Deel 19

329 11 1
                                    

Ik gooide de deur open en toetste snel de code in zodat het alarm niet af zou gaan. Ik gooide mijn jas op de grond en schopte als een bezeten mijn hakken door de keuken. Ik rende naar mijn kamer. Tijdens het rennen deed ik mijn jurk open. Laila! hoorde ik Issam en Hakim in koor schreeuwen wat ben je aan het doen. Het is niks. Laat je niet gek maken door haar hoorde ik ze door elkaar roepen. Ik gaf geen gehoor en ik liep naar mijn kamer. Ik deed met agressie mijn jurk uit gooide die maar snel op mijn bed. Ik hoorde iemand naar boven komen. NIET KOMEN!! zei ik schreeuwend. IK BEN NAAKT!! en ik gooide mijn deur dicht. Ik zocht snel in mijn kast naar een t-shirt en een jogging broek en deed die aan. Ik pakte een elastiek van mijn bureau en deed mijn haar snel in een vlecht. Ik trok sokken aan en pakte de eerste de beste gympen uit mijn kast en was klaar. Ik pakte mijn snel mijn telefoon van bed en mijn autosleutels. Ik deed mijn deur open en ik zag ze beiden voor mijn deur staan. Wat ga je doen hoorde ik Hakim zeggen. Ik keek ze allebei aan. Deze bitch gaat vandaag een opvoeding van mij krijgen en ik rende snel als een gek van mijn trap en rende naar buiten om vervolgens mijn auto in te stappen. Ik zag Issam ook naar zijn auto sprinten. Hakim was waarschijnlijk nog binnen maar die zou ook snel het feestje bijwonen. Ik startte mijn auto en gaf plankgas. Achter mij zag ik Issam met zijn groot licht schijnen, en mijn telefoon ging af. Hij was het. Sorry Issam zei ik in mijn zelf maar dit wijf gaat ze voelen vandaag. En ik reed sneller. Ik zag dat hij mij wou inhalen maar ik maakte snel een flauwe bocht naar rechts om hem te laten remmen. Ik zag dat hij dit kunstje van mij niet zo waardeerde en hij toeterde naar mij en wees naar zijn hoofd. Ik begon stiekem te lachen. Sorry lieverd vandaag zal je een hele andere Laila zien. We waren bijna bij haar huis en ik zag van links een auto mij weer groot licht seinen. Het was Hakim. Sorry Hakim ook jou zal ik moeten afschudden en ik deed het zelfde grapje als toen net. Ook hij kon het niet zo waarderen en ik zag hem zuchten. Eindelijk ik was er, ik zette heel brutaal mijn auto scheef op de stoep en ik sprong uit de auto. Ik rende naar huis en begon als een gek op haar deur de kloppen. Geen gehoor. Isgoed dacht ik en ging naar het raam. Ook nu begon ik als een gek te kloppen, weer niks. Voordat ik mij kon omdraaien had Issam mij vast. Waar ben je mee bezig. Issam laat mij alsjeblieft los. Ik ben haar helemaal zat zei ik. Als ze niet wilt luisteren dan laat ik haar wel voelen zei ik gefrustreerd. Nee ik laat je niet los zei hij weer. Issam ik wil je echt niks doen maar je triggert mij nu echt zo zwaar. Hij begon te lachen, wat ga je doen? Wat? En het eerste wat ik deed was bijten in zijn hand. Laila!! Schreeuwde hij. Ben je gek ofzo en hij liet mij los. Waarom bijt je mij, maar ik gaf geen antwoord. Loubna schreeuwde ik, Loubna doe open zei ik, ik wil met je praten. Doe niet zo moeilijk en doe de deur open, Issam is hier. Alsof ik tegen een kind zei hier gratis snoep. Want toen ik zei Issam is hier ging de deur open. Daar stond ze hoor met haar nachtjapon en haar, haar in model. Oh hallo, ik hoorde jullie niet wat doen jullie hier. Hey Issam, wat is er gebeurd..Je hand bloedt. En ze wou naar hem toe lopen. Dacht het niet bitch...en ik trok haar bij haar mooie gestylde haartjes. Ze gaf een kreet en ik duwde haar met al mijn kracht weer naar binnen en we vielen met zijn 2 op de grond. Ik begon met slaan, maar die trut kon er ook wat van. Daar zaten we dan op de grond te vechten als 2 gekken. Ik sloeg haar met als mijn kracht, totdat ik door iemand naar achter werd getrokken. Het was Hakim. Laila, stop zei hij. Dit is juist wat zij van je wilt. En ik liep haar tuin uit. Ben je gek gestoord wijf hoorde ik haar gillen. Wat moeten mensen toch met jou, je moeder had je wat manieren moeten leren. Ik wou weer naar haar toe lopen maar nu werd ik tegen gehouden door Hakim. Ik keek hem aan mijn tranen in mijn ogen. Hakim ze praat over mijn moeder. Mijn moeder Hakim. Laila zei hij nu streng. Dit wilt zij.. Zij houdt hiervan, ze wilt je kapot zien gaan. Ik keek haar aan en een traan rolde naar beneden. Je hebt mij vandaag goed getest Loubna zei ik, ik had je eigenlijk moeten vermoorden vandaag maar ik zal een smeekbede doen en vragen aan God jou te vervloeken in deze wereld. Jij zielig jaloers mens. Je hebt alles van mij afgepakt..alles. Ik smeek God dat je dood ongelukkig zal worden in dit leven en als je mij ooit zou vragen om vergeving zou ik je nooit vergeven. De eerst volgende keer dat ik hoor dat je over mijn familie praat Loubna. Ik zweer het jou met deze mensen als mijn getuige, ik zal er persoonlijk voor zorgen dat je tong uit je bek wordt gesneden. En ik spuugde vies haar kant op. Issam zei ze, en ze liep naar hem toe om hem een knuffel te geven. Gaat het schat? En ik zag dat hij echt woest was. Hij duwde haar van zich af, opgedonderd van mij slet dat je er bent. Je hebt mijn hele leven verziekt. Je hebt Adams leven verziekt. Je verziekt mijn hele familie zijn/haar leven. Rot op, gif dat je er bent. Pure gif ben jij. En hij liep van haar weg. Issam zei ik zacht en ik probeerde hem vast te houden. Raak mij niet aan zei hij met walging in zijn stem. Hakim zei hij nu. Zorg ervoor dat zij mijn ring aan je geeft. En hij liep weg naar zijn auto mijn zijn bloedende hand. Zei hij dit nu serieus?? Mijn ogen vulde zich weer met tranen en ik gaf Hakim zijn ring. Laila zei Hakim nu zacht, hou hem gewoon om. Ik keek hem aan met een glimlach en er rolde een traan mee. Alsjeblieft geef het maar aan hem. Ik snap het. Wil je mij alsjeblieft niet volgen als ik weg rij zei ik zachtjes en ik liep naar mijn auto...

Adam&LailaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu