Tanıtım

11.7K 379 109
                                    


"Çok tatlısın!" Dedi. Tek kaşımı kaldırıp, yüzümü buruşturdum.

"Hoşt ulan!"

"Ne dedim ya?" Diye sorunca,

"Bana hakaret etme iznini kim verdi sana hacı?" Dedim konuşmam sokak ağzına dönerken,

"Sa- sadece iltifat-" deyince sesimi yükseltip susturdum.

"İltifat miltifat sevmem ben!"

__________

Beste annesi ve babasıyla beraber sevgi içinde büyümüştür. Ancak annesinin ölümü onu sarsmış ve onu hırçınlaştırmıştır. O artık kavgacı bir kızdır. Babasının şehir şehir mahkemelerde avukatlık yaparak evi geçindirmesine karşın durumları gayet iyidir. Beste'nin okulundaki en son kavgasından sonra babası belki düzelir ümidiyle onu koleje yazdırır, lise 3. Sınıfa giden Beste'nin hayatı ve gerçek arkadaşlıkları bu noktada başlar. Ama kavga etmeyi asla bırakmaz...

Yazardan;

kzlgezeggen06 Fatma Nur Yalçın iyiki bana destek oldun.

Bu benim ilk deneyimim illaki hatalarım olacak gördüğünüz yazım veya anlam hatalarını söylemekten çekinmeyin. Zaten kitap bitince hepsini düzelticeğim. Her şeye bir şans verilmeli lütfen bunun üzerinde bir emek olduğunu  bilerek okuyunuz. Kitabı yarıda bırakmak gibi bir niyetim yok. Başladığım bir işi ne kadar zaman geçerse geçsin bırakmam! Birde kitabı kütüphanenize ekleyip, yorum yapmayı, zahmet olmazsa oylamayı eksik etmeyin. Umarim beğenirsiniz. Okuyucularım en iyi destekçimdir.

Başlama tarihini istersen yaz...

İYİ OKUMALAR

KAVGACI KIZ(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin