23.Bölüm

1.3K 77 4
                                    

Kuaför

Beste: Ne olmuş oğlum? O Miraç ile iş birliği yapıp benim kalbimi kıran, ihanet eden kız, çetesini toplayıp ilk günlerde yaptığı kavgalar! Sırf beni okuldan attırmak içindi. Ha birde bizim yanımıza gelip ikide bir yılışıklık yapıyordu çok sinirime dokunuyordu. Sen, Burak, Yağız, Kayra ve Can'la arkadaşlık yapmamamı isteyip tehtit etti üstüne Deren'i sıkıştırdı. Ona yaptıklarım az bile!

Diye sinirle yazıp telefonu yatağa attım. Ecem çok itici ve cıvık bir insandı. Bir bok yaptığı yoktu ama kendini beğenmekten başka birşey de yapmıyordu. Enes'den mesaj geldiğinde yatağa attığım telefonu tuttuğum gibi elimde buluşturup mesajı okudum.

Enes: Ne yani o kötü diye sende mi kötü olacaksın?

Bu hayatta en nefret ettiğim şey nasihat ve öğüt gerçi ikiside aynı şeyler demi ya?

Beste: Öğüt vereceksen yallah! Vermeyeceksen iyi geceler.

Sonuç hep ayrılığa çıkıyordu.

Enes: Of iyi geceler.

Dediğinde telefonu bırakıp yatağa girdim. Canım uyumak istemiyordu ve deneme olmamız çok sinirimi bozmuştu. Ne yapsam diye düşünürken tekrar elime telefonumu aldım ve hep sıkıldığımda indirdiğim uygulamayı indirdim. Anonim! Çok güzel bir uygulamaydı ve stres attırıyordu. Girer girmez profilimi oluşturdum. En azından mesaj gelir. Kullanıcı adımı Bestbest koydum ve bioma,

Angara kızı hesabı.
Sapıklar yazmasın.
Link at link!

Yazdım ve yüzümün pek gözükmediği bir fotoğraf koydum. Ordan çıkıp başka yerlerde dolaştım mesaj gelmesini bekliyordum. Bir süre sonra geldi.

Anonim: Mor mu? Yeşil mi?

Çok saçma bir giriş olsada yazdım.

Bestbest: Mor.

Anonim: Makarna mı? Köfte mi?

Bestbest: Off makarna. Amaç?

Anonim: Telefon mu? Bilgisayar mı?

Bestbest: Cevap vermiyorum ne saçmalıyorsun?

Anonim: Telefon mu? Bilgisayar mı? Saçmalanmaz taranır.

Dediğinde aklıma Enes geldi çünkü ondanda aynı cevabı almıştım bu anonim çok inat ettiği için söyledim.

Bestbest: Ya telefon!

Anonim: Aferin yallah!

Dediğinde şaşkınlıkla ne olduğunu anlamayıp telefona bakıyordum.

Bestbest: Hoşt ulan sen yallah!

Deyip bebeyi engelledim. Bu uygulamada cidden tuhaf insanlar vardı yahu! Sinirim bozulduğu için o sinirle telefonu şarja takıp kafamı küt diye yastığa koydum.

"Kafam acıdı lan!" Deyip kafamı tuttuğumda, bu sefer yavaşca koydum.

♥♥♥

"Günaydınnnn!" Diye kulağımda bağıran tanıdık kadın sesiyle gözlerimi araladım. Mihrima karısı başımda ötüp beni uyandırıyordu, kasten! Bunu herkes bilirdi hafta sonu zorla uyandırılmak istenmememi. İstemiyordum ya istemiyordum. Allah kahretsin tek gerçek vardı uyandım ve bir daha uyuyamayacağım. Şarterler attı gözlerim kapanmayacak kafamı koyup rahat edemeyeceğim. Abi ben deliririm ya deliririm. Bu nasıl bir kadın uyandım ya uyandım! Daha hafta sonumun ilk saatlerinin içine sıçtı. Elimi kafama koyup dehşetle yatağa bakıyordum. Bir daha uyuyamayacağım beni deli ederken Mihrima'ya sinirle baktım.

KAVGACI KIZ(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin