalancı beni oyuna getirmek için yapıyorsun.
Evdeki herkes(Bütün çocuklar afranın anne babası bide kuzenler) başımıza toplanmıştı abim ise çoktan yanımda bitmişti. Yavaş yavaş ağrısı dinen başım ile çığlık atmayı bıraktım. Yanıma çökmüş olan Fırat
Fırat=Sen iyi misin?
Alper=Fırat Tıp okudu da o yüzden bu kadar ilgi gösterdi.
Afra=Önemli değil değerimi bilmeyenlere değer vermektense değerimi bilenlere değer vererim daha iyi.(Sakın afra fıratı yapacağımı düşünmeyin afra ile ilgili başka planlarım var.)
Fırat=Zaten kuzenim ne kadar güzel olsada ona kötü birşey yapmam ve tekrardan doktora gitmek ister mison?
Furkan=İstersen hemen doktora gidebiliriz yada okula gitme.
Afra=Abi kendini suçlama ben iyiyim zaten ilerleyen zamanlarda bunu olacağını biliyordum. Hadi siz çıkın ben hazırlanayım.
Onlar çıkar çıkmaz ne giyebilirim diye düşündim.
Güzel ve asi olmuştum. Zaten aslında ben bu değil miydim? Aslında hırçın ama bunu kimseye göstermeyen.
Aşağı indiğimde annemler bu halime alışkın olduğu için umursamasada diğerleri bir değişk bakmıştı.Afra=Günaydın.
Herkes=Günaydın.
Tolga=İkiz benide okula bıraksana zaten aynı yere gidicez.
Afra=Noldu da yasak yedin.
Tolga=Annemin peluşunu-
Annem=Ne olacak canım gene haytalık yaptı.
Afra=Tolga.sen.siyah.peluşa.zarar verdin.
Tolga=Ne tısladın ikiz.
Alper=Bence annen için değilde afra için değerliydi.
Babam=O peluş ne ya ben niye hiç görmedim.
Hande=Tolga bence kaç o peluş afra için çok değerliydi.
Tolga=Ne olabilir ki bir peluş parçasından.
Kendimi tutamayacağımı bildiğim için hızla evden cçıkmiştım. Okula gitmeden önce onu en son gördüğüm yere gitmeye basladım. Zaten okula daha 1 saat vardı.
Mertten
Tolga=Ne kadar da değerliymiş? Ne olabilir ki.
Hande=Bensanasonraanlatırımmeriçamcaduymasın.
Tolga=Ne geveliyon kızım ağzında.
Alper=Tercüman olayım Ben sana sonra anlatırım meriç amca duymasın.
Hande=Ben senin tercümanlığına.
Gece T.=Hande kızım daha fazla saklamanın yararı yok.
Ne oluyodu lan Meriç amcadan ne saklıyordu bunlar. Merakla dinlerken gelen arama ile herkesin bakışı bana döndü benim de telefona.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serseri Kız(Mafya Kız)
Teen Fiction18 yaşındaki bir kızın hayatında en fazla ne yaşanabilir. Bunlar onun için fazlaydı ama belli etmiyordu peki bu ne kadar sürebilir???