Ayrılık

1.6K 88 9
                                    


Afra=Sen hangi hakla beni kenera çekersin?

Arzu=Ben daha sana neler neler yapacam.

Arzuya kafayı geçirip beni tutmasinı engelledim dizine tekme atıp yere düşürdüm.............

Oh be dünya varmış rahatladım. Kantin hemen yan tarafta olduğu için bütün sesler duyuluyordu ve kantinden kırılma dökülme sesleri geliyodu. Bayılmış arzuyu orda bırakıp kantine doğru gitmeye başladım içeri girdiģimde gördüğüm manzara ile şok oldum. Deniz merti dövüyordu.

Afra=Hahahahha

Mert=Delirdin mı kızım sen ne gülüyon?

Afra&Deniz=Sen sus!!!

Deniz son kez merte yumruk atıp onu yere doğru itti.

Deniz=Hakkeden niye güldün sen.

Afra=Napam ağlayam mı?

Deniz=Ağlama ama boşyere de gülme.

Afra=Sen simdi merti dövdün ya bende arzuyu dövdüm.

Deniz=Afden çifti armert çiftini dövdü desene.

Afra=Hadi sııfa gidelim yeterince geç kaldık.

Deniz=Ders beden.

Afra=İyi o zaman soyunma odasına gidelim.

Deyip kantinden çıktık. Ben kız soyunma odasına girerken deniz erkek soyunma odasına gitti. Hızla üzerimi değiştirip odadan çıktım.

Deniz çoktan çıkmış beni bekliyordu.

Deniz=Oha 2 saattir seni bekliyorum sen hala giyinmemişsin.

Afra=Yoo giyindim..

Deniz=Tişörtünü kesmişler altında zaten bisey yok.

Afra=Deniz karışma bana sinir oluyorum bak.

Deniz=Sen sinir oluyosunda biz olmuyoruz zaten.

Afra=Deniz ben öyle bişey demedim öyle diyen sensin.

Deyip spor odasına girdim ders daha başlamamıştı çünkü Orhan hoca hep geç gelirdi sinirle içeriye girip sert bir şekilde kapıyı kapattım herkesin bakışı bana dönerken erkeklerin bana ağzının suyunu akıtarak baktığını gördüm. Kızlar ise sinirle onları umursamayıp basketbol seyircilerinin oturduğu yere(adını unuttum) oturdum.

Yanıma gelen Handeyle kendime geldim.

Hande=Noldu kızım senin arkandan da sinirle Deniz girdi kavga mı ettiniz.

Afra=Neymiş çıplakmışım bunun için bana kızıyo herkes böyle giyinmiyo mu? Bak sende şort giymişsin.

Hande=Kızım erkek milleti bu tolgada bana kızıyo ama takan kim.

Denizden

Afra sinirle spor salonuna girdikten sonra bende içeri girdim ve Tolga ve handenın yanına oturdum. Hande ben gelince afranın yanına gitti.

Tolga=Noldu kavga mı ettiniz.

Deniz=Görmüyo musun üstüne birşey giymemiş.

Tolga=Yuh size bunun için kavga mı edilir handede öyle bende kızıyorum ama Handenin üzerine gitmiyorum.

Deniz=Fazla mı üzerine gittim acaba.

Tolga=Yani git konuş Hoca zaten geç geliyo

Başımı olumlu anlamda sallayıp Afraların yanına gittim. Onlara yaklaşınca Handeye kaş göz ile hadi git dedim. Handede Afraya bişeyler söyleyip kalktı. Zaten onun kalkması ile ben onun yerine oturdum.

Serseri Kız(Mafya Kız)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin