16.

604 27 4
                                    

Jeździłem chwilę po małych uliczkach szukając danego adresu. Gdy w końcu znalazłem budynek, którego tak długo szukałem uśmiechnąłem się lekko i zaparkowałem na podjeździe.

Podszedłem do drzwi i zapukałem w nie. Ale tutaj nie było słychać jakichś warknięć czy kłutni. Zza drzwi było słychać śmiejące się dzieci, a za chwilę skrzyp drzwi i sylwetka kobiety.

- Emm, dzień dobry. - uśmiechnąłem się i lekko ukłoniłem. - Jest może Jungkook? - zapytałem z nadzieją, że kobieta nie będzie taka sama jak ojciec młodszego.

- Tak, jest. - odpowiedziała promiennie. - Jungkook do ciebie! - zawołała a za chwilę zza drzwi wyłonił się sam poszukiwany z małą dziewczyną na rękach i szerokim uśmiechem, który trochę zszedł gdy mnie ujrzał.

- Em... Cześć Kookie. - powiedziałem. - Przyjechałem tu po ciebie. - mój lekki uśmiech także zszedł z twarzy.

Za to młodszy tylko odstawił dziecko na ziemię, powiedział, żeby dziewczynka pobiegła bawić się dalej a potem spojrzał na mnie.

Ciociu mogłabyś zostawić nas samych?- zapytał a kobieta tylko skinęła głową i poszła w głąb domu. Jego uśmiech, który zszedł mu z twarzy ponownie się na niego wkradł i Jungkook wpadł w moje ramiona tuląc się mocno.

- Jak mnie tu znalazłeś? - zapytał się i popatrzył na mnie. - Przecież ojciec zabrał mi telefon zanim wyjechałem.

- Mam swoje sposoby. - uśmiechnąłem się szeroko i odruchowo cmoknąłem go w nos. - oh.. przepraszam - poczułem się trochę głupio, że zrobiłem to tak nagle - To jedziesz ze mną czy zostajesz?

Ten tylko się uśmiechnął, cmoknął mnie w policzek, wyszeptał krótkie „Wariat" i uciekł. A ja zostałem na tych schodach jak wryty z ręką na policzku.

Chwilę później przyszedł z torbą z ubraniami.

- Co powiedziałeś cioci? - zapytałem.

- Że wyprowadzam się do chłopaka. - powiedział cicho i zarumienił się.

- Oo, to już na taką relację przeszliśmy? - zaśmiałem się i podrapałem po szyji.

🌜🌘🌚🌒🌛

Okey, po pierwsze:

Chcę was przeprosić za nieobecność (i to tak długą)

A po drugie:

Ostatnio było was trochę ponad 1k a dzisiaj!



Ostatnio było was trochę ponad 1k a dzisiaj!

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

No halo?! Hahah

Dziękuję bardzo wszystkim którzy czytają to coś 😘♡(*'ω`*)/♡

Do następnego i Annyeong!

CHAT [JIKOOK] {ZAWIESZONE}Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz