Bebeğim nerde?

987 44 42
                                    

Yağzar notu şeyi: Selamlar burdan bir mesajım var. Şu an 32.bölümdeyiz ve 50.bölüm final olacak. Hadi iyi yb okumalar:-D♥

Leondan:

Hemen oraya gitmeliyim ama ne uçak ne tren hiçbirşey gitmiyor anca deprem gönüllüleri gidiyor. Off Vilunun yanında olmam lazım içimde fena bir his var.

Francescadan

Federiconun dediklerini yaptık. Amblulans geldi. Viluyu aldılar.

Fe:Kafasına yara almış ve daha önceden çok kan kaybetmişti.  3 derece semptom görülebilir. Tansiyonun çıkmasını engelledik ama kalp kulakçıkları zayıf ve bebeğin durumu kötü.(taaaamaaamen uydurdum bilginize)

Dr:Tamam Bay Castillo ameliyata bizimle gelmelisiniz.

Arlkadaşıma mı üzüleyim Fedeye mi şaşırıyım bilmiyorum. O sırada Tiniyi hastaneye getirdiler. Sonra heryeri kanayan bir Jorge geldi.

Fr:Jorge noldu ona

Dr:Acil ameliyata almamız lazım.

30 dakika sonra Frandan

L:Violettam o nasıl?

Fr:Leon?

L:Evet o nasıl?

Fr:Bak Leon Bay Vargas ve Bayan Castillo öldüler. Jorge yoğun bakımda Violetta şey o.

L:Violettam o nasıl çabuk söyle?

Fr:Bak şimdi o ameliyatta ama düşük riski çok var üzgünüm ama Violetta iyi olacak.

L:Violettam hamile miydi?

Fr:Evet

Birdem yere çöktü. Hep biyere bakmaya başladı ben de ağlamaya devam ettim ama nasıl bu kadar sakindi ağlamıyor bile birşey var ama.

15 dakikadır hep böyle Federico ameliyattan çıktı Leonun yanına gitti.

Fe:Leon.

Leon cevap vermeyince Federico gözüne baktı. Birşeyler yaptı.

Fe: Kaç dakikadır böyle

Fr: 15 dakika falan

Fe:Bu olamaz. Sedye getir. Hemen.

Sedye getirdim. Verdim birşeyler yaptı.

Fr:Noldu.

Fe:Şiddetli bir şok geçiriyor. Yani şokun etkisiyle organlar yavaş yavaş çalışmamaya başlıyor erken müdahele etmezsem beyin bile çalışmaz.

Allahım sen bizi koru.

1 gün sonra Ludmiladan.

Violetta uyandı ama Federiconun dediğine göre hafıza kaybı oranı yüksekmiş ama hatırlarmış sonra. Bebek ise bebek öldü. Jorgeyi normal odaya aldılar.

V:Siz kimsiniz?

Lu:Violetta uyandın demek bekle hemen Leona haber vericem.

Herkese haber verdim.

Violettadan

Birden bir sürü tanımadığım insan geldi ama yani sanki özel biri vardı da gelmedi yani öyle hissediyorum.

V:Biri daha gelecek mi?

Lu:Evet Leon gelecek.

V:Tanıdık geliyor

Dememle kapıdan yeşil gözlü gamzeli bir çocuk geldi. Birden kalbim atmaya başladı ona sarılasım vardı.

V:Bakın bu çocuğu azcık hatırladım adı Leon burda eğer birinin sevgilisiyse alınmasın ama bu çocuk çok fena halde yakışıklı ve onda beni çeken birşey var. Kalbim fena halde atmaya başladı ama benim sevgilim değil bana bakmaz bu galba.

Lu:Herkes odadan çıksın hemen.

V:Onları niye yolladın?

Lu:Bak sana olanları anlatırsak hiç hatırlamazsın sen kendin hatırlayacaksın onlar kendilerini tutamaz sana birşeyler söylerlerdi. Ben sana tek birşey söyleyeceğim. Sen hafızanı kaybettin kalbini değil. O yüzden Leonu hatırlaman lazım onu hatırlayınca bizi yavaş yavaş hatırlarsı. Düşün Violetta.

V:Evet hatırlıyorum. Bir kayık Leon bebek bana anne diyor düğün siz. Fede ve onun aptal espirileri herşeyi. Çağır herkesi ve Leonumuğ.

Lu:Çocuklar kapının arkasından bizi dinlemeyi bırakın da gelin.

Çok mutluyum bebeğim Leon ve ben.

V:Leon sana söylediler galba ama bende söyleyeyim ben hamileyim bir aile oluyoruz çok harika

Fe:Kaza anı ve sonrasını hatırlamıyor

L:Bak Violettam evladımız artık yok o gitti. Uçtu buralardan.

V:O-o öldü mü?

L:....

V:CEVAP VERİN BANA!

LEONETTA♥

SINIR

20V

10Y

Leon ağbim ve ben müzik başlasınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin