Röpörtaj

964 40 87
                                    

Leonla

Y:Selam Leon

L:Selam yağzar.

V:Öncelikle evlendin tebrik ediyoz seni ve Violettayı üzecek misin?

L:Saol yazar ve tabikide hayır.

V:Hmm ok. İletmek istediğin bir mesaj varmı?

L:Evet. Sevgili okuyucular ilerde bana sövmeyin bu yazarınız herşeyin suçlusu.

Y:Spoi verme!!!!

Jorgeyle

Y:Selam jorge

J:Selam

Y:Tamam Martinayla çıkıyorsun neden?

J:Öyle özel birşey yok sevgilim olsun diye azcık geziyim diye Martina benim için diğer kızlardan farksız.

Y:Peki ne hissediyorsun Martinayla gezerken?

J:Imm mesela ondan ayrılınca ne yapar diye korkuyorum. Sonra hep onun gülmesini istiyorum çünki o gülünce ben de gülüyorum içim böyle bir garip oluyor. Sanki onun yanındayken ben başka oluyorum yeni doğmuş bir bebek gibi sanki. Ne biliyim işte anlatamıyorum.

Y:Hmm tam aşık gibi anlattın. Birisi aşık mı oluyor?

J:Hayır tabi Jorge asla aşık olmaz!!!!!

Y:İnş cnm yha .s.s. Bu arada iletmek istediğin birşey varmı?

J:Evet @leonettazeykerlove ekonomi gazetesi okuyo olabilirim ama bir playboyum gene tmm mı .s.s.

Fedeyleeğ

F:Slm cnm bn amcnm

Y:Fedeğ neyin kafasındasın sen?

Fe:Bilmem

Y:Neyse ilk şey okuyucular sana mal falan dedi neden böylesin?

Fe:Şöyle söyleyeyim çocuk ruhluyum ama yeri gelince çok ciddi olabilirim ilerde göreceksiniz.

Y:Spoi vermeyin ya birde nasıl oldu da en yakın arkadaşınla kardeşini destekledin?

Fe:Niye desteklemeyeyim ki. Hayatta en fazla tanıdığım güvendiğim insan Leon

Y:Doğru sende haklısın Fedeğ reyiz. Hadi sana iyi günlerr

Leon ağbim ve ben müzik başlasınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin