Deel 16

406 8 4
                                    

Ik werd wakker met Issams zijn armen over mijn middel. Ik gooide zijn armen van mij af. Ik kon niet geloven wat ik had gelezen. Waarom doe je dat? hoorde ik een slaperige stem zeggen. Ik begon rechtop in bed te zitten. Lekker geslapen schoonheid zei hij. Maar ik antwoordde niet. Wat is er zij hij nu wat geïrriteerd. Gisteravond deed je ook al raar.. Ben je ongesteld ofzo? Ik wil niet dat je deze 4 weken met mij bent. Wat? Waarom? en hij ging nu uit bed. Wat heb ik gedaan? Ik ben alleen maar goed tegen je geweest deze paar weken, en nu moet je ik het vertrouwen van je vader ook beschamen. Ik werd woedend. VERTROUWEN VAN MIJN VADER BESCHAMEN JIJ HUFTER!!, JE BEDOELT MIJN VERTROUWEN. Hij kwam nu agressief voor mij staan. Wat is jouw probleem Laila?? Donderop naar je Loubna alsjeblieft en ik duwde hem opzij om naar de badkamer te lopen. Voordat ik wist greep hij weer naar mijn arm. Hallo? hallo? Zo doen we dat niet. Je hebt dus aan mijn telefoon gezeten zei hij. Ik keek hem aan. Ik moest plassen loog ik. Ik wou weten hoelaat het was en gebruikte jou telefoon, toen ik op je vergrendel knop klikte zag ik dat berichtje. Hij zuchtte. Ik wou het je nog verte.... OMG!! Issam ben je fucking serieus nu? zei ik overstuur. Hij onderbrak mij en sprak nu harder. Die avond dat wij ruzie hadden, was ik thuis en zei was met mijn zusje. Ze vroeg mij om haar naar huis te brengen omdat Adam haar niet wou komen ophalen. Het was al laat. Tijdens het rijden bleef ze maar aan mij zitten en plakken. Ik zweer het je Laila, wat moet ik van haar? Jij bent het beste wat mij is overkomen. Ja, ik ben het beste wat iedereen is overkomen zei ik pissig. Ga naar huis alsjeblieft zei ik nu. Nee zei hij vastbesloten. Ik blijf. Ik heb je vader beloofd dat ik bij je zou blijven. Ik duwde hem nu met al mijn kracht uit de kamer van mijn vader en deed de deur achter mij dicht. Als ik zeg tegen je ga weg, dan moet je weg gaan zei ik schreeuwend. Ik ben er echt helemaal klaar mee Laila zei hij. Je moet niet zo kinderachtig doen. Ben je 12? En dat deed de emmer doen overlopen. Wat zei je?! zei ik nu en ik gooide de deur met al mijn kracht open. Wat denk je wel niet, en ik duwde/sloeg hem steeds stukje bij beetje tegen de muur aan. Tenminste dat probeerde ik, want hij werkte mij tegen. Alles wat ik heb moet zij van mij afpakken, eerst was het Adam, daarna je zusje en nu jij. Straks is het mijn vader en dan? zei ik overstuur. Het is niet eerlijk. Ze moet alles van mij afpakken dat jaloerse kreng. Wacht maar als ze voor mij staat. Ik zal haar persoonlijk.. en ik viel huilend voor Issam op mijn knieën. Issam, ik kan jou niet kwijt en ik wil jou niet kwijt. Je hebt mij alleen maar goed gedaan. Hij pakte mij van de grond en tilde mij op, om vervolgens weer terug naar mijn vaders bed te gaan. Hij legde mij rustig neer en hij kwam achter mij liggen met zijn armen om mij heen. Je bent moe zei hij. Je hebt zeker de hele nacht om dit wakker gelegen. Het spijt mij schat en hij kuste rustig mijn schouder. Ik had haar niet naar huis moeten brengen die avond. Daar gaat het niet om onderbrak ik hem. Het gaat om die trut die elke keer iets van mij moet afpakken. Ik snap dat je haar naar huis wou brengen en dat neem ik je niet kwalijk, maar ze blijft nu bij je plakken en daar heb ik geen zin in. Ik heb geen zin in concurrentie. Hij moest stiekem lachen en ik draaide mij naar hem om. Waarom lag je zei ik met net geen snot uit mijn neus. Ik vind het grappig om je zo jaloers te zien. Ik ben niet jaloers zei ik dapper. Nee, nee.. kerst en pasen vallen samen op 1 dag, en we begonnen te lachen. Zij is echt niks vergeleken met jou hoor oliebol, laat je niet gek maken. Ik neem vandaag nog een ander nummer en dan zal ik geen last meer hebben van haar. En betreft mijn zusje. Jij en zij zitten op 1 lijn hoor qua gevoelens voor Loubna. Dus maak je daar maar geen zorgen over. En ik knikte. Hij kwam dichter bij en kuste mijn hoofd. Ik hou van jou Laila zei hij zachtjes kijkend in mijn ogen. Ik hou ook van jou Issam zei ik. Oke en nu opstaan zei hij. En mag ik je een tip geven voor de volgende keer. Wil je aub niet zo stoer doen en mij proberen te duwen en te slaan, want het lijkt net alsof een kindje van 7 met mij probeert te vechten. En ik begon te lachen. Het is goed met jou gek zei ik en we liepen naar beneden. Eenmaal mijn gezicht gewassen en beneden te zijn gingen we lekker ontbijten. Ik ga zo wel even naar huis hoorde ik Issam zeggen. Ik moet mijn kleren gaan ophalen. Ja isgoed zei ik. Zal ik met je meegaan? Nee nee dat hoeft niet zei hij snel, want jij gaat je klaarmaken voor vanavond. Ik keek hem verbaasd aan? Heb ik wat gemist dan vroeg ik. Wij gaan vanavond uiteten in een heel chique restaurant. Oeh zei ik en ik keek hem speels aan. Oh ja voor ik het vergeet zei hij, als je straks in je kast kijkt dan zie een tas met een jurkje erin. Youssra en ik hebben die voor je uitgekozen.. Soo soo wat een luxe zeg. Het enige wat nog mist is een make-up artist en een hair stylist grapte ik. Nou de volgende keer zal ik daar aandenken ja lieverd. Hij kuste mijn hoofd om op te staan en om zijn schoenen aan te trekken. Ga je nu al weg? Het is pas 11:30, we hebben nog de hele dag. Nee schat, ik moet nog van alles regelen zei hij. Wat moet je nog gaan regelen dan? We gaan alleen eten. Laila zei hij nu streng. Niet zoveel vragen stellen en hij stond weer op. Ik zie jou om 17:00 zei hij geheimzinnig. Tot 17:00 dan maar lijpo en hij gooide de deur achter zich dicht. Wat deed hij vreemd.. Nu al beginnen met alles regelen.. Hmm het zal wel, en ik liet de gedachte varen......

Adam&LailaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu