Bölüm ithafı: Garfieldgibibirsey kapak fotoğrafını o yaptı çok saol sana ve onun bir kitabı olan Why Arkadas kitabina bakmanizi tavsiye ederim.
Leondan
Fr:Olmaz Leon Vilu çok üzülür ona kesinlikle söylemeliyiz. O benim kucağımda ağlarkan ben öyle duramam
Fe:Fran haklı bi tek dördümüz bileceğiz ona söylemeliyiz.
L:Tamam ama
Fe:Aması falan yok
Doğru söylüyorlar. Violettanın yanına gittik.
Ve herşeyi anlattık.
V:İyi ki söylemişşiniz ama şimdi kavga edip ayrılmamız gerekiyor.Ama Tomas sana neden bu kadar takıntılı
L:Bilmiyorum
Fr:Hadi ama Vilu başlayın oynamaya
Violetta stüdyonun ortasına geldi.
V:Sen tam bir pisliksin Leon. Bir pislik. Bir. Daha. Sakın. Bana. Yaklaşma. Ben seni çok sevmiştim. Ama sen beni aldattın.Niye he niye!!!
Bir yandan da ağlıyordu hayır bi an nası Viluyu aldatırsın diye kendime yumruk atasım geldi.
Fe:Sen benim kardeşimi nası aldatırsın lan!!!
Çok kortum ya. Yok bi an düşündüm gerçekten onu aldattım mı diye ha.
★●★●★●★●
Y:Belki aldatcan gerçekten aldatıcan nerden biliyon
L:Ben Viluyu hahaha
V:Gerçekten aldatmıyacaksın dimi
L:Hayır bitanem
Y:Neyse benden yazmamı istediğiniz birşey varmı
L:Viluya içki içir sonra ben alıyım onu eve getiriyim. Gerisi artık anladınız siz..
V:Ohaa Leon fesatlaşma
L:Napıyım ama ya
Fe:Leon aklını alırım ama taksitle o benim kardeşim ya evlenmeden olmaz
L:Hadi gel yıldırım nikahı yapalım.
Y:Obbb dedik yavaş ol neyse ben mahmıdı çağıram da halay çekin
★●★●★●★●
O sırada benim ona aldığım yüzüğü fırlattı.
Ve ağlayarak stüdyodan çıktı. Bende badboy oldum ya hiçbirşey umursamıyorum diye yüz şekli yapıyorum. Sonra bi mesaj geldi. Viludan O yüzük akşam bana gelmezse gerçekten ayrılırız.
Vilum benim ya
Tomastan
Aha salak bunlar ya ben gölgenizim diyorum onlar sahte ayrılma rolleri yapıyorlar. Yazık bari mesaj atıyım da
Hey hey hey Leon Leon Leon ben gölgenizim diyorum siz sahte ayrılık planları yapıyorsunuz. Cık cık cık. Ve sana bi tavsiye Violetta hep sahil kenarında evlenme teklifi almak istiyo bi 15-20 dakika önce kızlara söyledi. Yani ona orda evlenme teklifi edersin ama 1-2 saat içinde bi Violetta olmayacak. Çünkü BOOOM.Bu arada 13 13 13 hatırla bakalım 13 yaşında 13. günde 10.ayda noldu acaba?
Leondan
Demek anlamış nolduğunu. 13 yaşında 10.ayda 13. günde... Y-yo-yok-yoks-yoksa o çocuk Tomas mıydı?
Leonetta♥
Sınır var
5 vote
kısa bi bölüm oldu ama
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Leon ağbim ve ben müzik başlasın
FanficHep leonetta hikayeleri okuduk ama Leon Violettanın ağbisinin en yakın arkadaşı olsa ve hertürlü engel çıksa karşılarına aşk her engeli yenebilirmi?Peki aşk ne? "Ben senin için senden vazgeçtim"