evlilik

3.9K 180 14
                                    




Meriçin ağzından

Şuan hastanede oturmuş gecenin uyanmasını bekliyorduk. Doktorun içeri girmesiyle

Meriç:Neyi var doktor

Doktor:Önce ki ameliyatında ki doktor kimse çok bilinçsizmiş ama rahim diye karnındaki kütleyi almış. Ama bu ağzından kan gelme olayı başka ve tehlikeli aşırı sitres ve üzgünlükten ama bu durum ilerlerse hafıza kaybına yol açabilir.

Gece:Noluyo ya

Meriç:Sevgilim iyimisin.

Gece:Evet hemde gayet iyiyim sevgilim bu durum neden olmuş

Çınar:Hamile kalabiliyosun

Gece:Cidden mi?

Meriç: Şuan zamanı değil biliyorum ama Cumartesi günü evlenelim mi?

Çınar:Lan ilk bi evlilik teklifi edeydin.

Gece:Ona gerek kalmadı.

Bizimkiler bana sarılmak istermiş gibi bakıyordu.

Gece:Gelin lan.

Biz buyduk işte birimi mutlu olunca herkes mutlu biri üzgün olunca herkes üzgün. Bu sarılmamızı bölen benim ortaya attığım fikir oldu.

Gece:Hepimiz burdayken soruyorum şimdi herşeyi öncesini geride bırakıp istanbuldan gidelim. Nedersiniz?

Herkes:Mükemmel olur.

Melek:Hatta üneversitiye ordan devam ederiz.

2 gün sonra

Şuan 4 araba izmire(yazarınızın memleketi)gidiyoru ve sinem ablada bizimle geliyordu . Araba dağılımı şöyleydi.Meriç-ben ve aras meriçin adabasıyla.Çınar-melek ve kaan Kaanın arabayla.Cem-Sude cemin arabayla. savaş-Sinem ve berke de aynı arabala gidiyordu.

Ve Yarın Cumartesiydi herşeyimiz hazırdı. Ama benim içim hiç rahat değildi çünkü üvey olma meselesini
Kimse anlatmamıştık. Aras arkada uyuya kalmıştı. Daha fazla dayanamayıp

Gece:Aşkım bu üvey olma meselesi yüzünden içim hiç rahat değil.

Meriç:Aşkım bence abinler zaten bu olaya karşı gelecek çünkü sen onların kardeşisin.

O sırada telefonum çaldı. Sinem abla arıyordu. Hemen yanıtladım.

Sinem abla:Alo canım bizim karnımız acıktıda yakında restorant varmış oraya gidiyoruz.

Gece:Tamam sinem abla.

Telefonu kapatıp. Meriçe döndüm

Gece:İlerdeki resterontta duracakmışız.

Meriç:Tamamda sude kimle gitti.

Gece:abimle

Meriç;hangi abinle?

Gece:Ne önemi var canım.

Meriç:GECE!!!

Gece:Ce....cem abimle

Meriç:Döverim ben bu çocuğu

Gece:Aaa sen onun kardeşiyle gidiyon o niye senin kardeşinle gidemiyo.

Meriç:Ama biz evlenicez

Gece:Onlarda mı evlensin

Yeni uyanan aras uykulu sesiyle

Aras:Baba annemin zekasıyla yarışma o Gece KORKMAZ.

Meriç:Oģlum sen babacı olacaksı  anneci değil.

Serseri Kız(Mafya Kız)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin