7.Bölüm

3.3K 170 47
                                    

Piknik


Arya karşımda ağlarken Deren ile onu sakinleştirmeye çalışıyorduk. Susmak bilmiyordu ve kafeden sonra üçümüz bizim eve geçmiştik. Neyseki babam evde değildi gerçi olsada bir zararı yok. "Of ya of Kayra nasıl bana bu gözle bakar?" Söylenip duran Arya elindeki peçeteye bir kez daha kuvvetlice hımkırdı,
"Yaaaaa..!" diye cırladığında, Deren sıçradı.

Buna bir son vermeliydik. Arya'ya dönerek, "Ya seviyorsa seviyor bizene sanki ağlayınca geçicekmiş gibi davranma." Diye haykırdım. Arya sulu gözlerle bana bakarken,

"Ama biz senelerdir arkadaşız!" Bende Arya'nın elindeki peçeteyi Deren'e verdim. Arya'yı oturduğu yerden zorla kaldırıp elini yüzünü yıkamaya götürdüm, o sırada Deren arkamızdan sümüklü ve gözyaşına bürünmüş peçeteleri topluyodu. Banyoda Arya'nın yüzüne suyu aldığım gibi çaldım. "Kendine gel ya."

O arada suyu kapattım, Arya'nın cebindeki telefondan mesaj sesi geldi. Kafamı telefonuna uzattım. Burak'dan mesaj gelmisti. Video atmıştı. 'Yılın Aşkı' diye de yazıp dalgasını geçmişti. Arya'nın tepkisine bakacakken ağlıcağını anladım.

O ağlamadan Deren koşarak balkondan geldi. "Kızlar bunu kaçıramazsınız! Dışarıda çok çelişkili tam izlemelik bir kız kavgası bizi bekliyor." Heyecan yaparken Arya'nın herşeyi unutmuş ve normale dönmüş hali gözüme çarptı.

"Bunu kaçıramayız." Diyen Arya balkona koşarken bizde arkasından gittik. Onlar bakarken iki dakikada mutfağa geçip çekmeceden çekirdek aldım. "Off ne biçim yoluyo kızı!"

♥♥♥

Kavga izlemeyi bitirmiş Deren ile Arya evlerine gitmişti. Biz kavga izleyince herşeyi unutuyorduk. Dökülmüş çekirdek çöpelerini toplarken Arya ile Kayra'yı düşünüyordum. İlişkileri çok tuhaftı çünkü birbirlerine ne kadar yakınlarsa bir o kadar da uzaklardı. Aslında bunlarla bir şey yapılabilir. Buldum!

Hemen whatsappa girdim ve 'piknik' diye bir grub kurdum. Arya, Deren, Kayra, Enes, Can, Burak, Yağız, Berk, Miray ve Sema'yı da ekleyip gruba,

Beste: Yarın pikniğe gidiyoruzzzz!

Yazıp çıkmamla mesajların ard arda gelmesi bir oldu.

Sema: Of ya ne pikniği oturun oturduğunuz yerde.

Burak: Ya Sema gerizekalı mısın? Kalbimin en güzel yerinden vuruldum. Şimdi gidelim.

Berk: Lan Burak sen sus sana konuş diyen olmadı. Sema'ya bir daha laf edersen oraya gelir seni...

Deren: Terbiyesiz Berk niye küfür ediyon?

Berk: Tamam ya daha birşey demedim bile, şu Burak sussun o hâlde!

Burak: Telefon kardeşimdeydi, o da benim gibi pikniği severde.

Burak ile Berk'in atışmalarına tepkisiz kalırken, Enes yazdı.

Enes: Ah Burak ya ne kadar yalancısın oğlum daha kardeşin okula gitmiyor. Ya bu Burak gelmesin pikniğe.

Burak: Ya gelicem hepinizden çok ben istiyorum.

Beste: Tamam arkadaşlar bırakın bunları gelmeyen varmı?

Burak: Ben kesin geliyom.

Beste: Gelmeyenleri sordum Burak ya çık grubtan!

Burak: Tamam ya sustum.

Arya: Ben gelmiyorum!

Yağız: Arya çok mızıkçısın.

Burak: Yoksa Kayra aşkını itiraf etti diyemi? Kız birşey olmaz hadi gel.

KAVGACI KIZ(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin